TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex Die Scott Project valt idd nog enorm goe mee |
| Originally posted by Phortastic Ja, zelfs ik vind die redelijk goed van tijd tot tijd, en dat is totaal men smaak van muziek niet meer. Kmoet wel zeggen dat ik vroeger redelijk into hardhouse/hardtrance was, zal daar ook wel iets mee te maken hebben. Maar meeste van die hard stuff waar ik vroeger naar luisterde vind ik niet meer goed, Scott project is een uitzondering daarop |
ConFig en BelJes_AddiCt zijn potnollen 
| quote: | ||
Originally posted by diddi Pics or stfu!! |
| Originally posted by Dj Mike Foston http://www.dailymichael.be/parties/NatureOne2006.wmv |
Het wordt bijna afgezaagd..
Btw, worden er nog sets vrijgegeven buiten degene van Q-Dance?
FredNova?
Want ik snap niet waarom enkel die van Q-Dance te downloaden zijn, en de andere niet.
Omdat ze bij Q-dance altijd maar hetzelfde spelen 
Veel Dj's willen hun sets nie vrijgeven o.w.v de exclusieve werken die gespeeld worden 
Weet iemand soms sets staan nu hiervan ? Vooral op zoek naar die van schulz en jonas + menno.
| Originally posted by The_G0dfather Weet iemand soms sets staan nu hiervan ? Vooral op zoek naar die van schulz en jonas + menno. |
Spijtig, schulz was zalig.
| Originally posted by Config not recorded. :/ |
En wat vind ik hier in mijn brievenbus?
Jawel, een gloednieuw nummer van Release.
Thx ID&T!
| Originally posted by Glexx En wat vind ik hier in mijn brievenbus? Jawel, een gloednieuw nummer van Release. Thx ID&T! |
| Originally posted by Glexx En wat vind ik hier in mijn brievenbus? Jawel, een gloednieuw nummer van Release. Thx ID&T! |
| Originally posted by Config +1, tis wel die van september |
| Originally posted by FredNova euh... wat had ge gedacht? tis volgens mij nog altijd september he |
Niks op tegen natuurlijk
| Originally posted by FredNova euh... wat had ge gedacht? tis volgens mij nog altijd september he |
zoon stuff wordt toch meestal weken op voorhand al gedrukt. En bij gewone tijdschriften is het ook zo dat je vanaf eind de maand al de nieuwe versie kan kopen van de volgende maand.. kvond et gewoon een beetje laat, der staat dan reclame in van events die al gepasseerd zijn
der staat een interview in met airwave
als ge liever die van oktober hebt, ga die dan kopen he
komt da wel maandelijks uit?
| Originally posted by christina als ge liever die van oktober hebt, ga die dan kopen he |
| Originally posted by Config Zot. de release kopen zeker, 3 kwart van de inhoud staat me ni echt aan |
...wordt minder dan 2 weken voor het verschijnen gedrukt.
Voor oktober staat er alvast een leuk interview met Gabriel & Dresden in.
Denk je dat het zomaar kan blijven rondgestuurd worden als er geen reclame in staat? Zo een boekske kost stukken van mensen, maar 'how, stel u voor, daar eens 2,95 euro aan geven, goed zot' maar een pakske sigaretten per dag dat gaat wel
E�n cola in een club kost al meer, maar 'how, stel u voor, 2,95 euro geven aan Release, goed zot'
peace n love

Tja Fred, der zijn veel clueless people op deze wereld die begod geen idee hebben wat een boekske in kleur wel ni kost.
Men pa die werkt op concentra, dus ik weet dat maar al te goed, dan is 3 euro idd niet veel.
in die release die ik vorige week kreeg staat ergens op't eind ook de mogelijkheid om een abonnement te nemen, 6 nummers voor 16 euro (met cd van bassement jaxx erbij iets van een 20 euro meen ik). Mijn eerste reactie was ook dat da fuckin' goedkoop is 
ik ga me wel de Sabelt DBR9 schoenen eens zoeken van op pagina 38