TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 »

Posted by Blue Sky 99 on Oct-07-2004 17:56:

Ten eerste ... thx allemaal

Ten tweede, nog enkele vraagjes:

Ik ben 19 jaar oud en zit in mijn eerste jaar Toegepaste Taalkunde (zeg maar vertaler tolk) Engels / Frans in Lessius te Antwerpen.

Favoriete nummers? 'k vergeet er altijd wel een paar dus 'k ga me er ni aan wagen Favoriete muziekstijl is vooral progressive en trance, eigenlijk draai ik zelfs bijna uitsluitend progressive.

Posted by Nyah on Oct-09-2004 10:02:

hi there

Posted by Kaidreas on Oct-12-2004 21:03:

goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha
again.. welkom

Posted by Jasperovitsj on Oct-12-2004 21:04:

The Antwerp-posse is growing rapidly!

Welkom Miky!

Posted by Miky on Oct-12-2004 21:05:

Hello!

quote:
Originally posted by Kaidreas
goed, weer een antwerp-member.. mwhahahaha
again.. welkom

jep idd sorry ik kan wel nogal plat uit den hoek komen :P

Posted by Zehra on Oct-12-2004 21:30:

welkom

Posted by Jasperovitsj on Oct-12-2004 21:31:

quote:
Originally posted by Miky
jep idd sorry ik kan wel nogal plat uit den hoek komen :P

Dor hemme kik na absoluuuut gin probleime m�...

Posted by TOR on Oct-12-2004 21:49:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

de franstaligen however....

Posted by Miky on Oct-12-2004 21:53:

quote:

hehe dan ist goe mer die waalen die intereseren me toch just gine zak dus da val ook weeral goe mee
en gon we ier plat beginne klappe of wa�?

Posted by Jasperovitsj on Oct-12-2004 21:59:

^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd...

Posted by Miky on Oct-12-2004 22:01:

quote:
^ Best niet, want anders loopt het binnen de kortste keren in het honderd...

idd dan ziede de meeste mensen op het net een woordenboek zoeken ABN - antwarps

Posted by TOR on Oct-12-2004 22:02:

quote:
die waalen die intereseren me toch just gine zak

sorry, maar dit vind ik erover....

heel wat mensen hier op het forum slaan een toon aan alsof walen rottend keukenafval zijn... ik moet mij hier elke dag meer en meer ergeren aan allerlei negatieve uitspraken. doet toch mijn twijfels rijzen over het IQ van sommige mensen hier.....

dit was de druppel die de emmer deed overlopen.. mooie eerste indruk, M. Miky

Posted by Miky on Oct-12-2004 22:05:

quote:
Originally posted by TOR
sorry, maar dit vind ik erover....

heel wat mensen hier op het forum slaan een toon aan alsof walen rottend keukenafval zijn... ik moet mij hier elke dag meer en meer ergeren aan allerlei negatieve uitspraken. doet toch mijn twijfels rijzen over het IQ van sommige mensen hier.....

dit was de druppel die de emmer deed overlopen.. mooie eerste indruk, M. Miky

jep sorry maar meestal zijn de waalen te koppig om hier vlaams te spreken of om het zelfs te proberen en moeten wij hen gaan helpen in het frans maar denk je dat het andersom ook zo is ik in iedergeval niet en vandaar
eerste indruk ik ben helemal ni op mijne mond gevallen

Posted by Zehra on Oct-12-2004 22:15:

quote:
jep sorry maar meestal zijn de waalen te koppig om hier vlaams te spreken of om het zelfs te proberen en moeten wij hen gaan helpen in het frans maar denk je dat het andersom ook zo is ik in iedergeval niet en vandaar
eerste indruk ik ben helemal ni op mijne mond gevallen

sorry mah ge moet nie beginnen veralgemenen... kijk maar naar lost_in_trance... die kerel post al ganse tijd int nederlands enzo. en kgeef tor echt wel gelijk hierbij... Walen horen nog steeds bij Belgi� hoor... if you like it or not...

Posted by DeSpErAtOs-X on Oct-12-2004 22:33:

/pausmodus zijjjjjjt welgekooooomennn brabbel brabbel slijm *drup*

/pausmodus uit

m.a.w amuseert u ier e

*edit* ik shock toch geen pausliefhebbers/aanhangers hoop ik

Posted by pooley on Oct-13-2004 06:49:

men oma staat morgen aan u deur ze vriend

Posted by Xilver on Oct-13-2004 09:06:

quote:
Originally posted by pooley
men oma staat morgen aan u deur ze vriend

ow jong... you better apologise, zijn oma is geen gewoon

Posted by Miky on Oct-13-2004 11:50:

quote:
Originally posted by Zehra
sorry mah ge moet nie beginnen veralgemenen... kijk maar naar lost_in_trance... die kerel post al ganse tijd int nederlands enzo. en kgeef tor echt wel gelijk hierbij... Walen horen nog steeds bij Belgi� hoor... if you like it or not...

ok cava sorry mer ik sprak uit ervaringen die ik al heb opgelopen er zitten der zeker goei tussen das overal en me alles.
Ik heb veel respect voor die kerel (lost_in_trance) voor het posten int vlaams terwijl hij waal is nen dikke bravo voor die kerel mer ge hebt veel van die egowisten die alles int frans beginnen te doen en gij moet mer zien da ge hem versta terwijl ge op die plek dan invloms moet klappe a ge snapt wak will zegge
NO AFFENCE

Posted by Dj LPG on Oct-13-2004 11:56:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
/pausmodus zijjjjjjt welgekooooomennn brabbel brabbel slijm *drup*

/pausmodus uit

m.a.w amuseert u ier e

*edit* ik shock toch geen pausliefhebbers/aanhangers hoop ik

OMG vriendschap da ga ier nie door eh!!! De paus is mss wel mega populair bij de vrouwen! Wete gij wel hoeveel diene mens gevraagd wordt op vrijgezellenfeestjes en alles??? Ge zou van minder zo rap oud worre ze, constant de vibreerfunctie uitoefenen... Da s ginne zjiever!!

Nuja welkom aan Miky, maar idd moet ge de Walen nie zo onder de loep nemen... Tegenwoordig doen ze trouwens al veel meer hun best om nederlands te leren enzow... En als ge er zo over begint, moet ik meteen denken aan Vlaams Blok aanhangers en daar moet ik over t algemeen nie teveel van weten... MAar ik kan me vergissen natuurlijk

Greetzz

Posted by djcresto on Oct-13-2004 13:25:

klein voorbeeldje:

Als een Waal naar men werk belt (de Vlaamse badminton liga) dan zal deze in 90% van de gevallen onmiddellijk in het Frans beginnen spreken. In het omgekeerde geval zal het merendeel van de Vlamingen als hij naar een nummer in het Franstalig gedeelte van ons land belt het toch in het Frans proberen. De vlaming heeft nu eenmaal de neiging om zich sneller aan te passen. Je moet ook bv in Brussel in het Nederlands proberen winkelen.
Nu je moet niet iedereen over dezelfde kam scheren natuurlijk, een groot verschil is ook dat Frans hier de tweede taal is, in Walloni� is dit in vele gevallen het Engels.

Posted by TOR on Oct-13-2004 14:55:

quote:
Originally posted by djcresto
De vlaming heeft nu eenmaal de neiging om zich sneller aan te passen.

vele mensen zien dit als een probleem en ik begrijp niet waarom

"oh nee, ik mag geen woord Frans praten, want anders zendt God een bliksemschicht in mijn richting en is mijn leven op aarde voorbij"

Posted by pooley on Oct-13-2004 15:01:

Al eens gezien hoe de Waalse politici hun best doen om Vlaams te spreken op de televisie?
Das een trend van d elaatste jaren en we kunnen dat alleen maar toejuichen ! Hopen dat (meer) Franstalige mensen dat voorbeeld volgen en het Nederlands niet meer als een ten dode opgeschreven taal gaan beschouwen.
De rivaliteit tussen de Franstaligen en de Nederlandstaligen zal altijd wel blijven bestaan, dat heb ik al meermaals gemerkt... :/

Posted by Miky on Oct-13-2004 15:02:

quote:
Originally posted by TOR
vele mensen zien dit als een probleem en ik begrijp niet waarom

"oh nee, ik mag geen woord Frans praten, want anders zendt God een bliksemschicht in mijn richting en is mijn leven op aarde voorbij"

hehe sorry ben niet gelovig
jawel dat mag je zeker maar wij zijn het iedere keer die ons moeten aanpassen alle in de meeste gevallen (NIET veralgemenend)

Posted by Jakhira on Oct-13-2004 15:05:

Eerst bleek het Vlaams Blok de populairste partij van het forum te zijn, en nu dit...

Waar zijn jullie mee bezig?

Posted by pooley on Oct-13-2004 15:06:

Tegen wie hebt ge het? Of liever, over wat of wat bedoelt ge?

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 »