TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra ik leef nog |
hier is ie... Airwave - Save Me (White Room Remix)
| quote: |
| Originally posted by TOR hier is ie... Airwave - Save Me (White Room Remix) |
lol, het ene oor in en het andere eruit bij mij... zwakke poging 
| quote: |
| Originally posted by TOR lol, het ene oor in en het andere eruit bij mij... zwakke poging |
'Daze' is een bom!
heb hem in de studio mogen horen bij Fabb'x, de originel mix is zeker even goed, meer tech-electro-prog... misschien zelfs beter
Mike remix klinkt lekkkkkker 
05 Kobbe vs Leeds - Daze (M.I.K.E. Remix)

| quote: |
| Originally posted by TOR 05 Kobbe vs Leeds - Daze (M.I.K.E. Remix) |
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Indeed tot de commercials weer maar eens een supertrack verneuken :/ |

Nice er komt dus een release met de original en mike mix?
Def buy 
na de commercials kwam er nog een heel stuk, we hebben enkel de breakdown gemist...
iig een fantastische electro-trancer wat Mike daar weer geproduceerd heeft.. very nice indeed 
Kwas niet echt te vinden voor dat einde eigenlijk , kben een ZEER grote electro-freak maar dat was gewoon niet mijn ding 
Na ASOT ga ik een uurtje LIVE op ETS 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Na ASOT ga ik een uurtje LIVE op ETS |
tuning in
Grrrrrrrrrrrrrrr, kutserver 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Na ASOT ga ik een uurtje LIVE op ETS |

Idd, ik wordt er om een onverklaarbare reden elke keer uitgekickt door de liveserver :/ 
jammer..... Er zat wel een lange doodstilte tussen de overgangen .. toen u set moest beginnen.... nu dacht ik zo van uit ervaring met dergelijke systemen dat wanneer zo een stilte zich voordoet, de server automatisch doorspringt naar het volgende of iets anders.. misschien ligt het daaraan, tenzij die stiltes op ETS vrij normaal zijn tussen de programma's?
Klopt, zal het even uitleggen:
Als ik of iemand anders bijvoorbeeld live ga, zit er ongeveer 30 seconden vertraging tussen de verbinding van de gebruiker en de server. Er is een speciale pc waar de live verbinding binnenkomt die direct in contact staat met de mainserver. Als deze verbinding dus voor een bepaalde tijd (ik d8 10 seconden) onderbroken wordt, gaat hij dus automatisch naar het volgende nummer toe. Groot nadeel dus, omdat het verbinden naar de mainserver al ongeveer 10 seconden kost.
Kortom, erg klote want had een leuk setje voorbereidt met nieuw stuff. Ach ja, bewaar ik wel voor volgende week dinsdag 
Tuned in, nog iemand?
present as always 
nieuwe M.I.K.E. -> Absolute - Daydream
zo meteen ook nog de nieuwe Plastic Boy.. wordt een heerlijke episode vandaag 
klinkt wel nice 
| quote: |
| Originally posted by Nyah Tuned in, nog iemand? |

w00t
Plastic Boy - Twixt 2004
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.