TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
חחחחחחחחחח חמוד ביותר הדבר הזה...
פרס וקרמר... יש דמיון
the one ring 2
קבלו איזה צחוקים אשכרה סרט!!!!!
http://www.flashplayer.com/animation/ring2.html
תלחצו שם על
VIEW
חחחח
חמווווד
אני לא מבין אבל למה לפתוח על זה ט'רד
היית מכניס את זה לצחוקיה...
| quote: |
| Originally posted by deluxe חחחח חמווווד אני לא מבין אבל למה לפתוח על זה ט'רד היית מכניס את זה לצחוקיה... |
חחחח איזה ענקקק
http://www.niaiseries.com/t19_voleuridiot.swf
חחחחחחחחחחחחח 
| quote: |
| Originally posted by ADiSH http://www.niaiseries.com/t19_voleuridiot.swf חחחחחחחחחחחחח |
חחחחחחחחחח איזה עלוב זה...
זה כמו הדבר הזה שהיה פעם בערוץ 2...
הפושעים הכי מטומטמים בעולם!!
http://home.deds.nl/~meerbeef/anim/bs_clip_voi.swf
אין לי מילים 
שתי בדיחות מפגרות אבל מצחיקות:
3 מטיילים טסים לאפריקה..
הם מאבדים את דרכם ונופלים בשבי ע"י חבורת קניבלים..
הקניבלים קושרים את 3 המטיילים ושואלים אותם:
"מה אתם רוצים שנעשה איתכם?
"שנהרוג אותכם או שנעשה לכם בוגה בוגה"
המטייל הראשון, מעצם היותו הרפתקן אמר "אני רוצה בוגה בוגה"..
הקניבלים תפסו אותו, אנסו אותו קרעו לו את העור ואכלו לו את כל האיברים הפנימיים..
המטייל השני גם היה חובב שיגעונות כאלו והחליט שגם הוא רוצה בוגה בוגה.
אז הקניבלים התעללו בו אף יותר מהמטייל הראשון..
המטייל השלישי ראה מה הקניבלים עשו וישר אמר "תהרגו אותי וזהו!"
אז אמרו הקניבלים: "טוב, אבל קודם קצת בוגה בוגה..."
ארנב רץ לו להנאתו ביער..
עד שהוא רואה את חברו האריה מסניף לו קוקאין ככה ליד המעורה שלו..
הארנב קורא לאריה "אריה חמוד, אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים.."
האריה מצטרף לארנב והם רצים להם ביער..
בדרכם פוגשים האריה והארנב בדוב..
הדוב מזריק לעצמו הרואין..
הארנב קורא לדוב "דוב חמוד, אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים.."
הדוב מצטרף אליהם..
אז ככה רצים יחד האריה הדב והארנב..
עד שהם רואים את הצב מעשן לו ג'וינט ענקי מלא בחשיש..
אז קורא לו הארנב: "צב חמוד.. אל תשתמש בסמים, בוא ותרוץ איתי ותראה כמה החיים יפים..."
הצב דופק שאכטה מהג'וינט ואומר לארנב: "יאללה כל פעם שאתה לוקח אקסטה אתה חייב להריץ את כל היער אה?!

מישהו פה כבר סיפר את הבדיחה של הארנב... הרסת אותה ד"א
| quote: |
| Originally posted by NyKoN מישהו פה כבר סיפר את הבדיחה של הארנב... הרסת אותה ד"א |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine טוב כתבתי את זה מהראש.. תודה רבה! |

| quote: |
| Originally posted by NyKoN אל תיקח קשה אחי צחקתי ![]() יש לי משהו בשבילכם שהגיע אלי לפני כמה זמן באימייל- קורע מצחוק תקראו http://planet.nana.co.il/alon887/TrueStory.jpg |
מכיר תסיפור..
קורע...
חחחחחח חמוד ביותר... 


לקח לי כמה זמן להבין מה הולך שמה...
חחחחח נחמד
| quote: |
Originally posted by Q-PiXeL לקח לי כמה זמן להבין מה הולך שמה... |
| quote: |
| Originally posted by arik אין לי מושג מה התמונה אומרת אבל אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהוא רשם פקודה שתעתיק את מה שהוא רשם בסוגריים 500 פעם |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחח ראסמי שטות!!! אני מאמין שזה מה שזה אומר דווקא נחמד |
| quote: |
| Originally posted by arik ממה הוא מסתבך שיעשה i will not throw............. x500 |
זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה...

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ זה פקודת לולאה בבייסיק אם אני לא טועה... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.