TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj On a sidenote: Ik vind het anthem dus echt wel supergoed passen bij het concept van de website. Heel zomers en relaxed, een echt vakantiesfeertje |
):
mooi mooi!
@ruben: mooie foto jos, the real armin style 
Ziet er weer super uit, nice work 
| Originally posted by Kaidreas mooi mooi! @ruben: mooie foto jos, the real armin style |
Zeker aanwezig, mooie line up & gratis.
Deftig intiatief voor de trance lovers
en het is in gent, das nog mooi meegenomen ook.
Good work!
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vind het anthem dus echt wel supergoed passen bij het concept van de website. Heel zomers en relaxed, een echt vakantiesfeertje |
Nope 
Ge zult toch aanwezig zijn, Mr. Carter? 
Tuurlijk 
Als je een Kindred Spirits-track speelt, tenminste 
heb vrijdag de eer en het genoegen gehad om nog es met maarten ( lievens) te mogen draaien!
was al denk ik een jaar geleden dat dat nog es gebeurd is en hij is er nog op verbeterd ook! 
moet zeggen hij is het meer dan waardig om tussen airwave en jonas te staan, beetje te bescheiden over zijn draaikunsten maar hoeft helemaal niet, echt klasse! tot in gent!!!
| Originally posted by Pumaz Tuurlijk ![]() Als je een Kindred Spirits-track speelt, tenminste |
Ik ga alleen nummers van Kindred Spirits draaien !!11
Lol, dan moeten we dringend wat meer peak-time materiaal beginnen te maken, gezien je positie op de line-up
Englobe krijgt in de loop van de eerstvolgende weken wel es een master-beurt btw.
Voil� ,heb flyer op glitterati gezet 
| Originally posted by Aur�lie Voil� ,heb flyer op glitterati gezet |
Als alles toch zo stoer in het engels moet, waarom schrijf je dan niet Ghent ipv. Gent? 
Dichterlijke vrijheid, Toni
Kan je dat niet snel veranderen vooraleer iedereen het ziet?
Helaas niet nee
Is da eigenlijk ver van 't station? Waar stap ik best af, Dampoort of Sint-Pieters?
't is een zijstraat van de overpoort, maar welk station der tdichtste bij is, daar heb ik geen flauw idee van
| Originally posted by DJ Zetski Is da eigenlijk ver van 't station? Waar stap ik best af, Dampoort of Sint-Pieters? |
. En als je het park doorbent kom je automatisch op een druk kruispunt; die straat is de overpoortstraat.
Achja, de trein dat zie ik ook nog wel zitten
Enige probleem is natuurlijk wel terug te geraken aangezien er nog geen treinen rijden om 5u 
5u gedaan -> half uurtje terug sukkelen naar station -> 6u trein. ![]()
Die 5u is trouwens maar een voorzorgsmaatregel om taferelen zoals die van vorig jaar te vermijden, toen we opeens om 5u moesten stoppen omdat er dan een Kozzmozz afterparty gepland was waar wij niks vanaf wisten
Voor hetzelfde geld kunnen we deze keer langer doorgaan