TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
Originally posted by Zehra wees gerust kga wel zorgen voor wa beta-kotmeetingen. |

welkom bubba!!!
yep, limburgers hebben hier de macht 
Bubba doet me denken aan die kerel met zen garnalen van forest gump
anyway welkom dude 
| Bubba doet me denken aan die kerel met zen garnalen van forest gump http://home.scarlet.be/~angelm/Eagle`/strijk.jpg |
yooooooo my girl siu!!!
welcome & keep scanning baby! 
aangenaam 
Thanks ppl!!!!
Limburg rules!!!!!!!!hehehehe
| Originally posted by Suki Thanks ppl!!!! Limburg rules!!!!!!!!hehehehe |
| Originally posted by Zehra IZ people rule harder muahahaha |
It is an inside joke between us..
| Originally posted by Suki Hobbies (buiten Trance) : Uitgaan en kei goe shaken!!!, |
| Originally posted by TOR mannen schaken tijdens het uitgaan? of begrijp ik het hier verkeerd |

PEACE!!!!
ik had geen idee dat bibliotheken zo fun konden zijn
welkom suki
Welkom Suki!
Ik ken u precies van ziens, zijt ge ooit in Neerpelt naar school geweest?
Welgekomen, ik peis dak is moet gaan lobbyen voor meer Brabantse ta's.
guys !
| Originally posted by pooley Welgekomen, ik peis dak is moet gaan lobbyen voor meer Brabantse ta's. guys ! |
| Originally posted by TOR mannen schaken tijdens het uitgaan? of begrijp ik het hier verkeerd |
Welkom Twixt, de Antwerpse divisie groeit weer een beetje
BTW Jasper dan zitten jij en Twixt achter mijne spreekwoordelijk hoek op school, Paardemark is ongver 7-10 minutjes van mij vandaan...2-5 minuten met de fiets 
welkom thierry!
en Siu Ka, have fun in Hong Kong! en tot over een maandje eh! take care pls! kus! 
| Originally posted by Dark Apostle BTW Jasper dan zitten jij en Twixt achter mijne spreekwoordelijk hoek op school, Paardemark is ongver 7-10 minutjes van mij vandaan...2-5 minuten met de fiets |
ej siii den tjerreu ! 
welkom mensjes
/me zwaait naar de n00bs 
| Originally posted by CygnusX Welkom Suki! Ik ken u precies van ziens, zijt ge ooit in Neerpelt naar school geweest? |
| Originally posted by Suki CygnusX,Yupz..Ik heb op college gezeten..En jij??Van waar moet ik u kennen?? ![]() |
Hello Siu Ka,
mij zou ge ook moeten kennen, kheb toch vijf jaar bij u op het jaar gezeten (en het eerste jaar zelfs bij u op kot, als buurman
). Rara, wie ben ik...
Veel plezier in ieder geval in hong kong en tot een van de volgende
bye bye
Welkom nieuwelingen