TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 »
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Lekker onderbouwd ook... |
| Originally posted by After_Forever moet ALLES in het leven onderbouwd worden? wat dacht je van 'praktijkervaring'? 'naar alle redelijkheid vermoedend dat' ook goed? er zijn zo weinig 100% waarheden in de wereld , behalve dat de zon opkomt en de bananen krom zijn. dus het is erg makkelijk om steeds 'lekker onderbouwd' te zeggen *edit* He MUPPY, dat Ferry Corsten zijn VIPset heeft gedraaid heb je nu al 100x gezegd. www.lekkerbelangrijk.com We weten het nu wel. |
| Originally posted by Muppy Ferry draaide alleen zn eigen nummers...het laatste nummer van Ferry is dus: Ferry Corsten - Holding On (Above & Beyond Remix) |
3 foto's.. 
echt veel foto's had ik niet en de filmpjes ben ik nu aan het uploaden..
MIKE
MARCO V
ARMIN (van heeeeeeeeeeeel ver
)

edit.. ff resizen.. 
Ze movies
MIKE
Marco V geloof ik
Iemand die mij kan vertellen welk nummer dit is?
Marco V Alter Ego - Rocker
Marco V Prodigy
Armin Communication
Igor S Dark Alliance
Igor S Zombie Nation remix
| http://www.crazygsm.nl/~frank/TE2005%20032.mpg |
| Originally posted by basvh cut & run-outta space (booty remix) te vette track gewoon TE2005 030.mpeg= Roman Flugel- geht�s noch |
En welke remix is dat van Zombie Nation? Die was ook vet zeg! Jammer dat je tijdens het filmen zo ver naar achter stond!
| Originally posted by HardKiller En welke remix is dat van Zombie Nation? Die was ook vet zeg! Jammer dat je tijdens het filmen zo ver naar achter stond! |
ach ja, niks aan te doen, geen zin om in de drukte te gaan staan 
Die Zombie Nation remix was ik ook wel benieuwd naar, lekkere sound 
edit: overigens vind ik het ook altijd wel leuk om wat meer publiek er op te hebben 
| Originally posted by Fkwebeman ach ja, niks aan te doen, geen zin om in de drukte te gaan staan ![]() Die Zombie Nation remix was ik ook wel benieuwd naar, lekkere sound ![]() edit: overigens vind ik het ook altijd wel leuk om wat meer publiek er op te hebben |
digitek-kernkraft 400 (vinylgroover and the red head mix)
dit is een kernkraft remix die ik heb. maar volgens mij lijkt ie er niet helemaal op luisterend naar het filmpje
| Originally posted by Fkwebeman Igor S meegepikt tot 6:45 (lekkere set) maar het ging op een gegeven moment echt niet meer, toen maar jassen gehaald naar station en wachten op de eerste trein naar Groningen.. (8:22 normaal gesproken) lekker slapen.. (althans, pas toen ik verhuist was naar de 1e klas.. ) |
. Gewoon de trein naar Enschede nemen en dan moet je overstappen in Amersfoort naar Zwolle/Groningen/Leeuwarden.
| Originally posted by Asperge Cosmic - Freefall heet die plaat denk ik, bootleg van Cosmic Gate Bilingual en Freefall - Skydive |
| Originally posted by Asperge Cosmic - Freefall heet die plaat denk ik, bootleg van Cosmic Gate Bilingual en Freefall - Skydive |
does anyone have any info on live sets?
there have only 2 sets been record...the set from ferry in the vip and the set from ferry at the mainstage.
and you can download them if you pay
click
De set van Yoji Biomehanika op slam Fm komt behoorlijk overeen met zn set op de main. Toch wel lekker om herrineringen op te halen.
| Originally posted by Ben_Lei De set van Yoji Biomehanika op slam Fm komt behoorlijk overeen met zn set op de main. Toch wel lekker om herrineringen op te halen. |
ik heb die set van yoji gedownload van dc++, was de echte van trance energy in redelijke kwali. Heb hem ook gelijk weer gewist, niet mijn muziek.
Hmmmm, waarom heb ik hem eigenlijk gedownload vraag ik me nu af
Die is vet
| Originally posted by eieregooie pics or stfu |
with The Orange Theme (Ferry Corsten Remix) was it the song of the night ! 
| Originally posted by Basti1282 with The Orange Theme (Ferry Corsten Remix) was it the song of the night ! |