TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
03 Matthew Dekay & Austin Leeds - Towers (Markus Schulz Mix)

Tuned in en onmiddellijk e heerlijke sound
Doet nog is deugd om ASOT ff live (enfin as't ni prerecorded is, hoor de eigenlijk direct aan Armin...
) mee te beleven op nen donderdag 
ASOT is live, sprak hem net in de chat 
| quote: |
| Originally posted by Freezel ASOT is live, sprak hem net in de chat |
Die Primer komt toch in m'n platebakje zene, h��rlijk
bleh ik ga is stoppen met luisteren, niks dwazer als naar feesten gaan waar je doodgegooid wordt met tunes die je al eeuwen kent
Knappe tunes tot nu toe
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Knappe tunes tot nu toe |
weet iemand een goeie link waar kan ik meeluisteren?
Streams/Chat: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=202696
& Welkom op het forum
vind deze editie tot nu toe maar matig, maar dat kan nog veranderen met een nieuwe Ibiza Special in het tweede uur 
Chris Lake vs Rowan Blades - Philth

Active Sight - Out Of Our Lives
M.I.K.E. & Fred United
^ik dacht al dat ik em herkende. anyways niets gaat boven search for freedom, vind ik
Is In A State Of Pants weer bezig ja, is het nog steeds even laten we zeggen "chill" als gewoonlijk? 
neen, man... newsflash armin draait geen trance meer.. hij is overgeschakeld naar house. tis armin tha housedog 
| quote: |
| Originally posted by TOR Chris Lake vs Rowan Blades - Philth |
delerium-silence (above and beyond remix?)
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Was da da me die (euhm) gitaar geluidjes lijk Havannah |
| quote: |
| Originally posted by TOR Chris Lake vs Rowan Blades - Philth |
08 John O'Callaghan - Mercury
holy.. mother.. of.. GOD
eerste uur vond ik wat minder, maar dit tweede uur heeft erg veel goedgemaakt!
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas delerium-silence (above and beyond remix?) |
^ Het was wel degelijk de Above & Beyond remix! 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Het was wel degelijk de Above & Beyond remix! |
Ik vind die remix nog niet eens zo slecht. Maar wat ik wel jammer vind is dat alles opnieuw gereleased/geremixed moet worden in een 2004 jasje. Kwaliteit is naar mijn mening in de meeste gevallen veel lager dan het origineel dat jaren eerder is uitgekomen.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.