TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
sideways staat al een eindje op mijn "nog-te-zien"-lijstje
| quote: |
| Originally posted by TranceSeeker "De wilskracht om iets te bereiken geeft je meer voldoening dan het eindpunt" |
sideways sloeg mij tegen. Degradeerde bij mij uiteindelijk tot nen alledaagse amerikaanse romantische komedie...
| Originally posted by Gladius sideways sloeg mij tegen. Degradeerde bij mij uiteindelijk tot nen alledaagse amerikaanse romantische komedie... |
| Originally posted by Bertn hmm. de eerste negatieve comment die ik over deze film les |
Net Seul Contre Tous (engelse titel : I Stand Alone) gekeken, een Franse film van de maker van Irr�versible (Gaspar No�). De film gaat over een ongelooflijk pessimistische, ego�stische en eenzame man en zijn monoloog. De film speelt met je gevoelens op verschillende manieren. Een dikke aanrader als je van shockerende cinema houdt!
IMDb linkje : http://www.imdb.com/title/tt0157016/
gister birth gezien. die controversiele film met nicole kidman. het kon me helaas niet echt overtuigen. kvond het verhaal te ongeloofwaardig. kweet het zo een thema is zowiezo al voor mij niet geloofwaardig maar er zijn nog enkele dingen in het plot die ik echt belachelijk vond. waar totaal geen verklaringen aan worden geven. de film liet me wat op men honger zitten. acteerprestaties waren ook niet het beste wat ik al ooit gezien had en de karakters waren niet tegoei uitgewerkt naar men mening waardoor ik echt niet kon meeleven. jammer!
maandag "the forgotten" gaan huren. Ook maar een middelmatig filmpje imo
ik vond nicole kidman's prestatie toch weer super (check die close-up scene in die operazaal), maar het verhaal vond ik idd ook niet echt overtuigend.
Paar dagen geleden 'Carlito's Way' nog 'ns gezien. wat een klassieker!
Vanavond om 20u in cinemaZED in leuven: P�p� le Moko, naar het schijnt ��n van de allerbeste franse films ooit! Ik moet die gaan bekijken voor het vak Filmgeschiedenis, maar hij is naar het schijnt zowiezo de moeite!
meer info: http://www.imdb.com/title/tt0029453/
Gister film 'Normal'gezien .
Inhoud: After being married to Irma for 25 years, Roy decides the stress of being a woman in a man's body has grown intolerable. He unburdens himself to Irma and their pastor, shocking them both. Roy's decision to pursue a sex-change operation is greeted with intolerance and disgust by some of his co-workers and members of his church. Irma eventually comes to some understanding, and supports Roy through his journey to becoming "Ruth."
Vond het eigenlijk maar een heel saaie film. Het onderwerp van de film was misschien wel interessant (een man die na 25 jaar huwelijk beslist om zich te laten ombouwen tot vrouw), maar ik vond het acteerwerk matig en de verhaallijn was zwak uitgebouwd -> kortom: film kon me ni echt boeien, maar heb hem toch maar uitgekeken omdat ik me zoooo aant vervelen was 
^ Ja der is een reden waarom die bij mij nog in 't plastiekske zat he 
| Originally posted by Gladius Paar dagen geleden 'Carlito's Way' nog 'ns gezien. wat een klassieker! |
| Originally posted by Xilver ^ Ja der is een reden waarom die bij mij nog in 't plastiekske zat he |
| Originally posted by Nyah pff.. ge geeft me slechte films mee |
Battle Royale is z��lig 
| Originally posted by Xilver Ela Hamburger Hill en Donnie Brasco zijn wel goei films... En daarbij, de echt goeie films moeten we samen zien he seg |
tis u vergeven 
| Originally posted by Rhand Battle Royale is z��lig |
Zaterdag komt The Bourne Identity 
| Originally posted by X-Tune Zaterdag komt The Bourne Identity |
| Originally posted by CygnusX Zeker doen, Million Dollar Baby is ook voor mij ��n van de beste films ooit. |
| Originally posted by djcresto +1 schitterende film, iedereen gaan zien |
Eindelijk 'Mystic River' gezien. Is wel ok met al die goede acteurs, en vrij spannend verhaal, maar had der toch wat meer van verwacht. Ik vind Sean Penn in 21 grams toch beter, maar das wss ook omdat ik die film beter vond =>
Net nog eens Anger Management gezien... Toch best een vrij grappige film 
| Originally posted by Phortastic En Hotel Rwanda staat klaar om gekeken te worden. Heb ik hoge verwachtingen voor. Kga hem 99% kans dus ook goed vinden (want jij vond hem ook goed ) |

Ben gisteren Empire of Wolfs (of L'Empire Des Loups, tis hoe je het wil) met Jean Reno (zalige acteur trouwens imo)
Om te beginnen moet ik wel zeggen dat in deze film het wel duidelijk is dat in Europa steeds meer geld tegen een film kan gesmeten worden. Ten tweede wat ze al jaren in Hollywood doen komt nog steeds vrij geforceerd over als het er buiten wordt geproduceerd.
Met dat laatste bedoel ik dat het plot van de film van 3 seriemoorden al vrij snel ontploft tot een reusachtige complotsituatie waar plots verschillende facties in zijn met hun eigen agenda. Bij Hollywood films slikken we dat soort onwaarschijnlijke plotontwikkelingen omdat we ni beter verwachten, maar bij een Europese film heb je toch het gevoel(enfin ikke toch zeker) "moest dat nu persee?"
Maar buiten het feit dat je merkt dat de Fransen cinema toenadering zoeken tot het Hollywood minnende publiek (Crimson Rivers, Vidoq, Brotherhood of The Wolf, etc) en miss ook in het buitenland verder wil geraken dan Les Gendarmes is de film gewoonweg af.
Er worden veel "hype" montage technieken gebruikt en ze werken in de film. Ook het vaak opduikende "dark city" effect waar het bijna altijd nacht is of regend wordt hier ook gebruik. Miss gaan sommige mensen zich hieraan ergeren, want het is per slot van rekening sinds Se7en al heel veel, miss te veel, gebruikt.
De soundtrack is ook heel goed en zeer verrassend. Een DnB-achtig drumlijn gemixed met traditioneel Turks klinkende zang heeft toch iets zeer catchy. Er duikt ook een ingetoge zangnummer op, weliswaar in het Engels, die ook terug komt in de aftiteling.
De typische relatie voor dit soort films van Oude Flik (Jean Reno) & Jonge Inspecteur (Jocelyn Quivrin) valt wel meteen op, maar het volgt niet overal het standaard patroon en valt niet direct in clich�.
De andere rollen zijn degelijk, alleen vind ik persoonlijk dat de rol van Anna Heymes (gespeeld door Arly Jover) zeer krampachtig overkomt met momenten.