TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
hah
hela den texten skulle sitta fint i "sköna citat från forumfolket" 
vad är osama å saddam mot den här:
http://us.imdb.com/name/nm0048082/ (obs, lägg även märkte till vad hans rollkaraktärs namn var i Idealist från 76) 
Kolla in den här kycklingen
Skriv vad ni vill att han ska göra och tryck enter 
Rätt kul 
http://www.subservientchicken.com
å men den är gammal
men roligt ibland ja 
Hehe, hittade detta i COR (här):
Inte att jag tror på gud, men det är ändå klockrent
(Jag undrar om det stämmer också...)
| quote: |
| Originally posted by cviper Inte att jag tror på gud, men det är ändå klockrent (Jag undrar om det stämmer också...) |

| quote: |
| Originally posted by jofawe O my tjis!! det där var ju nästan klockrent! ![]() föressten.. skulle nån av er köpa nått av denna man? Klicka här - Otroligt Bärbar dator oanvänd inte för att jag är sån, men att köpa en kartong av någon som heter Mustafa för 6990kr är väl ändå lite ... ja .. |
Är Montanas avatar en kille???
http://www2.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=17341&dateline=1095548898
det var minsann en söt kille 
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Är Montanas avatar en kille??? http://www2.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=17341&dateline=1095548898 |
| quote: |
| Originally posted by P4z! hon/han liknar iaf en känd svensk transa.. minns inte vad han heter dock, men han har varit med i olika tvprogram. Kan ju iofs ha fel |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det är inte Rickard Engfors... han har mycket mer maskulina drag... |
| quote: |
| Originally posted by jofawe han är karl för guds skulll!! |

hehe, håll i er nu...för här gåre undan 
http://media.ebaumsworld.com/index....ototraining.wmv
Hehehe.. de här var bland det knäppaste jag sett
http://www.discogs.com/release/200040
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE hehe, håll i er nu...för här gåre undan ![]() http://media.ebaumsworld.com/index....ototraining.wmv |


The Early Works Of Steve
Kom ju på att Midsommar 2002 var ett galet år som alla andra och vad bättre då än att visa en av dom kanske mer sjukare sakerna för er i just denna tråden...
Steve här bakom filmkameran med div. polare som ställde upp, allt detta var spontant som sedan blev en av Steves första redigeringsjobb och som sedemera hamnade på en site med galna klipp
Inofficiella Ölands Mästerskapen i tänd på din fjärt & se vad som händer
http://www.nollkoll.nu/?prutt=1
Håll till godo // Steve 
Minns inte om jag visat denna tidigare men what the hell... har ju massor med nya här D
http://www.aftonbladet.se/vss/resor...,536877,00.html

Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien.
Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull 





| quote: |
| Originally posted by ScuL Idag har Holländska skämttecknare Mark Retera fått ett pris för årets bästa serien. Jag har översätt några bilder från serien till Svenska bara för skojs skull ![]() |
http://www.scenta.co.uk/reverse/
gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande 
rekordet innehas hittills av mig 

om jag fuskar kommer jag till level 12 
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.scenta.co.uk/reverse/ gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande ![]() rekordet innehas hittills av mig ![]() |
| quote: |
| Originally posted by cviper level 18 |
annars river ja mitt hår 
)
| quote: |
| Originally posted by Glorie ja antar verkligen att du fuska så det stod härliga till markus annars river ja mitt hår ![]() (har blitt så störd nu, så att när ja surfar vanligt så gör jag motsatta rörelser med mitt pekdon ) |
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.scenta.co.uk/reverse/ gaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kämpar tappert för att klara level 5 :/ men efter 10 försöket ger jag upp och skyller på mitt optiska pekdon som det är nåt fel på. sådeså! Fruktat frusterande ![]() rekordet innehas hittills av mig ![]() ![]() om jag fuskar kommer jag till level 12 |
Finns bara 20 banor.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.