TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Was het niet 'Just For A Day' in Arnhem? Vandit heeft Cosmic String en Just For A Day omgewisseld volgens mij, check #45 op www.vandit.com voor de mislabelde samples. Voor BE weet ik het niet zeker... |
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Kben het setje aant downen as we speak, en kben echt benieuwd! Een hoop nieuwe producties erin, en Matthew kennende zal het ixwerk ook geweldig zijn! |
^ I was planning on doing that!
MDK is ��n van de beste producers tegenwoordig, dus ik ben echt enorm benieuwd naar die nieuwe plaatjes! The Deep Show heb ik volgens mij al wel gehoord in een mix van hem die op de Extrema site stond, en dat was idd een vette bom!
En zijn remix van Swing To Harmony heb ik live gehoord op Dance Valley, en die was ook fantastisch! 
| Originally posted by Jasperovitsj MDK is ��n van de beste producers tegenwoordig |
| Originally posted by Phortastic Waarom heeft trouwens niemand het gehad over de SUPER set van matthew dekay ??? Wat was me dat voor een super progressive setje. ZO heb ik al lang geen setje meer gehoord... Very good stuff from Dekay ! |
weet er iemand of die asot-sets te downloaden zijn op een of andere site? Ik kan ze niet vinden. Vroeger stonden ze nog op http://www.ukta.tk/ , maar dat is nu ook al lang geleden
www.ets-global.org als Bittorrent. ASOT 174 komt er z.s.m. op te staan 
Maar door dat stomme kotnet hier in leuven, kan ik geen torrent-files downloaden
Dat wordt geblokkeerd door een soort firewall. Is er geen site waar je die sets als mp3 kunt downloaden?
| Originally posted by Bomar Maar door dat stomme kotnet hier in leuven, kan ik geen torrent-files downloaden Dat wordt geblokkeerd door een soort firewall. Is er geen site waar je die sets als mp3 kunt downloaden? |
^ Hypocrit warning!
zegt de meneer die met mp3 cd's draait omdat het niet vroeg genoeg op plaat uitkomt
KUSJE :x
Tuurlijk, maar ik geef toch ook toe dat ik dat doe?
I'm an mp3-wh0re and proud of it! 
| Originally posted by Jasperovitsj Tuurlijk, maar ik geef toch ook toe dat ik dat doe? I'm an mp3-wh0re and proud of it! |
| Originally posted by Jasperovitsj Tuurlijk, maar ik geef toch ook toe dat ik dat doe? I'm an mp3-wh0re and proud of it! |
denk dat J lichtjes sarcastisch was in die post 
Hey Watson, how you doin'
;x
| Originally posted by TOR denk dat J lichtjes sarcastisch was in die post |

In mijn mening: een mp3 waarvan de plaat nog niet uit is mag, maar je moet niet met mp3's afkomen van platen die al op vinyl uit zijn...
Niet alle producers zijn er blij mee als je "zonder toestemming" hun plaatjes draait.
Dus pas maar op 
| Originally posted by Jasperovitsj Niet over het feit dak mp3's illegaal download en ook speel, daar kom ik effectief voor uit, en daar ben ik ook helemaal niet beschaamd over! ![]() |
| Originally posted by TOR neen, maar er is een verschil tussen er niet beschaamd voor zijn en er trots op zijn |
dan ontgaat u volledig het punt van het 'promo' gebeuren en het testen van bepaalde platne op het publiek+feedback geven.
triestig ze
Maarja ge zijt dan ook enorm leet omdat ge spul speelt dat nog niet verkrijgbaar is !
en u effe het recht geven dat te doen is oh so wrong 
Ik ga m'n mening toch niet veranderen hoor 
M.I.K.E. - Massive Motion
tune in!!! http://mixes.nl/listen.pls
| Originally posted by TOR M.I.K.E. - Massive Motion |
en dan die psychedelische synths erbovenop..