TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klaag / Zeur - Thread
Pages (170): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 »
sinte sinte maaaaarten... 
Kinderen... begin er niet aan
Kooouuuudddd!!
Brrrr....
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Kooouuuudddd!! Brrrr.... |

Haha! Ik sta zo ook weer lekker op het veld hoor... maar deze maanden prefereer ik toch echt de sporthal!!
Hier het schema voor het WK: http://www.fifa.com/documents/tourn...ch_schedule.pdf
Ik hoop dat het wordt uitgezonden op Eurosport... kan het nergens vinden. Helaas doet Nederland niet mee, zij spelen in februari het EK:
"Het Nederlands futsalteam ontmoet tijdens de eindronde van het Europees kampioenschap in februari 2005 de voor Nederlandse voetbalteams bijna onvermijdelijke Tsjechen. Het team van coach Vic Hermans is ingedeeld in groep A met Oekra�ne, Rusland en gastland Tsjechi�.
Nederland opent het toernooi in Ostrava op 14 februari tegen Rusland. Een dag later volgt het duel met Oekra�ne. De laatste groepswedstrijd, tegen Tsjechi� staat gepland voor 17 februari. In poule B strijden Spanje, Itali�, Portugal en Hongarije om een plek in de kruisfinales."
Op dit moment speelt Jong Oranje een internationaal toernooi in St. Petersburg. 2 van mijn teamgenoten spelen daarin, zij hebben inmiddels verloren van Rusland (4-0) en Tsjechie (4-1)....
Top!
Het viel trouwens achteraf nog wel mee met de kou gisteren..
Ik klaag over het feit dat ik nu nog op de UT zit EN dat de treinen tussen almelo en enschede niet lopen en ik dus pas over 2+ uur weer @ home ben
.
| Originally posted by basd Top! Het viel trouwens achteraf nog wel mee met de kou gisteren.. |
Ik wordt zo gruwelijk agressief van het feit dat mij pc (ik zit nu op een andere) geen zin heeft om het te doen! 
Ik klaag over I Love Techno...
De muziek was goed! Maar daar is het ook mee gezegd...
De organisatie moet de rampzaligste die ik ooit meegemaakt heb zijn geweest!
Het was veeeeel te druk, je had nauwelijks bewegingsruimte... Er schijnen 35000 kaarten verkocht te zijn terwijl er 5 zalen voor 5000 man waren. Het gevolg was dat de zalen afgesloten waren en er een rij van minstens een half uur stond. Gelukkig kon ik de zaal waarin Richie Hawtin draaide nog in en daar ben ik de rest van de nacht maar gebleven 
Verder was het fouilleren ver ondermaats, als ik met een pistool naar binnen had willen lopen had dat gekund. De meeste mensen konden zo doorlopen, ik werd gevraagd om mijn zakken te legen. Ik haal mijn portemonnee en mijn telefoon uit mijn zak en ik zeg "Dit is het." - "Ok, prettige avond!".
Verder was de terugreis een ramp, er zullen toch minstens 5000 man voor die hekken voor de bus hebben staan dringen.
Er vertrokken 2 pendelbussen per keer en er waren er in totaal 10 ofzo... Daarna moet je wachten tot ze terugkomen van het station. Het gevolg: Ik heb daar zo'n 3 kwartier in de drukkende mensenmassa gestaan om bijna geplet te worden en in de bus voelde ik me net een sardientje in blik.
Wat nog wel grappig was was de tramchauffeur die ons, als feestgangers behoorlijk minachtend groette "I Love Techno... PFUH!". Hij had ons nog bijna de tram uit gezet omdat we geen kaartje bij de automaat gekocht hadden, maar nadat we hem overtuigd hadden dat het toch echt zijn job was om ons een kaartje te verkopen leverde dit ons geen extra vertraging op 
Die kerel had echt een ochtendhumeur, bijna alsof het onze schuld was dat hij vroeg zijn bed uit moest op zondag 
Ik ben bezig met een spoedopdracht en ben tot erg laat bezig, vrees ik
Moet dinsdag al naar de drukker
Hier niet anders... opdracht moet voor half negen in iemands mailbox zitten
. Gaat wel lukken... bijna klaar.
Heeft iemand trouwens een goed alternatief voor Microsoft Word? Ik begin dat programma nl. redelijk beu te worden....
| Originally posted by Tim81 Weet jij al of Eurosport daadwerkelijk iets uitzendt van het WK? Ik zal ook nog ff informeren bij spelers/coach... |
| Originally posted by Phortje Ik klaag over I Love Techno... |
Ik ben aan het sjoeren voor een auto. Man wat was het vet geweest als er geen BPM bestond. In Duitsland hebben ze schone wagens f�r weining geld. Me wants a Peugot 306 Cabrio 
/edit:
| Originally posted by Phortje Wat nog wel grappig was was de tramchauffeur die ons, als feestgangers behoorlijk minachtend groette "I Love Techno... PFUH!". Hij had ons nog bijna de tram uit gezet omdat we geen kaartje bij de automaat gekocht hadden, maar nadat we hem overtuigd hadden dat het toch echt zijn job was om ons een kaartje te verkopen leverde dit ons geen extra vertraging op ![]() |
Ik zweer het je ik was niet meer bijgekomen
| Originally posted by Creamfields23 In Duitsland hebben ze schone wagens |
Ik was mijn auto echt nooit! Flinke regenbui en hij is weer schoon... 
Verdorie!
Ben ik nou ECHT de enige die hier van de antillas remix van "Just Be" houd?
In feite vind ik dat het het origineel zelfs overtreft
En nee, ik ben geen nOOb hoor!
| Originally posted by kolkiewolkie Heeft iemand trouwens een goed alternatief voor Microsoft Word? Ik begin dat programma nl. redelijk beu te worden.... |
| Originally posted by kolkiewolkie Heeft iemand trouwens een goed alternatief voor Microsoft Word? Ik begin dat programma nl. redelijk beu te worden.... |
damn meeste nederlanders kunnen toch echt niet auto rijden
en ow ja waarom is er geen aparte bmw/mercedes/audi baan op de a2. Dan schiet het tenminste op. Als je gem 8 tot 6 cilinders meer heb vind ik een aparte duitse auto baan best redelijk! 
mag mijn degelijke Volkswagen daar ook rijden 
| Van Fok.nl 'Awa': poging tot moord of doodslag ten laste gelegd De toen 16-jarige jongen uit Leeuwarden, met de bijnaam 'Awa', die in augustus van dit jaar zijn evenoude ex-vriendin Jamai tot tweemaal toe in brand stak, wordt poging tot moord dan wel poging tot doodslag ten laste gelegd. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft dit vandaag bekendgemaakt. Komende donderdag dient de pro forma-zitting tegen 'Awa', omdat het psychologisch onderzoek nog niet is afgerond. De verwachting is dat de inhoudelijke behandeling van de zaak op 16 december zal plaatsvinden. Omdat de jongen minderjarig is, vinden de zittingen achter gesloten deuren plaats. Het is niet bekend of de jongen van Iraaks-Koerdische afkomst volgens het volwassenenrecht zal worden bericht. Maatschappelijke verontwaardiging De zaak leidde tot veel maatschappelijke ophef, vooral door de manier waarop hij zijn ex-vriendin toetakelde. 'Awa' nodigde hij zijn toenmalige vriendin uit in de woning van zijn pleegouders toen de jongen begin augustus lucht kreeg van de vakantieliefde van haar. Daar zette hij haar op een stoel, haar gezicht gericht op een computerbeeldscherm waarop een tekst stond met de strekking: 'Je bent er geweest'. Daarna kraste hij met een mes zijn naam in haar borst waarna hij haar van haar nek tot de onderkant van haar buik met terpentine overgoot. Hierop stak hij haar in brand. Daarna doofde hij de vlammen. Hij overgoot haar lichaam nogmaals met terpentine en stak het weer aan. Daarna zette de jongen het meisje onder de douche en bracht haar naar zijn vorige ex-vriendin, die pas de volgende dag een ambulance belde. Ze werd met tweede- en derdegraadsbrandwonden in het ziekenhuis opgenomen. Rap Na zijn daad dook een rap van de verdachte op waarin hij spijt betuigt over zijn daad: "...ik heb verdriet, ik heb spijt, schatje ik wil je niet kwijt...het ging per ongeluk...". Dat leidde tot een reactie van andere rappers. Zo kwam Lange Frans met een rap waarin hij hard uithaalt naar de jongen: "Hoe kan je nou denken dat een focking rap iets goed maakt, heel Nederland wil weten hoe jouw bloed smaakt." Bedreigingen vanuit inrichting Een maand geleden haalde 'Awa' opnieuw de pers toen bleek dat hij vanuit de jeugdinrichting in Zeist waarin hij verblijft zijn slachtoffers opnieuw bedreigde. Vanwege de herhaaldelijke bedreigingen werd hem twee weken lang geweigerd bezoek te ontvangen, post te versturen of te telefoneren. Na het opheffen van die beperkingen ging 'Awa' volgens zijn oud-klasgenoten verder met het bedreigen van mensen. Daarop zijn de beperkende maatregelen op verzoek van het OM hersteld die naar alle waarschijnlijkheid tot het einde van zijn voorarrest zullen duren. |
. dat er zulke gekken hier rondlopen.
Pim Fortuyn de grootste Nederlander. KOTS KOTS KOTS
Wat leef ik in een kutland!!