TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
dat het tot 3 uur draait, freezel had het in andere thread erover 
'upcoming..." peisk
Dat heb je idd goed gezien 
wat een playlist vanavond 
Die nieuwe van Johan Gielen! 
Armin draait z��r lekker opt moment 
Men observatievermogen is weer op en top vandaag !
rot dak ni kan meeluisteren wel :/
gvd typisch, ne reboot doet wonderen, tgaat terug 
maja twas green mile (7de keer
)
3 op een rij, mai kzie er echt naar uit de zaterdag \o/
| quote: |
| Originally posted by pooley 3 op een rij, mai kzie er echt naar uit de zaterdag \o/ |
Damn die Miss Ann is geweldig weer 
yep! niet zo vet als Dreamland, maar een zeer behoorlijk nummer 
04 Kyau vs Albert - Northern Star
die was lekker 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Miika Kuisma - Sonic Kiss <- niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! |
2e uur was super 
Alleen jammer van die goedkope 2004 remix van Fancy Fair 
Iemand een tracklistje van dat 2de uur? Op trance.nu is ook al niks te vinden...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Iemand een tracklistje van dat 2de uur? Op trance.nu is ook al niks te vinden... |

^ My humble apologies...
BTW, die eerste track van het 2de uur, das toch Alucard, right? En jammer dat ik die Matt Dekay plaat gemist heb, ik heb al gehord dat die heel goed is...
Is Alucard ja, wordt nu gereleased onder zijn eigen naam, Peter McCowan dus
Heerlijk nummer, net als Matthew Dekay 
Yeps, fantastisch nummer! Khad al een tijdje een rip ervan, die sample erin is echt zalig! 
De vocal van Trailer Park Boy brengt elke keer ne smile op mijn gezicht 
Spijtig dat ETS vroegtijdig stopte met de uitzending van ASOT en met Filo & Peri In The Mix verderging, daardoor heb ik Johan Gielen - Flash gemist 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Vet nummer dit, Marcos - Cosmic Strings |


| quote: |
| Originally posted by CygnusX De vocal van Trailer Park Boy brengt elke keer ne smile op mijn gezicht ![]() Spijtig dat ETS vroegtijdig stopte met de uitzending van ASOT en met Filo & Peri In The Mix verderging, daardoor heb ik Johan Gielen - Flash gemist |
ID&T Radio kapte Gielen - Flash gewoon af, omdat Armin prerecorded was en ze naar de reclame en het nieuws moesten
Waarom heeft trouwens niemand het gehad over de SUPER set van matthew dekay ???
Wat was me dat voor een super progressive setje.
ZO heb ik al lang geen setje meer gehoord... Very good stuff from Dekay !
^ Kben het setje aant downen as we speak, en kben echt benieuwd! Een hoop nieuwe producties erin, en Matthew kennende zal het ixwerk ook geweldig zijn!
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Tis string ![]() draaide tiesto ook in BE en op zen 2 concerten in arnem ![]() bom indeed |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.