TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
wordt het langzamerhand geen tijd voor een roll call?
| quote: |
| Originally posted by Bertn wordt het langzamerhand geen tijd voor een roll call? |
:
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
ei en loes en een paar matties
Hoe meer NL hoe beterrrr
(A)
Bedankt om de mooie layout te behouden ei.

steve LAWLer
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
paar hollanders (Ei)
Luc (Push2005) + ???
| quote: |
| Originally posted by Push2005 paar hollanders (Ei) |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
paar hollanders (Ei)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Ahhhh... mag Loraine niet mee?
Weten wij veel wie loes is 
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Voila 
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
onder voorbehoud weliswaar :P
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
Waarschijnlijk (anders zeker de volgende)
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR
+ ???
/neer
Good one Kevin 
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR
+ ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR
+ ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is...
)
wij dus niet naar schijnt
*kuch*
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR
+ ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is...
)
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers 
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
hallo, il ben een trancelover uit brussel.
Ik heb de flyer of the BETA party op de id&t website gezien en ik vind het een top line up.
Maar ik heb sommige vragen. Is er een parking naast het rector? Is het makelijk om een parkeerplaats te vinden?
Hoeveel mensen zijn verwacht? 150?, 200 of meer?
Sorry voor mijn nederlands....
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.