TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 »

Posted by Config on Sep-27-2006 14:43:

quote:
Originally posted by FredNova
...wordt minder dan 2 weken voor het verschijnen gedrukt.

Voor oktober staat er alvast een leuk interview met Gabriel & Dresden in.

Denk je dat het zomaar kan blijven rondgestuurd worden als er geen reclame in staat? Zo een boekske kost stukken van mensen, maar 'how, stel u voor, daar eens 2,95 euro aan geven, goed zot' maar een pakske sigaretten per dag dat gaat wel
E�n cola in een club kost al meer, maar 'how, stel u voor, 2,95 euro geven aan Release, goed zot'

peace n love

ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt maar et feit dat ik em ni koop is gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Evenmin heb ik behoefte aan sigaretten of een cola in een club

Miss dat ik em ooit eens zou kopen als er een special is ofzo..
Ge moet dit ni zien als een aanval op de release � smaken en levensstijlen verschillen.. Ik lees nu eenmaal geen tijdschriften, tegenwoordig vind je toch bijna alles opt internet

Posted by christina on Sep-27-2006 14:47:

quote:
Originally posted by Config
ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt maar et feit dat ik em ni koop is gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb. Evenmin heb ik behoefte aan sigaretten of een cola in een club

neem dit nu ni al te persoonlijk op, maar dan moet ge ook ni komen janken da ge diene van oktober wilt he

Posted by Config on Sep-27-2006 14:55:

quote:
Originally posted by christina
neem dit nu ni al te persoonlijk op, maar dan moet ge ook ni komen janken da ge diene van oktober wilt he

mo jawel voor ne keer dak enen krijgen

Posted by FredNova on Sep-27-2006 15:04:

quote:
Originally posted by Config
ksnap ik ook wel dat je ID&T verdedigt

ik verdedig alle mogelijke magazines en organisatoren en ...

tprobleem is de jeugd: 3 euro voor een boekske is teveel, maar ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...

Wel... mij goed he, ze doen maar, maar zaag dan niet over 3 euro voor een boekje

ni persoonlijk he, int algemeen tegenwoordig

Posted by FredNova on Sep-27-2006 15:06:

als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen
(benieuwd hoeveel pm's ik ga krijgen)

Posted by Config on Sep-27-2006 15:07:

nja +1, tverandert nogal snel tegenwoordig :/ een paar jaar geleden was dat nog helemaal anders

oja en de boekskes wil ik wel hoor: als ze vo nix zijn , vond et overgens wel een toffe geste dat ik deze toegestuurd kreeg

Posted by domineesje on Sep-27-2006 15:11:

quote:
als iemand de boekskes ni wil, pm me dan je naam+adres, dan laat ik het uit het bestand halen

Posted by Giesber on Sep-27-2006 15:23:

quote:
tprobleem is de jeugd: 3 euro voor een boekske is teveel, maar ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...

Ik vind al die dingen nog nuttiger dan een boekske kopen dat ge toch gratis krijgt .

Posted by mrcanon on Sep-27-2006 15:28:

quote:

Wel geef da boekske van iemand die zaagt maar aan mij dan

Posted by Glexx on Sep-27-2006 15:32:

Meestal koop ik Release wel, het is enkel jammer dat de helft van het magazine me gewoonweg niet intresseert.

Posted by FredNova on Sep-27-2006 15:39:

quote:
Originally posted by Glexx
Meestal koop ik Release wel, het is enkel jammer dat de helft van het magazine me gewoonweg niet intresseert.

spijtig genoeg zal je zelden een magazine vinden dat je 100% aanstaat hoor

quote:
Originally posted by Giesber
Ik vind al die dingen nog nuttiger dan een boekske kopen dat ge toch gratis krijgt .

dat gaat ni blijven duren he, ik spreek over erna

Posted by IgnazZio on Sep-27-2006 16:08:

quote:
ik verdedig alle mogelijke magazines en organisatoren en ...

Wel... mij goed he, ze doen maar, maar zaag dan niet over 3 euro voor een boekje

ni persoonlijk he, int algemeen tegenwoordig

Is wel goed gezegd

Posted by Push2005 on Sep-27-2006 16:32:

quote:

Ik krijg er gene meer; heb je me laten verwijderen Fred ?

Posted by FredNova on Sep-27-2006 17:06:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik krijg er gene meer; heb je me laten verwijderen Fred ?

lol, nee (nog ni)

Posted by Phortastic on Sep-27-2006 18:32:

quote:
Originally posted by IgnazZio
Is wel goed gezegd

+1

Posted by Bertn on Sep-28-2006 08:41:

ik koop wekelijks wel een magazine, maar als ik moet kiezen tussen de Release en iets anders, dan koop ik meestal dat andere (humo of zo).
De Release is gewoon een magazine dat mijn ding niet echt is. Gewoon te "hip" en "trendy" voor mij denk ik

plus: een humo kost maar 2 euro

Posted by Xilver on Sep-28-2006 08:47:

quote:
Originally posted by Bertn

den humo is een voos boekske

Posted by djcresto on Sep-28-2006 09:06:

quote:
Originally posted by Bertn
ik koop wekelijks wel een magazine, maar als ik moet kiezen tussen de Release en iets anders, dan koop ik meestal dat andere (humo of zo).
De Release is gewoon een magazine dat mijn ding niet echt is. Gewoon te "hip" en "trendy" voor mij denk ik

pff den humo zijn artikels zijn te lang voor op den trein en die papierkwaliteit is nie zo goed he

Posted by Bl@ckOut on Sep-28-2006 10:12:

quote:
ze hebben wel nen gsm van 500 euro en op hun 18de rijden ze met nen nieuwe auto rond en ze roken dagelijks een pakske kanker en ze gaan 3x per weekend uit...

lol, was 't maar waar (behalve da pakske kanker dan)

Posted by FUSyke on Nov-30-2006 15:45:

Tomorrowland 2007

Tomorrowland 2006 was een geweldig en onvergetelijk weekend vol muzikale hoogtepunten en de nodige kippenvelmomenten. Op dit ogenblik zijn de voorbereiding voor de volgende editie van Tomorrowland volop gestart en we zullen de editie van 2006 wederom overtreffen!

Net zoals dit jaar, zal Tomorrowland in 2007 doorgaan eind juli, meerbepaald op 28 en 29 juli 2007, in het prachtige recreatiedomein De Schorre te Boom. Het staat al vast dat de camping en de festivaldag op zaterdag gevoelig groter zullen worden en dat je op zondag 29 juli opnieuw de wereldtop mag verwachten op de diverse podia.

Als grootste outdoor dance festival in Belgi� hebben we een naam hoog te houden, en je mag erop rekenen dat we dat ook in 2007 zullen waarmaken!

Alle info omtrent tickets, line up, camping ,etc... mag je in het voorjaar van 2007 van ons verwachten!
Het belangrijkste is natuurlijk (naast je aanwezigheid op het festival) welke DJ\\'s er volgend jaar zullen bij zijn.

Misschien kan jij ons be�nvloeden om net die DJ te boeken die op jou verlanglijstje staat?! Jouw mening is dus van groot belang!

Mail ons je TOP 10 lijstje door van artiesten die je het liefst zou zien op Tomorrowland 2007 of schrijf een volledige programmatie per area uit, en maak kans op een gratis ticket!

We geven maar liefst 20 gratis kaarten weg.

Deelnemen kan tot 15 januari 2007, door je TOP 10 te mailen naar [email protected] , met je volledige naam, adres, geboortedatum en GSM nummer, en met \\'Tomorrowland 2007\\' als onderwerp!

ID&T - 30/11

>>> Hopelijk houden ze er ook echt rekening mee! Alle area's zal ik niet kunnen invullen maar namen voor een top 10 lijstje heb ik meer dan genoeg

Posted by mrcanon on Nov-30-2006 15:59:

Damn, ze hadden beter de allereerste datum behouden, halverwege augustus dus, vorig jaar nie kunnen gaan door reis en dit jaar hetzelfde, nondedomme toch, klotig.

Posted by FredNova on Nov-30-2006 17:26:

2007 gaat de moeite zijn...
Be prepared \o/

Posted by domineesje on Nov-30-2006 17:39:

quote:
2007 gaat de moeite zijn...
Be prepared \o/

Hoe kan je dat nu weten, als ze vragen of wij hun kunnen beinvloeden met dj's te boeken.

Posted by The_G0dfather on Nov-30-2006 17:45:

ik zal al blij zijn als we eindelijk eens de kans hebben om alle dj's op de lijst te zien

anders geen klachten hoor

Posted by Real on Nov-30-2006 17:46:

FredNova heeft een BeTa tent kunnen fiksen.

Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 »