TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44]
Posted by AirPole on Mar-31-2005 11:38:
| quote: |
Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij allemaal x6... |
Haha, misschien wil hij zijn theorie (betreffende het raar doen van 'zijn forums') zo wat kracht bijzetten??
Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 11:57:
Originally posted by TranceZoner
Haha, misschien wil hij zijn theorie (betreffende het raar doen van 'zijn forums') zo wat kracht bijzetten?? |
Ja ze doen inderdaad behoorlijk raar hier.
Maar welke wel/niet maakt niet uit, zeg gewoon wat over enkele tracks, dan kijk ik of ik het kan verwerken.
Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 11:58:
Originally posted by Dj Lex
En dat is 6 |
En dat is de tweede keer dat je dat zegt. Zoals ik al zei: mijn forums doen raar. Maar oke, je vindt het altijd leuk om anderen op hun fouten te wijzen, dus ga je gang joh...
Je kan het ook op een andere toon zeggen, maar het blijkt de laatste weken al wel weer dat sommige mensen zich beter voelen als ze op een zo "bot" mogelijke manier andere mensen omlaag proberen te krijgen als die fouten maken.
Posted by tijs08 on Mar-31-2005 12:59:
Originally posted by SnuggLe
Je kan het ook op een andere toon zeggen, maar het blijkt de laatste weken al wel weer dat sommige mensen zich beter voelen als ze op een zo "bot" mogelijke manier andere mensen omlaag proberen te krijgen als die fouten maken. |
Ach, FOK of Bram?!
Mietje! beetje in kleinste size schrijven he!
Posted by tijs08 on Mar-31-2005 12:59:
Je kan het ook op een andere toon zeggen, maar het blijkt de laatste weken al wel weer dat sommige mensen zich beter voelen als ze op een zo "bot" mogelijke manier andere mensen omlaag proberen te krijgen als die fouten maken. |
Posted by tijs08 on Mar-31-2005 13:00:
Posted by SnuggLe on Mar-31-2005 13:13:
Originally posted by tijs08
Ach, FOK of Bram?!
Mietje! beetje in kleinste size schrijven he! |
Nee, had nog kleiner gekund...dit was op size=1, niet 0,5.
Beter je huiswerk doen.
Verder ga ik niet happen.
Posted by Dj Lex on Mar-31-2005 17:34:
En dat is de tweede keer dat je dat zegt. Zoals ik al zei: mijn forums doen raar. Maar oke, je vindt het altijd leuk om anderen op hun fouten te wijzen, dus ga je gang joh...
Dit slaat echt helemaal nergens op! Ik voel me helemaal niet beter dan jou. En om dan als reden aan te voeren dat ik je wijs op het 6x posten van een reply heeft helemaal geen verband. Moet ik er soms weer 8 smilies bijzetten om aan te tonen dat ik een grapje maak en je niet onderuit wil halen/beledigen. Je moet eens stoppen met het overal altijd wat achter zoeken en gewoon eens denken: "Haha dat zal hij vast niet zo bedoeld hebben als ik denk."
PS: Als er hier iemand op het forum is die iedereen op zijn spelfouten/redeneerfouten of wat voor fouten dan ook wijst ben jij het wel.
Posted by Remy D on Mar-31-2005 18:30:
goed bezig pootjes 
Posted by moogwai on Mar-31-2005 21:31:
Ik heb net de cd van Trance Energy binnen gekregen om te reviewen voor Partyflock. Niemand anders daar wilde hem hebben, dus tsja...
Kunnen mensen mij meer info geven over enkele tracks die erop staan? Ik doe zelf ook wel mijn research, maar geowon wat meer info is altijd handig (bv dat sommige nummers totaal niet op TE te horen zijn geweest etc etc).......of andere nuttige info voor in het review.
|
Ik herken een stuk of 14 tracks die ik zelf op Trance Energy heb gehoord. Dus je kunt wel concluderen dat deze cd het feest goed weer geeft. Veel beter als bijvoorbeeld de Sensation cd's bijvoorbeeld. De tracks zijn redelijk recent. Alleen de opbouw/volgorde is vaag, maar goed, dat heb je altijd bij "commerciele" cd's. Voor iemand die trance goede muziek vindt en er niet zo diep in zit (zoals veel TA-ers dus) is het gewoon een hele goede cd en zeker geen miskoop.
Posted by eXos on Mar-31-2005 21:36:
Weet je wat jullie ff moeten doen????!!!!

Posted by Ding Chavez on Apr-01-2005 07:17:
Naar de Kamer van Koophandel gaan?
Posted by DarkAngel on Apr-02-2005 21:51:
Okay, I just watched that and I got that chill all over again.....the memories.....OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGg!!!
TRANCE ENeRGYYYYYYY!!!! I miss itttt!! I can't WAIT for next year!!!
Posted by SnuggLe on Apr-05-2005 14:44:
Originally posted by Dj Lex
Dit slaat echt helemaal nergens op! Ik voel me helemaal niet beter dan jou. En om dan als reden aan te voeren dat ik je wijs op het 6x posten van een reply heeft helemaal geen verband. Moet ik er soms weer 8 smilies bijzetten om aan te tonen dat ik een grapje maak en je niet onderuit wil halen/beledigen. Je moet eens stoppen met het overal altijd wat achter zoeken en gewoon eens denken: "Haha dat zal hij vast niet zo bedoeld hebben als ik denk."
PS: Als er hier iemand op het forum is die iedereen op zijn spelfouten/redeneerfouten of wat voor fouten dan ook wijst ben jij het wel. |
Ten eerste was het helemaal niet persoonlijk en speciaal aan jou bedoeld. Plus het is gelul dat ik zeg dat jij je beter voelt dan mij, maar dat ik bedoel dat je je in het algemeen beter voelt als je iemand naar beneden haalt. Excuses, heb ik dan misschien verkeerd omschreven, kan begrijpen dat dat zo overkomt. Kan gebeuren.
Ik "als iemand .. dan ben jij dat wel" is dik overdreven... toevallig 1x in de Arise-thread, maar dat was op een normale manier. Spelfouten qua d's en t's maak ik zelf ook keiveel, lekker belangrijk. Maar iemand moet wel normaal kunnen typen, met leestekens/hoofdletters. Redeneerfouten , daar iemand op wijzen is heel normaal als je discussieert, maar oke, dat kan hier toch wat.
Ik bedoelde vooral dat er de laatste tijd sowieso door een aantal mensen hier best lomp wordt gereageerd op bepaalde dingen. Kijk, als je diegene kent: soi. Maar zo niet, kan dat raar overkomen. Plus ik heb het ook wel eens gehad met al die quasi-leuk bedoelde replies....Ik vind dat altijd lastig. Je weet 0,0 wanneer iemand iets serieus bedoelt, of dat het quatsch is. En daar heb ik persoonlijk een hekel aan, want dan kan je nergens op bouwen. Snap je?
Maar oke 90% van de mensen die hier zit doet zich dus blijkbaar fake voor en meent niet alles wat hij / zij hier zegt. Dat vind ik persoonlijk een zwakke eigenschap. Waarom zou je jezelf anders voordoen? ben op het internet en in real life voor 99% dezelfde persoon (qua reactie), maar antuurlijk kan je niet alles baseren op zoiets als internet. Plus ik meen wat ik zeg.
Posted by TranceFool on Apr-05-2005 14:53:
Originally posted by Ding Chavez
Naar de Kamer van Koophandel gaan? |
Snuggle laat zich trouwens weer van zn beste kant zien
Posted by SnuggLe on Apr-05-2005 15:08:
Originally posted by TranceFool
Snuggle laat zich trouwens weer van zn beste kant zien |
Kijk, dat bedoel ik nou... 
Nee maarja, ik hecht wat meer waarde aan dit soort dingen. Waarom is dat meteen weer mijn slechtste kant? En ja, dan zal ik wel weer happen et cetera. Whatever, verzin een keer wat anders mensen. Ik kan me over dat soort dingen druk maken. That's me.
Tegenwoordig mag en ken je toch niets meer zeggen in Nederland. Het is altijd "bemoei je met jezelf". Plus sommige mensen replyen wel echt alleen als ze kunnen zeuren, of mensen een trap kunnen geven. Verder participeren ze niet in het forum, maar zeuren, dan staan ze vooraan.
Posted by SnuggLe on Apr-26-2005 06:02:
Nog bedankt voor jullie input nog over de cd (*not*, te verwachten).... maar de recensie staat in ieder geval online: http://partyflock.nl/review/161.html
Duurde even...hij was al weken af, alleen die aap daar had hem nog steeds niet online staan. Handig.
Ben benieuwd wat mensen ervan vinden....
Pages (44): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44]