TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 »
Ten eerste ... thx allemaal 
Ten tweede, nog enkele vraagjes:
Ik ben 19 jaar oud en zit in mijn eerste jaar Toegepaste Taalkunde (zeg maar vertaler tolk) Engels / Frans in Lessius te Antwerpen.
Favoriete nummers? 'k vergeet er altijd wel een paar dus 'k ga me er ni aan wagen
Favoriete muziekstijl is vooral progressive en trance, eigenlijk draai ik zelfs bijna uitsluitend progressive.
hi there 
goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha
again.. welkom
The Antwerp-posse is growing rapidly!
Welkom Miky! 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha again.. welkom |
welkom 
| Originally posted by Miky jep idd sorry ik kan wel nogal plat uit den hoek komen :P |
| Originally posted by Jasperovitsj Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime m�... |
| Originally posted by Jasperovitsj Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime m�... |
^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd...
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd... |
| Originally posted by Miky die waalen die intereseren me toch just gine zak |
| Originally posted by TOR sorry, maar dit vind ik erover.... heel wat mensen hier op het forum slaan een toon aan alsof walen rottend keukenafval zijn... ik moet mij hier elke dag meer en meer ergeren aan allerlei negatieve uitspraken. doet toch mijn twijfels rijzen over het IQ van sommige mensen hier..... dit was de druppel die de emmer deed overlopen.. mooie eerste indruk, M. Miky |
| Originally posted by Miky jep sorry maar meestal zijn de waalen te koppig om hier vlaams te spreken of om het zelfs te proberen en moeten wij hen gaan helpen in het frans maar denk je dat het andersom ook zo is ik in iedergeval niet en vandaar eerste indruk ik ben helemal ni op mijne mond gevallen |
/pausmodus zijjjjjjt welgekooooomennn brabbel brabbel slijm *drup*
/pausmodus uit
m.a.w amuseert u ier e 
*edit* ik shock toch geen pausliefhebbers/aanhangers hoop ik 
men oma staat morgen aan u deur ze vriend
| Originally posted by pooley men oma staat morgen aan u deur ze vriend |
| Originally posted by Zehra sorry mah ge moet nie beginnen veralgemenen... kijk maar naar lost_in_trance... die kerel post al ganse tijd int nederlands enzo. en kgeef tor echt wel gelijk hierbij... Walen horen nog steeds bij Belgi� hoor... if you like it or not... |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X /pausmodus zijjjjjjt welgekooooomennn brabbel brabbel slijm *drup* /pausmodus uit m.a.w amuseert u ier e ![]() *edit* ik shock toch geen pausliefhebbers/aanhangers hoop ik |
klein voorbeeldje:
Als een Waal naar men werk belt (de Vlaamse badminton liga) dan zal deze in 90% van de gevallen onmiddellijk in het Frans beginnen spreken. In het omgekeerde geval zal het merendeel van de Vlamingen als hij naar een nummer in het Franstalig gedeelte van ons land belt het toch in het Frans proberen. De vlaming heeft nu eenmaal de neiging om zich sneller aan te passen. Je moet ook bv in Brussel in het Nederlands proberen winkelen.
Nu je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren natuurlijk, een groot verschil is ook dat Frans hier de tweede taal is, in Walloni� is dit in vele gevallen het Engels.
| Originally posted by djcresto De vlaming heeft nu eenmaal de neiging om zich sneller aan te passen. |
Al eens gezien hoe de Waalse politici hun best doen om Vlaams te spreken op de televisie?
Das een trend van d elaatste jaren en we kunnen dat alleen maar toejuichen ! Hopen dat (meer) Franstalige mensen dat voorbeeld volgen en het Nederlands niet meer als een ten dode opgeschreven taal gaan beschouwen.
De rivaliteit tussen de Franstaligen en de Nederlandstaligen zal altijd wel blijven bestaan, dat heb ik al meermaals gemerkt... :/
| Originally posted by TOR vele mensen zien dit als een probleem en ik begrijp niet waarom "oh nee, ik mag geen woord Frans praten, want anders zendt God een bliksemschicht in mijn richting en is mijn leven op aarde voorbij" |
Eerst bleek het Vlaams Blok de populairste partij van het forum te zijn, en nu dit...
Waar zijn jullie mee bezig?
Tegen wie hebt ge het? Of liever, over wat of wat bedoelt ge?