TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
poule 2 results ? een gok zegt me dat ik daar in zit
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Das wellicht die mix da gij zo worshipped |
dan zal ik in de finale wel n pak minder punten krijgen, mocht dat daawerkelijk mijn mixje zijn
^^ naa das ni waar ze... Gelek meneer luc zegt, Ik aanbid uwe mix
ALS dat al uwe mix is natuurlijk �
Gaan door naar de finale:
Mix 6
Mix 7
Vallen af:
Mix 8: (117,5/150)
In de volgende ronde jureer ik niet mee.
Misschien kan ik of iemand anders die gegarandeerd online is na de deadline van de finale de punten en commentaar verzamelen en moet BB dan de lijst met de namen die gekoppeld zijn aan de mixen doorspelen. Zodat de officiele bekendmaking van de winnaar op een afgesproken uur gebeurt en minder rommelig zoals nu. Of hij moet zelf zorgen dat ie dan online is.
Kunnen enkele tracks vrijgegeven worden van Mix 5 en Mix 8 ?
Ik zie bvb dat in Mix 5 "SOLAR FACTOR - URBAN SHAKEDOWN" zit; wellicht zal maar 1 persoon da gedaan hebben dus die weten we al
Nu nog wa referentie uit mix 8
Het zijn de enige mixen in wma en ogg, de dj's van wie die mixen zijn zullen het wel weten dan.
| Originally posted by Push2005 MIX 4 Push2005: Uw mix is heel sterk gemixed en de platenkeuze heeft me toch wel vrij verrast. Uw openingstrack is fantastisch om een set mee te beginne, ook goed dat je niet begint met de populairste mix hiervan. Ondanks dat het mijn genre niet is had je mijn aandacht toch wel gedurende de hele set. Het enigste waar ik commentaar op kan geven is uw opbouw want ik snap ze niet echt goed. Het gaat niet echt van laag naar hoog; maar het blijft vrij constant jammergenoeg. Een sterke individuele trackkeuze compenseert dit jammergenoeg niet colledig. Mixtechniek: 23/25 Opbouw/Flow: 10/15 Trackkeuze: 9/10 Totaal = 42/50 Tiger777: Setje dat me de eerste helft aan het neuri�n hield, maar naar het einde toe toch een beetje begon tegen te steken door redelijk gelijkaardige nummertjes. In plaats van cumulatief de aandacht te trekken, verloor deze mix steeds meer de zin om door te gaan. De mix piekte centraal al om dan in kracht af te nemen. Opbouw vind ik maar zwakjes. Qua sfeer is dit een vrij steriele mix. Ik kan moeilijk een sfeer bedenken aan dewelke ik deze mix en het humeur van de DJ zou koppelen� Mixtechniek: 23/25: Strak en naadloos. Opbouw/flow: 10/15: weinig opbouw, flow blijft plakken op maar een gemiddeld niveau'ke. Vrij inspiratieloos Tracklist: 7/10: Allemaal plaatjes die degelijk zijn, maar geen enkel dat piekt. 40/50 Magistrate: Mixtechniek: Mixen is goed, geen enkele slechte overgang, maar ook niets speciaals. Je speelt het op veilig door alle tracks heel lang te laten spelen en zo heb je ook geen gewaagde overgangen. Hierbij komt ook nog het trage tempo, was het geheel op mix-technisch vlak geen hoogstandje maakt. Dit heeft grotendeels met trackkeuze te maken dus krijg je hier nog een behoorlijk goede score. -->20/25 punten - Opbouw/flow: Bij mij komt dit over als 1 h��l lange track, meestal merk ik niet eens dat er een nieuwe begint, een opbouw is ook maar miniem aanwezig, naar het einde toe wordt alles wel relatief harder. Ik merk wel een beetje een verhaal, maar dan wel een saai� Al bij al krijg je hier nog een hoge score. -->10/15 punten - Trackkeuze: Totaal mijn genre niet, vind die muziek echt platte pat�, af en toe nog eentje die me iets deed, maar toch ook niet meer dan 2. Jammer genoeg komen onze smaken niet overeen en kan je hier niet veel punten geven. -->6/10 punten 36/50 Cresto Mixing: 22/25 Flow: 11/15 Tracks: 8/10 Totaal: 41/50 Deze mix kan heel goed dienen als opwarmer in een grote club. Op het mixen valt weinig aan te merken. Aur�lie Mixen: niets op aan te merken : 23/15 Opbouw : zit goed : 12/15 Trackkeuze : 9/10 +Origineel & gewaagd voor deze contest ! +Stoppage time ! Totaal : 44/50 --------------------------------------------- EINDTOTAAL MIX 4 = 42 + 40 + 36 + 41 + 44 = 203/250 --------------------------------------------- |

^^ wtf genekt op genre?? Das pure onzin zenne, 1 hardere set, alle rest was allemaal progressief. Ge hebt goeie kunsten neergezet he, maar ja, ik vond het allemaal nogal futloos en steriel... weinig gevoel in de trackjes die je gekozen hebt.
edit: uitgezonderd magistrate dan.. platte pat�
Dan ben ik door ofwa?
Ik ben de eerste om toe te geven dat dat volkomen onterecht is. Ik ben er zeker van dat pakweg Xilver en Jasper hun mixjes technisch v��l beter zijn dan het mijne. Er zitten 2-3 trainwrecks in.
Arf nu ben ik gefrustreerd omdat ik w�l door ben. What gives. 
| Originally posted by Tiger777 ^^ wtf genekt op genre?? Das pure onzin zenne |
^^ Tranceplaatjes duren toch ook een tijdje wilt ge ze volledig tot expressie laten komen, dus met de duur van elk individueel trackje had ik persoonlijk geen probleem. 12 tracks op 78 minuten, dat valt toch vrij goed mee.
Ook met het genre niet echt, zoals ik zei, het eerste half uurtje boeide het wel, maar derna begon het (vergeef mij de bewoordingen) saai te vinden.
Ik zeg het, gewoon een andere opbouw zoeken voor de volgende dat ge de aandacht blijft houden en wat meer gevoel leggen in uuw mixke. Ik heb zo de indruk dat ge u een beetje verveelde, verdienstelijke mix zenne
No hard feelings hoor 
Gevoel is nu eenmaal iets heel persoonlijk, en er valt niemand iets te verwijten als hij of zij niet hetzelfde gevoel bij een plaat heeft als iemand anders 
Ik heb je alleszinds niet op genre gepakt hoor jasper, zie m'n ratings maar... 
Ik weet het 
You can't please them all, en ik ben al blij dat m'n mix bij sommigen is aangeslagen 
| Originally posted by Push2005 Ik heb je alleszinds niet op genre gepakt hoor jasper, zie m'n ratings maar... |
Enig idee van wie Mix 3 5 en 8 nu zijn ?
| Originally posted by Tiger777 Tis waar, Het is de echt de opbouw waar er echt iets schort... |

| Originally posted by Push2005 Enig idee van wie Mix 3 5 en 8 nu zijn ? |
| Originally posted by Push2005 Mix 3 is te herkennen aan volgende platen, dus de DJ die dit zit moet zich dan maar aanmelden: Opener: Peres & Petersky - Hello Ladies Midden: Matthew Dekay - Clearing The Mind Afsluiter: Ti�sto pres. Allure - The Loves We Lost (Tilt Remix) en ik denk dat ook nog Junkie XL - Today werd gespeeld (ben slecht in het raden van dit soort tracks) *********** Feedback ****************** MIX 3 Push2005: Deze mix heeft me aangenaam verrast. Om op technisch niveau te beginnen: Je bent geen uitblinker, maar je valt ook zeker niet uit de toon. Uw overgangen zijn over het algemeen vrij sereen, en dat past wel bij deze rustigere soort van muziek m.a.w. je hebt zeker geen storende overgangen. Een tweetal overgangen, ik kan helaas wel niet zeggen welke aangezien ik maar een 3tal tracks uit die mix ken, zijn wel voor verbetering vatbaar. Qua opbouw zit je min of meer goed; hello ladies is een leuke opener en ik vind dat the loves we lost wel een goede aflsuiter is van deze mix ook. De laatste elementen in die track moeten de subtiele climax weergeven . Jammergenoeg verlies je even mijn aandacht tussen de 40 en 55 minuten, misschien hadden daar toch iets levendigere tracks ingemoeten, gezien je voorgaande (zoals clearing the mind).Voor trackkeuze krijg je goede punten van me; ik kende haast nieks, maar ze staken zeker nie tegen, ik ben benieuwd naar je uiteindelijke tracklist want hier zit goed materiaal tussen ! Algemeen gezien is dit de zowat meest boeiende progressive mix die ik al gehoord heb, en ik zal hem zeker nog eens opleggen ! Moest het van mij alleen afhangen zou je doormogen. Mixtechniek: 21/25 Opbouw/Flow: 12/15 Trackkeuze: 9/10 Totaal = 42/50 Tiger777: De overgangen worden relatief snel doorgevoerd. de DJ toont niet echt het uiterste van zijn mixkunsten. Weinig gewaagde overgangen Opbouw is mooi en degelijk. Soms een klein beetje onzuiverheden in tonen. Iets minder goed EQ werk, iets waar ik normaal geen drama van zou moeten maken, maar aangezien dit ver(phrase en beatmatchen is in orde) het enige technische punt is waarover ik kan zagen, doe ik het toch. goeie intro, voorspelt een setje met een straffere en hardere bass en die verwachting wordt ook opgelost... Pas het voorlaatste nummertje trok voor de volle 100% mijn aandacht, melodisch zeer sterk, vol energie. Dus ik dacht dat de laatste er een schepje bovenop zou doen... Spijtig genoeg volgde er een intro-achtige track met een vrij lange outro ![]() Ik bemerkte dat de meeste overgangen een volumeverlies hadden.. De nummertjes slagen er zo niet echt in om door middel van uuw overgangen de sfeer aan elkaar door te geven Gelukkig heb je enkele overgangen gemaakt die niet faden als basis hadden Weinig creativiteit in het mixen vond ik. Gewoon volume in het oog houden� Sommige overgangen zijn technisch dan wel in orde...maar liep er iets mis met het cue'en, Dichtfaden van de uitgaande track n�t op het moment dat de inkomende in een breakje gaat.. was niet zo�n goed idee. Technisch de minst goeie.... Naar het einde toe kom je met iets krachtigere melodien af, ik vermoed dat je naar dit hoogtepunt toewerkt? Goed, dat levert u een paar extra punten op in de opbouw Mixtechniek: 19/25: Minste van allemaal wegens probleempje met volume. Opbouw/flow: 11,5/15 Tracklist: 7,5/10 totaalscore: 38/50 Magistrate: Mixtechniek: Heel goed gemixt, niet veel op aan te merken. De ene keer is het wel wat vlotter dan de andere keer (today in die erachter kon bijv. wel beter) -->20/25 punten - Opbouw/flow: in het begin zit de flow wel goed, wel wat jammer dat hello ladies niet vroeger uitgemixt wordt, dit maakt het begin wel ietsje langdradig, maar door de volgende tracks betert het wel. In het laatste halfuur van de set geraak je me wel kwijt. Opbouw is ook in minieme mate aanwezig. -->10/15 punten - Trackkeuze: zitten wel enkele tracks in die ik graag hoor (bijv: clearing the mind) maar het merendeel ervan vond ik wel minder, op het einde staken sommige (ken de naam niet) echt tegen. Maar toch nog een hoge score hiervoor. -->8/10 punten 38/50 Cresto: Mixing: 20/25 Flow: 12/15 Tracks: 8/10 Totaal: 40/50 Ook weer een lekkere mix maar net die paar foutjes die deze mix de finaleplaats kosten. Aur�lie: Mixen :23/25 Geen foutjes gehoord ! Prima gedaan Opbouw:12/15 Trackkeuze: 8/10 + Lekkere set Totaal: 43/50 --------------------------------------------- EINDTOTAAL MIX 3 = 42 + 38 + 38 + 40 + 43 = 201/250 --------------------------------------------- |

Ik laat meestal de twee tracks minstens een minuut door elkaar lopen, en vaak langer ... Bovendien pak je me wel wat op het genre dat ik draaide, als prog-dj was het al moeilijk om zo hard te gaan, daar waar ik Push verlies zou ik jou dus net hebben moeten kunnen boeien ... no hard feelings though 

| Originally posted by Jasperovitsj Hoe ik m'n mix zag: 01-02: melodische breaks om niet te diep te openen 03-06: iets housier en happier progtracks om er wat vaart in te krijgen 07-10: peaktime melodische yet banging progklappers met enorm veel energie erin 11-12: full on melodische prog om de mix op een iets zachtere noot af te sluiten |
That's fair, merci voor de comment 
| Originally posted by Blue Sky 99 BLUE SKY - BETA DJ CONTEST 2006 MIX 03. Annie - Heartbeat (Subsky vs Seyton Bootleg) [CDR] |
| Originally posted by Push2005 Die moet ik hebben |