TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחח קרוב זה בסי |
קבלו בדיחה נחמדה ביותר ששמעתי היום
ארנב אחד בא לאיזה פאב
שואל את הברמן, תגיד אחי כמה עולה כוס בירה?
הברמן עונה לו 3 שקלים...
הארנב מוציא 3 שקלים זורק לו שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה, ואחד שם באמצע
הברמן מבולבל הולך ומביא את השקלים...
יום אחרי חוזר שוב הארנב לפאב שואל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן שוב עונה לו 3 שקלים ושוב הארנב מוציא מהכיס שלושה שקלים
וזורק אחד ימינה, אחד שמאלה ואחד שם באמצע
יומיים אחרי שוב הארנב חוזר ושוב עושה לברמן את אותו תרגיל וזורק לו כל שקל למקום אחר
ככה היה כמה ימים עד שנמאס לברמן שכל הזמן התעצבן מזה...
אחרי כמה ימים שוב בא הארנב לפאב
שאל את הברמן כמה עולה כוס בירה
הברמן ענה לו 3 שקלים...
אז הארנב הוציא מהכיס מטבע של 5 שקלים, והברמן אמר לעצמו, הנה ההזדמנות שלי לדפוק אותו
אז הוא זרק לארנב את העודף שקל אחד ימינה, שקל אחד שמאלה
אז הארנב הוציא עוד שקל ושם באמצע ואמר תן לי עוד כוס בירה
ת'כלס לא בדיוק זכרתי איך לספר את הבדיחה אז מה שיצא יצא 
חחחחח נחמד
איזה אחד בא לאודישן להיות קריין חדשות
באמת נראה שווה פצצה וזה חתיך הכל נראה אצלו בסטייל גבוה.
בא ניגש להבחן ומתחיל לקרוא את הטקטס
הבמאי שם לב שיש לו כתם בעין וזה
בא אליו אחר כך אומר לו בקול מתנצל:
"שמע אתה קורא נהדר, אתה נראה מיליון דולר, אבל הכתם בעין, זה טלוויזיה אי אפשר..."
אז הוא עונה לו
"מה זה?!
אני שם אקמול תוך רבע שעה זה עובר לי"
קיצור הוא מתחיל לחפש אקמול
מכניס יד לכיס מוציא קונדומים
מכניס לכיס השני מוציא קונדומים
מכניס לכיס של הג'קט מוציא קונדומים
מחפש בתיק מוציא קונדומים איפה שהוא לא מחפש רק קונדומי ועוד קונדומים עד שבסוף הוא מוצא אקמול לוקח אותו ואללה רבע שעה עבר הכתם מהעין
עושה את האודישן עובר בהצלחה הבמאי בא אליו אומר לו
"שמע התקבלת הכל בסדר רק יש לי שאלה אחת אלייך
מה זה כל הקונדומים?!?!?!"
אז הוא עונה לו
"נסה אתה להכנס לבית מרקחת ולהגיד
תן לי אקמול"

חחחחחחחחחחחחחח
משהו ענק שלחו לי הרגע
אוהדי בית"ר מלכייייייייםםםםםםם!!!
אם תסתכלו מקרוב תראו שהזה עם היד למעלה מנסה להצית לו את השיער

אני לא מבין מה פאקינג מצחיק פהההה
תראה באיזו מדינה אתה חיי
גועל נפש
ואני אוהד של מכבי בכלל, אני שונא את הפועל
אבל יש גבולללל
מזה הדבר הזה
אני נגעל, באמא שלייייי
נייקון אתה ילד מסכן נשבע לך!!!
אמן זה יקרה לך דבר כזה
אז נראה אם תחשוב שזה מצחיק!! 
באלוהים ניקון אתה ילד הומו
זה ממש לא מצחיק
איזה מסכן תראה מה עושים לו
אני באמת רוצה לראות אם זה יקרה לך.. אם תחשוב שזה מצחיק
ולא תבכה כמו איזה בחורה
ראסמי ניקון מה נדפקת בראש?
אחי יש פה תמונה שכמעט הורגים בה בנאדם ואתה צוחק על זה כמו דביל
Something cute... and a little funny!
http://unix.rulez.org/~calver/funny...are-karaoke.swf
Enjoy!
בואנה מה אתם דפוקים?<
מה אני הרבצתי לו?
ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד
כמעט הורגים בן אדם!
בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו...
ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בואנה מה אתם דפוקים?< מה אני הרבצתי לו? ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד כמעט הורגים בן אדם! בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו... ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בואנה מה אתם דפוקים?< מה אני הרבצתי לו? ושתדעו שאוהדים של הבועל עושים כאלה דברים בדיוק לאוהדים של בית"ר כשהם באים לבלומפילד כמעט הורגים בן אדם! בואו נגזים.. מכבים עליו סיגריה ומרביצים לו קצת... זה לא כאילו לא מגיע לו... ועל הזין שלי... שנה שעברה בדרבי אוהד הבועל כמעט שבר עלי בקבוק זכוכית של מיץ ענבים |
לחטוף מכות מאוהד הפעול = לחטוף מכות מילדה מכיתה ב'
איפה התמונה שהוא שם יש סתם
X
אני רוצה לראות על מה כולם כועסים!

| quote: |
| Originally posted by LA© Something cute... and a little funny! http://unix.rulez.org/~calver/funny...are-karaoke.swf Enjoy! |
בדיחה חמודה, באמת שווה לקרוא...
אני מקווה שזה לא נורא שזה באנגלית
אני פשוט אהבתי אותה
A bus carrying only ugly people crashes into an
oncoming truck, and everyone inside dies. They then
get to meet their maker, and because of the grief they
have experienced he decides to grant them one wish
each, before they enter Paradise. They're all lined
up, and God asks the first one what the wish is. "I
want to be gorgeous," and so God snaps His
fingers, and it is done. The second one in line hears
this and says "I want to be gorgeous too." Another
snap of His fingers and the wish is granted. This goes
on for a while but when God is halfway down the line,
the last guy in line starts laughing. When there are
only ten people left, this guy is rolling on the
floor, laughing his ass off. Finally, God
reaches this guy and asks him what his wish will be.
The guy calms down and says: " Make 'em all ugly
again".
בואנה איפה אתם חיים?
כל משחק יש מכות ותאמינו או לא אני שונא את האוהדים של הבועל ת"א
אם הם חוטפים מכות אני צוחק בדיוק כמו שאוהד הבועל יראה אוהד מכבי חוטף מכות הוא יצחק
אולי לא מצחיק אתכם
אותי זה קרע מצחוק
| quote: |
| Originally posted by LA© בדיחה חמודה, באמת שווה לקרוא... אני מקווה שזה לא נורא שזה באנגלית אני פשוט אהבתי אותה A bus carrying only ugly people crashes into an oncoming truck, and everyone inside dies. They then get to meet their maker, and because of the grief they have experienced he decides to grant them one wish each, before they enter Paradise. They're all lined up, and God asks the first one what the wish is. "I want to be gorgeous," and so God snaps His fingers, and it is done. The second one in line hears this and says "I want to be gorgeous too." Another snap of His fingers and the wish is granted. This goes on for a while but when God is halfway down the line, the last guy in line starts laughing. When there are only ten people left, this guy is rolling on the floor, laughing his ass off. Finally, God reaches this guy and asks him what his wish will be. The guy calms down and says: " Make 'em all ugly again". |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בואנה איפה אתם חיים? כל משחק יש מכות ותאמינו או לא אני שונא את האוהדים של הבועל ת"א אם הם חוטפים מכות אני צוחק בדיוק כמו שאוהד הבועל יראה אוהד מכבי חוטף מכות הוא יצחק אולי לא מצחיק אתכם אותי זה קרע מצחוק |
| quote: |
| Originally posted by TTman דבר ראשון זה הפועל ולא הבועל ודבר שני תראה לי שבכל משחק יש מכות טוב ???? |
קבלו משהו חמוד
מצא את החתול שגנב את הסם


והנה אתר לעוד מלא דברים מצחיקים
אזהרה יש שם הרבה תמונות מגעילות רצח לא מומלצות לבעלי לב חלש ראו הוזהרתם!!
זה כולל אורגיות של זקנים ופירסינג בזין

http://www.leech.dk
חחחח
חחחחחחחחחחח
| quote: |
Originally posted by ADiSH חחחחחחחחחחח |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.