TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by FredNova nb: probeer het niveau wat omhoog te halen (zoals de meesten dat doen in dat 'verkoop topic' |
| Originally posted by FredNova Met zen allen de oogkleppen op en GAAN! Ahja, want alleen trance is goed en al de rest is slecht! Komaan AFBREKUH! en btw Ti�sto sucks, die speelt met opgenomen cassettekes Dj Jean, respect the skills! Versuz sucks, Complex all the way! nb: probeer het niveau wat omhoog te halen (zoals de meesten dat doen in dat 'verkoop topic' |
| Originally posted by Bertn wij hielden dat in die topic, tis ni de bedoeling dat dat plots in elke topic moet gebeuren eh |
| Originally posted by FredNova komaan seg, ik wou dit in elk topic doen ik mag ook niks he! |
ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal...
Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen.
dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad...
met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft.
| Originally posted by massiveK ik versta niet mensen die zeggen dat het te ver is... Belgie is een kleine land en we hebben autostraden overal... Denk aan mensen in iereland waar er geen autostraden zijn.. ze teken 4 uren om van west coast tot dublin te komen. dus ja, een uurtje rijden om een locatie te bereiken t'is toch niet zo kwaad... met goeije trance muziek in de auto is dat zelf een plezier wat mij betreft. |
| Originally posted by FenixStyle Vandaar dat ondertekende ook dit jaar nog zn rijbewijs wilt halen, want met de auto hebt ge ons petieterig landje idd zo doorkruist.. (met het openbaar vervoer daarentegen...) |
| Originally posted by Dj LPG ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze... |
| Originally posted by djcresto Limburg is steeds een eindje met een openbaar vervoer hoor en daar zijn maar 2 spoorlijnen |
Toch vreemd da stevaert da zo zit te promoten en dan hoor je van die dingen
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette 
| Originally posted by Jasperovitsj Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette |
| Originally posted by Jasperovitsj Kristof (Real) Anja (Nyah) Tom (Xilver) Gert (Cresto) en hopelijk nog wat kameraden Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden Matthias (Devilex) Ruben (Ei) + ollanders Loes (Loraine) Luc (Push2005) + ??? Bert (Bertn) + niemand! Pieter (Den Backer) Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6) Jasper (Tomorrow Traxx) TOR + ??? Kenny (BZRK) + 4 minimum Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... ) Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten) Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette |
Kristof (Real)
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + ???
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
| Originally posted by Dj LPG ik vind nochtans da ge der me het openbaar vervoer ook vlot geraakt ze... |

That's the spirit!
| Originally posted by jeronimo_jd idd! wij komen met de trein en we maken der een pretweekendje van ![]() we zetten ons tentje op op camping blaarmeersen en das vlak bij de rector in gent; Nu alleen te hope da we snachts nog terug op die camping geraken, en dan onze roes uitslape...heerlijk |

Gevolg: met zn 3-en op de betonnen vloer van een nabijgelegen terras gaan liggen waar de eksters zich snachts tegen de ruiten te pletter vlogen (en dat terwijl ik schrik heb van vogels), en waar we om 6u smorgens werden weggejaagd door de eigenares. Memories!
normaal gezien ben ik er ook hoor + ��n of meerdere kameraden
Nog 2 weekjes

Gisteren het contractje nog gaan tekenen. Rector is tegen vorige keer pak veranderd (lees verbeterd). De witte muren zijn weg en de inrichting is veel gezelliger.
Voor de DJ's is de DJM-600 voorzien en we hebben ook nog 2 pioneer rmx1000 gehuurd.
Hulp voor andere taken is er niet nodig, iedereen kan dus alleen denken aan feesten!
| Originally posted by djcresto Gisteren het contractje nog gaan tekenen. Rector is tegen vorige keer pak veranderd (lees verbeterd). De witte muren zijn weg en de inrichting is veel gezelliger. |
| Originally posted by djcresto 2 pioneer rmx1000 gehuurd. |
| Originally posted by eieregooie cdj1000? |
mk I, mk II of mk III's ? 
ga maar uit van II's