TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by deluxe הנה משהו חמוד: שועל אחד הרגיש שהוא חייב לקחת חופש מתפקידו אחרת הוא כבר לא יוכל לתפקד ולכן הוא חייב להתנתק קצת מהתפקיד ולקחת חופש ולצאת מהיער. הגיע אותו שועל לאריה מלך היער וביקש ממנו חופש, אמר לו האריה כי תפקידו מחייב אותו להישאר ביער ולכן הוא לא יוכל לקחת חופש. השועל התעקש ואמר לאריה כי החופש הכרחי והוא מוכן לקחת חופשה ללא תשלום, העיקר לצאת לחופש. האריה הסביר לשועל כי אם הוא יצא לחופש יהיו חייבים לקחת מישהו במקומו ולא בטוח שהתקן שלו יישאר לשועל לכשיחזור. השועל הסכים ולקח את החופש. כעבור שלושה חודשים חזר השועל ליער והגיע לאריה לצורך ראיון חזרה לתפקידו. כשהגיע לראיון הסביר לו האריה כי התקן של השועל תפוס וכי לא יוכל לחזור ליער. השועל לא הסכים ואחרי דיבור קצר עם האריה, האריה הציע לו כתפקיד זמני להיות על תקן ארנב ביער וכשיתפנה תקן השועל יחזור להיות שועל. השועל הסכים והחל לתפקד כארנב. עבר כחודש בו השועל קופץ ובורח מחיות אחרות עד שנמאס לו מתפקידו כארנב והחליט לגשת לאריה ולבקש לעבור תפקיד. האריה הסביר לארנב כי עדיין לא נפתח התקן של השועל והוא צריך להמשיך לשמש כארנב. השועל התעצב מהבשורה המרה והתהלך לו בדיכאון ברחבי היער, כעבור זמן מה של הליכה ראה להפתעתו ארנב. השועל ניגש לארנב ושאל אותו: "תגיד ארנב מה אתה?" ענה לו הארנב: "אני, אני שועל". השועל אמר: "תגיד איך זה שאני שועל ונמצא על תקן ארנב ואתה ארנב ונמצא על תקן שועל? ענה לו הארנב : "זה מה שקורה שיש חמור על תקן אריה". |
שמעו את זה...(או תקראו)
ולא, הבדיחה הזאת היא לא כמו הבדיחה עם הארנב ועוגת הגזר שבטח כולכם מכירים..
ברווז הולך לבר, ושואל את הברמן:
יש לך קרקרים"?"
הברמן: "לא".
למחרת חוזר הברווז ושואל את הברמן: "יש לך קרקרים?"
הברמן: "לא".
"למחרת שוב חוזר הברווז ושואל את הברמן: "יש לך קרקרים
עכשיו הברמן התעצבן וצעק לברווז: "עוד פעם אחת אתה שואל אותי אם יש לי קרקרים אני ממסמר את המקור שלך לקיר!!!"
הברווז: "יש לך מסמרים"
הברמן: "לא"
...
הברווז: "אז יש לך קרקרים?"

| quote: |
| Originally posted by deluxe הנה משהו חמוד: שועל אחד הרגיש שהוא חייב לקחת חופש מתפקידו אחרת הוא כבר לא יוכל לתפקד ולכן הוא חייב להתנתק קצת מהתפקיד ולקחת חופש ולצאת מהיער. הגיע אותו שועל לאריה מלך היער וביקש ממנו חופש, אמר לו האריה כי תפקידו מחייב אותו להישאר ביער ולכן הוא לא יוכל לקחת חופש. השועל התעקש ואמר לאריה כי החופש הכרחי והוא מוכן לקחת חופשה ללא תשלום, העיקר לצאת לחופש. האריה הסביר לשועל כי אם הוא יצא לחופש יהיו חייבים לקחת מישהו במקומו ולא בטוח שהתקן שלו יישאר לשועל לכשיחזור. השועל הסכים ולקח את החופש. כעבור שלושה חודשים חזר השועל ליער והגיע לאריה לצורך ראיון חזרה לתפקידו. כשהגיע לראיון הסביר לו האריה כי התקן של השועל תפוס וכי לא יוכל לחזור ליער. השועל לא הסכים ואחרי דיבור קצר עם האריה, האריה הציע לו כתפקיד זמני להיות על תקן ארנב ביער וכשיתפנה תקן השועל יחזור להיות שועל. השועל הסכים והחל לתפקד כארנב. עבר כחודש בו השועל קופץ ובורח מחיות אחרות עד שנמאס לו מתפקידו כארנב והחליט לגשת לאריה ולבקש לעבור תפקיד. האריה הסביר לארנב כי עדיין לא נפתח התקן של השועל והוא צריך להמשיך לשמש כארנב. השועל התעצב מהבשורה המרה והתהלך לו בדיכאון ברחבי היער, כעבור זמן מה של הליכה ראה להפתעתו ארנב. השועל ניגש לארנב ושאל אותו: "תגיד ארנב מה אתה?" ענה לו הארנב: "אני, אני שועל". השועל אמר: "תגיד איך זה שאני שועל ונמצא על תקן ארנב ואתה ארנב ונמצא על תקן שועל? ענה לו הארנב : "זה מה שקורה שיש חמור על תקן אריה". |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine שמעו את זה...(או תקראו) ![]() ולא, הבדיחה הזאת היא לא כמו הבדיחה עם הארנב ועוגת הגזר שבטח כולכם מכירים.. ברווז הולך לבר, ושואל את הברמן: יש לך קרקרים"?" הברמן: "לא". למחרת חוזר הברווז ושואל את הברמן: "יש לך קרקרים?" הברמן: "לא". "למחרת שוב חוזר הברווז ושואל את הברמן: "יש לך קרקרים עכשיו הברמן התעצבן וצעק לברווז: "עוד פעם אחת אתה שואל אותי אם יש לי קרקרים אני ממסמר את המקור שלך לקיר!!!" הברווז: "יש לך מסמרים" הברמן: "לא" ... הברווז: "אז יש לך קרקרים?" |
חחחחחחחחח קרעתם אותי
תראו אותו
(הוא מחכה את ראזל)

חחחחחח ראזל הזה גדול
אני מת על מה שהוא עושה
בואנה אבל לפי הבחור הזה נראה לי שראזל מחקה אותו
השועל הצב והאריה החליטו לקחת יום חופש לעשות על האש
האריה הביא את המנגל השועל הביא את שתייה והצב היה צריך להביא את הבשר אבל ואללה צב מה לעשות שוכח לפעמים
קיצר הצב אומר להם
"שמעו חברה שכחתי את הבשר"
מישהו צריך ללכת להביא
האריה אומר
"וואללה אני מלך החיות אני לא מביא"
השועל אומר
"ואללה אני יכול לגמור עלייך בשנייה אני לא מביא את הבשר"
קיצר סינג'רו את הצב ללכת להביא את הבשר מהבית
הצב מתחיל ללכת
עוברת שעה האריה והשועל כבר רעבים אש האריה אומר
"כוס אימא של הצב הזה לקחתי יום חופש אם הוא לא מגיע עם הבשר אני שובר לו את השריון"
עוברת עוד שעה
שניהם כבר מתים מרעב
"יוווו אני הולך לשחוט את הצב המזדיין הזה מניאק שיביא כבר את הבשר אני מת לאכול"
עוברות עוד 3 שעות שניהם כבר מעולפים מרעב מתים בקושי מדברים אבל העצבים חזקים מהכל
"ברגע שאני רואה את הצב הזה אני מזיין לו תצורה אני שוחט אותו בולע אותו שלם המניאק הזה שיביא את הבשר אני מת מרעב סתם לקחנו יום חופש בשבילו"
פתאום יוצא להם הצב מאחורי איזה שיח ואומר
"חברה אם אתם ממשיכים ללכלך ככה אני לא ממשיך ללכת"
| quote: |
| Originally posted by ADiSH תראו אותו (הוא מחכה את ראזל) |
בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!!
(תשאלו את רון ונימרוד)
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!! (תשאלו את רון ונימרוד) |
ראסמי תשאלו את חן !!
איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד.
האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה...
אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!"
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בולו בולו בולו בולו בולו בולו!!!!! (תשאלו את רון ונימרוד) |
איזה אחד
אישתו בהריון נולד להם ילד
אחרי הלידה
הרופא יוצא לבעל אומר לו
"תשמע התינוק שלך אין לו זין"
הבעל נכנס לשבז רציני אבל הוא אמר
"טוב שטויות זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן זהו תשמע, אין לו גם רגליים"
הבעל מתבעס בא לו למות
"טוב שטויות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"כן תשמע אין לו גם ידיים"
הבעל מתבעס עוד יותר כבר על סף התאבדות
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"תשמע, הבן שלך אין לו פה ועיניים"
הבעל כבר לא יודע מה להגיד
"טוב מה לעשות אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
הרופא אומר לו
"טוב שמע האמת שהתינוק שלך הוא רק אוזן"
לבעל זה כבר כמעט לא הזיז אבל הוא אמר
"טוב אבל זה הבן שלי אני יאהב אותו אני יגדל אותו"
אז הוא נכנס לראות את התינוק ומתחיל לדבר אליו
"מי חמוד של אבא?"
אז הרופא אומר לו
"אמממ כן הוא גם חירש..."
נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת
אבל לא משנה..
טוב...
איזה אחד אישתו בבית חולים
מצב אנוש וזה
הרופא בא אליו ואומר לו
"טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות
לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל
תצטרך להיות איתה 24 שעות"
האיש כולו עצוב וזה
פנים למטה והכל
אז הרופא אומר לו
"סתםםםםםםםם
אישתך מתה"
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת אבל לא משנה.. |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נראה לי שרשמו כבר תבדיחה הזאת אבל לא משנה.. טוב... איזה אחד אישתו בבית חולים מצב אנוש וזה הרופא בא אליו ואומר לו "טוב תשמע, אתה תצטרך להאכיל את אישתך, לתת לה לשתות לקחת אותה להתקלח, לשירותים, הכל תצטרך להיות איתה 24 שעות" האיש כולו עצוב וזה פנים למטה והכל אז הרופא אומר לו "סתםםםםםםםם אישתך מתה" |

מה זה כושית אחרי שבעלה מת
אלמנה שחורה 
איך יודעים שהזין בקושי שוקל משהו?
אפשר להרים אותו אפילו עם מחשבה 
| quote: |
| Originally posted by DjChook איש אחד נקרא דחוף מאוד לביה"ח מכיון שאשתו במצב קשה מאוד. האיש רץ בבהלה במסדרונות. פוגש אותו הרופא ואומר לו: "שמע, אשתך במצב קשה מאוד. מהיום אתה תצטרך להאכיל אותה, לתת לה לשתות, לקלח אותה, לקחת אותה לשירותים- בקיצור, אתה צריך להיות לידה 24 שעות ביממה" הרופא שם לב שהבנאדם מבואס, הפנים שלו למטה... אז הרופא אומר לו: "סתתתתם, היא מתה!!" |
חחח לפחות ציטטת אותי ולא את המתחרה 
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אחי האירוניה היא שאתה הערת לי שכתבתי בדיחה שלא נכתבה תאמין לי בדקתי ![]() ואז כותב בדיחה שצ'וק כתב לפני שני פוסטים... |
מה קורה שהומו מת?
יושבים עליו שבעה..
איך מחבל פלסטיני משתחרר מהחמאס?
אומר לקב"ן הפלסטיני שהוא לא רוצה להתאבד
חחחחחחחחחחחחחחחחח
כול הקרדיט לטראנס ג"יאנט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרמר המלך

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.