TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 »
Tiger777 

jaja en al op pensioen zeg 
Proficiat he! 
Maak u al maar klaar voor u midlife-crisis 
Happy B'day Tiger 
En nog eens ne happy b'day aan Mister Pooley, 25 geworden
Celebration @ Armin Only Part 2? 
gelukkige verjaardag Tiger
en ook aan Pumaz ne gelukkige gewenst (wel een aantal dagen te laat
)
happy b-day aan de jarigen 
Happy B-Day!! 
Congratz @ de jarigen
Congrats dudes 
merci allemaal!
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 merci allemaal! |
| quote: |
| Originally posted by domineesje ouwen bok!!! |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ja kom, pest der mij nie mee. Tis al zo'n psychologisch zwaar te nemen barri�re, komt daar nog'es bij da al mijn haar dat nu begint uit te vallen |
ocharme 
Wacht zie, morgen zal'k der is fotos van maken, dan kunde zelf oordelen
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Wacht zie, morgen zal'k der is fotos van maken, dan kunde zelf oordelen |
happy b-day meneer de ancien !!!
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Wacht zie, morgen zal'k der is fotos van maken, dan kunde zelf oordelen |
Hohoho, rustig jongens rustig. De fotos komen vandaag nog, beloofd 

Gecamoufleerd:
niet-Gecamoufleerd:
(opm. dit zijn geen representatieve weergaves van mijn uiterlijk)
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Gecamoufleerd: niet-Gecamoufleerd: (opm. dit zijn geen representatieve weergaves van mijn uiterlijk) |
| quote: |
| Originally posted by domineesje moogt zoveel niet denken jong |
erfelijk blijkt, mijn vader heeft een haarlijn me vrij diepe inhammen en duidelijk minder haar op die stukken. Staat me dus over paar jaar te wachten. Kijk is bij u in de familie rond eh, ma ge hebt nog veel haar op u kruin dus gene paniek
| quote: |
| Originally posted by Antony als vrouw u effe hierbuiten houden. kheb van't zelfste jong erfelijk blijkt, mijn vader heeft een haarlijn me vrij diepe inhammen en duidelijk minder haar op die stukken. Staat me dus over paar jaar te wachten. Kijk is bij u in de familie rond eh, ma ge hebt nog veel haar op u kruin dus gene paniek |
, of complexen over te hebben
ni speciaal oud voelen, complexen zijn anders wel terecht. Haar is echt belangrijk voor ne man. (voor een vrouw ook, maar die hebben die erfelijke tegenslagen gewoon ni) Ma zolang het geen drastische beelden oplevert ist almaal zo erg nog niet.
En nu terug happy thread
| quote: |
| Originally posted by Antony En nu terug happy thread |

| quote: |
| Originally posted by Antony ni speciaal oud voelen, complexen zijn anders wel terecht. Haar is echt belangrijk voor ne man. (voor een vrouw ook, maar die hebben die erfelijke tegenslagen gewoon ni) Ma zolang het geen drastische beelden oplevert ist almaal zo erg nog niet. |


iedereen heeft zo zijn eigen complexen, ook vrouwen! ge moet er gewoon mee leren leven...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.