TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by BEACHBOY OMGHI2U2!! |
^fav drank....
welkom homie zou ik zeggen
en aan de rest ook een welkom natuurlich
ahhh da wier tijd 
welkom Alexis! btw zeer mooie naam 
W00t, welkom Alexis, weer een Antwerpenaar bij op ons forumpje!! 
helleu
Hogeschool Antwerpen... daar heb ik ook ooit nog een jaarke op caf� gezeten...
| Originally posted by Xilver Hogeschool Antwerpen... daar heb ik ook ooit nog een jaarke op caf� gezeten... |
Hi Alexis
| Originally posted by Nyah Hi Alexis |
| Originally posted by FCB_Fanatic Hello Siu Ka, mij zou ge ook moeten kennen, kheb toch vijf jaar bij u op het jaar gezeten (en het eerste jaar zelfs bij u op kot, als buurman ). Rara, wie ben ik... Veel plezier in ieder geval in hong kong en tot een van de volgende bye bye |
suki? 5 dollar?
sorry kon het niet laten, anyways welkom.
| Originally posted by Kaidreas suki? 5 dollar? sorry kon het niet laten, anyways welkom. |
sorry mah das echt nie grappig...
Originally posted by Zehra sorry mah das echt nie grappig... |
| Originally posted by Buoyant ooooooooooh jawel, als ge southpark kent is dat hilarisch, kgebruik dat zinnetje eigelijk ook te vaak |
| Originally posted by Suki En Z,don't worry,I'm fine!!Ik zal je zeker nog mailen!!!! |
sgoe. kwil alle details weten
| Originally posted by Suki Nu ben ik echt curieus...Ik kan er nu niet opkomen...krijg ik nog wat hints?? En ja,ik ben familie van mei chi en siu may..Ik ben de zus van Siu May BTW: Welkom iedereen en groetjes vanuit Hong Kong..En Z,don't worry,I'm fine!!Ik zal je zeker nog mailen!!!! |
, nu iets wijzer???
| Originally posted by FCB_Fanatic extra tip: ge hebt mij een tijdje geleden nog gezien in de bib , nu iets wijzer??? |
want als zij u dan heeft gezien, dan is er ook groot kans da ik u ook heb gezien...
kans zit der wel heel dik in, kwas toen in de bib ivm mijne thesis. Ik heb toen ne boek gereserveerd.
Kdenk da ik mijzelf nu echt wel verraden heb 
| Originally posted by FCB_Fanatic kans zit der wel heel dik in, kwas toen in de bib ivm mijne thesis. Ik heb toen ne boek gereserveerd. Kdenk da ik mijzelf nu echt wel verraden heb |
kzal wel eens wa fotoookes zoeke, ma voor de moment ben ik wa lui.
Moet ik daar trouwens toestemming voor vragen? Kwil nie da ik achteraf commentaar krijg da mijne lelijke kop het forum hier heeft 'bezoedeld'

| Originally posted by FCB_Fanatic Moet ik daar trouwens toestemming voor vragen? Kwil nie da ik achteraf commentaar krijg da mijne lelijke kop het forum hier heeft 'bezoedeld' |
| Originally posted by Jasperovitsj Geloof me, we zijn hier wel wat gewend op het gebied van lelijke koppen...dus posten die handel!! |
| Originally posted by pooley what she said |