TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto veel langer dan 10 min is dat toch echt niet stappen? |
| Originally posted by djcresto @ Loraine: Heb je genoeg aan deze plannetjes? Ik weet wel hoe ik er geraak maar dat uitleggen is een andere zaak. De mensen die in Gent wonen/studeren of studeerden zullen je wel beter kunnen helpen. |
Luc, you disappoint me. Ik dacht dat je het apprecieerde toen ik je langs achter nam die avond 
we komen hier nog alles te weten 
| Originally posted by TOR Luc, you disappoint me. Ik dacht dat je het apprecieerde toen ik je langs achter nam die avond |
ik zou liever voor die line-up 70 euro betalen dan een line up als sensation ![]() |
Die mens mag die 70� gewoon op onze rekening storten hoor 
Hoe lang draait Airwave en hoe lang draait Steur?
Beiden 1u40 
Op die tijd moeten ze toch al aardig hun ding kunnen doen 
Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten.
Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks.
| Originally posted by Progrez Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten. |

| Originally posted by Progrez Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks. |

| Originally posted by Progrez Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten. |

| Originally posted by Push2005 Ksnap dat toch niet goed ze; maar ge zijt dan wel zo'n Armada freak ? Volgens mij kan Jonas makkelijk tippen aan de gemiddelde Armada-dj... Maar das dan ook mijn mening ![]() Ik zal mijn pittas alleszinds v��r het event naar binnen werken |
| Originally posted by Push2005 Ik zal mijn pittas alleszinds v��r het event naar binnen werken |
| Originally posted by Progrez Mooi zo. Die 1u40 van Steur leent zich perfect om ne pita of kebab te gaan eten. Ben wel benieuwd naar de rest van de dj's. Zeker Vegavitsj met zijn progressive & breaks. |
| Originally posted by pooley stop met bleiten, wener. |
Ik ben niet van plan om een hele discussie op gang te brengen dus ik hou het eenvoudig en kort.
Wat mij betreft heeft een gemiddelde Steur-productie een gebrek aan diepgang. Daarbij lijken al zijn releases even hard op elkaar.
Geef mij tegenwoordig maar Laurent Veronnez, Mark Otten, Arksun, Jose Amnesia, Hydroid, David West, Sasha, Ozgur Can, Shawn Mitiska, Perry O'Neil, Andy Moor, Dousk... . Of Thomas Bronzwaer, Jezper S�derlund,... .
Pooley, een forum is er niet alleen om alles en iedereen te verafgoden. Pro's en contra's moeten er altijd zijn.
Het is natuurlijk niet gezegd dat Jonas in zijn set alleen maar eigen producties gaat draaien. All�, het is uw goed recht om zijn producties niet goed te vinden, maar daarom hoef je zijn dj-skills daar toch nog niet meteen op af te rekenen? 
Voor zover ik weer draait hij in zijn sets wel platen van Arksun, Hydroid, Airbase en al die andere namen die je zoveel beter vindt producen 
Ik heb Steur onlangs Live bezig gehoord, en naast zijn eigen producties draait hij ook heel wat van "andermans muziek" hoor
| Originally posted by Jasperovitsj Het is natuurlijk niet gezegd dat Jonas in zijn set alleen maar eigen producties gaat draaien. All�, het is uw goed recht om zijn producties niet goed te vinden, maar daarom hoef je zijn dj-skills daar toch nog niet meteen op af te rekenen? ![]() Voor zover ik weer draait hij in zijn sets wel platen van Arksun, Hydroid, Airbase en al die andere namen die je zoveel beter vindt producen |
| Originally posted by Progrez Ik ben niet van plan om een hele discussie op gang te brengen dus ik hou het eenvoudig en kort. Wat mij betreft heeft een gemiddelde Steur-productie een gebrek aan diepgang. Daarbij lijken al zijn releases even hard op elkaar. Geef mij tegenwoordig maar Laurent Veronnez, Mark Otten, Arksun, Jose Amnesia, Hydroid, David West, Sasha, Ozgur Can, Shawn Mitiska, Perry O'Neil, Andy Moor, Dousk... . Of Thomas Bronzwaer, Jezper S�derlund,... . Pooley, een forum is er niet alleen om alles en iedereen te verafgoden. Pro's en contra's moeten er altijd zijn. |
Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak 
| Originally posted by eieregooie Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak |
| Originally posted by eieregooie Ohja, laten we anders even gaan twisten over smaak |
| Originally posted by Xilver Dus Jonas Steur z'n producties missen diepgang... en die van Andy Moor ni... k... Ksnap echt ni hoe ge kunt zeggen da Jonas Steur z'n producties diepgang missen. 't Is in mijn ogen nog een van de weinige producers die gevoel in een plaat kan leggen. Andy Moor z'n producties, daar kan ik soms het vliegend schijt van krijgen, da typisch gepingel altijd. |