TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 »
probeer eens op www.progaddict.com
nene... met een jury is het altijd een beetje loterij eh, en dan komt de overwegende smaak boven
| quote: |
| Originally posted by Shadowkid Ik was deze ronde nu wel geen jurylid, maar 100% objectief de track (en genre) keuze beoordelen kan gewoon niet als je normaal gezien nooit naar dat genre luistert. Ik ben er zeker van dat alle juryleden geprobeerd hebben zo objectief mogelijk te zijn (en bij de een lukt dat dan al beter dan bij de ander). Maar als je enkel naar bv. uplifting of tech-trance luistert en dan een prog set moet beoordelen, is dat helemaal niet zo makkelijk om te herkennen wat 'peaktime' tracks zijn en dergelijke. De opdeling die Jasper bv. eerder postte, daar zou ik niet aan uit geraken. Het is dan ook moeilijker om te weten of bepaalde tracks nu goed op elkaar volgen of niet, omdat je niet gewoon bent van daar naar te luisteren. |
| Originally posted by Antony probeer eens op www.progaddict.com |
nene, was ma een graptsjen eh... moei me daar liever ni in, want weet trouwens nog altijd ni waar prog juist voor staat en wat het inhoud. onbewust zal ik er wel iets van kennen, maar sta er niet al te veel bij stil.
weet sinds men vorige post nu ook dat dat forum werkelijk bestaat 
Wat zijn wij toch gemeen, de progheads zo pesten en altijd van alles uitsluiten zeg!!!![]()
| Originally posted by Antony nene, was ma een graptsjen eh... |
Het was gewoon lang geleden dat ik die nog gehoord had hier, en ik kreeg opeens een d�j�-vu
De Beta Party gaat alleen maar prog dj's krijgen, nah!!
| Originally posted by Jasperovitsj De Beta Party gaat alleen maar prog dj's krijgen, nah!! |

| Originally posted by Push2005 Blue Sky 99 DJ Zetski DJ Zevan Eagle` Jasperovitsj Real The Freezzz Tilt Enfin, we zullen dit dan maar als 'voorlopig' aanvaarden. |
Heb mijn set ook maar eens op't net gezwierd
code:
http://rapidshare.de/files/17088848/Blue_Sky_-_BeTA_DJ_Contest_2006_Mix.wma.html
)
jammer dat ik t niet gehaald heb tot de laatste ronde
toch proficiat aan alle finalisten en net niet finalisten
maar toch raar dat er ineens 3 redelijk prog-getinte mixen afvallen
maar dat is nu eenmaal de keuze van de jury, en dan leg ik mij daar volledig bij neer
zij hebben er trouwens heel wat tijd en aandacht in moeten steken
mijn tracklist voor de ge�nteresseerden, ben voor n zeer melodische set gegaan
01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix)
02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix)
03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix)
04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix)
05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix)
06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix)
07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix)
08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix)
09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix)
10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn(Instrumental Mix)
12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix)
13 James Benitez - Missing You (Original Mix)
| maar toch raar dat er ineens 3 redelijk prog-getinte mixen afvallen |
| Originally posted by dj Zevan maar toch raar dat er ineens 3 redelijk prog-getinte mixen afvallen |
| Originally posted by Push2005 Het is nu eenmaal gebeurd, tis niet dat we erom doen h� |
| Originally posted by dj Zevan dat is nu eenmaal de keuze van de jury, en dan leg ik mij daar volledig bij neer |
| Originally posted by dj Zevan ik constateerde enkel maar de feiten |
| so no hard feelings |
| Originally posted by dj Zevan mijn tracklist voor de ge�nteresseerden, ben voor n zeer melodische set gegaan 01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix) 02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix) 03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix) 04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix) 05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix) 06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix) 07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix) 08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix) 09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix) 10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix) 11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn(Instrumental Mix) 12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix) 13 James Benitez - Missing You (Original Mix) |

| Originally posted by Jasperovitsj Sterkste set van heel de contest wat mij betreft, en had een oververdiende winnaar geweest. ![]() Kheb hem in ieder geval al omgezet naar mp3 en op m'n mindidisc gezet! |
| Originally posted by dj Zevan 01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix) 02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix) 03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix) 04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix) 05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix) 06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix) 07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix) 08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix) 09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix) 10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix) 11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn(Instrumental Mix) 12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix) 13 James Benitez - Missing You (Original Mix) |
de ene heerlijke nummer achter 't andere
| Originally posted by Jasperovitsj Sterkste set van heel de contest wat mij betreft, en had een oververdiende winnaar geweest. ![]() Kheb hem in ieder geval al omgezet naar mp3 en op m'n mindidisc gezet! |
| Originally posted by FCB_Fanatic Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik na een uur in slaap ben gevallen ... |

| Originally posted by diddi De punten stonden op 3 delen: Techniek, opbouw en platenkeuze. Qua techniek en evt. opbouw zijn die mixen nog goed te beoordelen, maar qua platenkeuze . Sorry dat ik dat genre minder apprecieer, maar moet ik daarom de tracks een hogere score geven? Als je die lijn dan doortrekt, kan ik een mixje maken met allemaal platte commerci�le nummers en dan ook zitten zagen dat je geen verstand hebt van die stijl. Ik kan niet oordelen over prog setjes, ik ken er geen kl*ten van! |
tja, objectieve jury eh 
Ik krijg je set trouwens niet gedownload vanaf Rapidshare, Jasper..
En heb die helaas niet meer op de pc staan, aangezien die plaats moest maken voor de setjes uit ronde 2.
| Originally posted by Zehra tja, objectieve jury eh |

och was gewoon reactie op enkele opmerkingen.. bvb:
- Totaal mijn genre niet, vind die muziek echt platte pat� (magistrate)
- Als ge ervoor kiest om progressive te gebruiken, weet ge dat ge een risico neemt, ja toch? (tiger)
- Na een puur pas? (blackout)