TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vind het veel moeilijker om te jureren dan in de eerste ronde |
in poule 2 merk ik nochtans weer duidelijk verschillen onderling 
in poule 1 valt het wel mee, maar er zitten er toch tussen die bij mij niet door de eerste ronde zouden geraakt zijn maarja...
| Originally posted by Bertn ik vind het veel moeilijker om te jureren dan in de eerste ronde |
Zo, alle mixes uit poule 2 zijn beluisterd en beoordeeld.
Voor mij is het vrij duidelijk 
| Originally posted by TOR Voor mij is het vrij duidelijk |
| Originally posted by MikeVee Voor mij ook, maar we komen enkel overeen over de laatste plaats. Afwachten wat de andere juryleden zeggen, nog 2 dagen voor de finalisten bekend zijn. |
Bij mij moet alles binnen zijn om 21u zondagavond, weet niet wat het bij Push2005 moet zijn.
Deze keer stuur ik de afvallerscommentaren mee met de rangschikking naar BB zodat hij het kan posten en meteen de namen bij de commentaar kan zetten.
De spanning stijgt nog meer 
Ook voor 21u savonds bij mij graag.
Ik heb al 3 mixes beoordeeld; kmoet er wel nog eentje luisteren 
Arrgh; ik ga stoppen mt luisteren of ik ga so serene nog beginnen haten
De betas hebben het nu officieel overrated gemaakt 
Tzal morgenavond weer spannend zijn, kben alvast benieuwd naar de namen 
Volgende keer meer underrated tunes zoals Tracking Treasure Down 
Kan iemand mij een email adres geven waar ik de uitslag mag naar sturen? Liefst snel want binnen 20 minuten ben ik weg! 
EDIT: sent pm to Push2005
Wat mijn uitslag betreft:
4 sterke mixen, waar er voor mij 2 uitschieten. Van die 2 is er 1 die imo echt super is! Proficiat!

| Originally posted by diddi EDIT: sent pm to Push2005 Wat mijn uitslag betreft: 4 sterke mixen, waar er voor mij 2 uitschieten. Van die 2 is er 1 die imo echt super is! Proficiat! |
| Originally posted by diddi Kan iemand mij een email adres geven waar ik de uitslag mag naar sturen? Liefst snel want binnen 20 minuten ben ik weg! ![]() EDIT: sent pm to Push2005 Wat mijn uitslag betreft: 4 sterke mixen, waar er voor mij 2 uitschieten. Van die 2 is er 1 die imo echt super is! Proficiat! |
Merci, zal ze eens invoeren in men excel-blad.
Amai da duuuuurt nogal. 
Ist nu nog ni bekend ofwa?

| Originally posted by Jasperovitsj Ist nu nog ni bekend ofwa? |
Euhm, da was een grapje h� 
Take your time, kzou ook ni willen dat de jury alles rap rap beoordeelt 
| Originally posted by Jasperovitsj Euhm, da was een grapje h� ![]() Take your time, kzou ook ni willen dat de jury alles rap rap beoordeelt |
ik zal moeten passen denk ik... ik kan wel een paar punten geven, maar ik heb (dankzij mijn thesis
) gewoonweg geen tijd gehad om alle mixjes grondig te beluisteren. ik geef liever geen oordeel dan een half oordeel...
hopelijk verstaan jullie dat
Bon, ik heb alles binnen buiten dat van Aur�lie; kzal dan alles nog wa sorteren enzo om dan vanavond te kunnen posten.
De meningen zijn toch niet zo eensgezind als vorige keer; maar je kan er nog grote lijnen uithalen hehe. Tzal spannend worden (niet om jullie op te jagen hoor) 
| Originally posted by Bertn ik zal moeten passen denk ik... ik kan wel een paar punten geven, maar ik heb (dankzij mijn thesis ) gewoonweg geen tijd gehad om alle mixjes grondig te beluisteren. ik geef liever geen oordeel dan een half oordeel...hopelijk verstaan jullie dat |
Dan zijn alle punten binnen bij mij want de andere 3 heb ik al.