TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 »
| quote: |
| Originally posted by Ronalien Gisteren was het mijne verjaardag |
Mss tot in Illusion zaterdag
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Happy birthday, Pheatus! |
Zie het hier nu maar... Merci h� gasten!
En nog nen gelukkigen aan de laatste jarigen!
Happy Birthday M.I.K.E.!
Wish your Belgian brotha a happy birthday!
Have a good one M.I.K.E.!


Bij deze ook een gelukkige verjaardag

Re: Happy Birthday M.I.K.E.!
| quote: |
| Originally posted by refuge Wish your Belgian brotha a happy birthday! |

Gelukkige verjaardag Luc. Begint uw schaamhaar al te komen?
Vandaag herdenken we de treurige gebeurtenis die de wereld nu al twintig jaar lang heeft getekend: de geboorte van de tweede telg der Adriaenssens. Wat voor beide ouders als een succesvol project was begonnen, sloeg al snel om in een nachtmerrie toen het product van hun wederzijdse waardering eindelijk de moederlijke grot verliet. Artsen waren met verstomming geslagen toen ze die vreemde cellenhoop voor het eerst aanschouwden. Het nieuws zou spoedig de academische wereld bereiken, met een heftig en wijdverspreid debat als resultaat: blijven we respect hebben voor het leven - onder welke vorm dan ook - of besparen we de mensheid zijn bestaan? Het stemt ons allen droevig dat er bijna unaniem voor de eerste optie werd gekozen. De bevolking tast nog steeds in het duister wat betreft de reden voor die keuze en de angst en frustratie worden dan ook met de dag groter. Vandaag komen we samen om die gevoelens het hoofd te bieden en geborgenheid te vinden bij elkaar. Laat ons bidden.
| quote: |
Originally posted by Progrez |
| quote: |
Originally posted by Progrez |

| quote: |
| Originally posted by Real Mooi voor hem, maar ik vind het maar ne klootzak de laatste tijd. |
| quote: |
| Originally posted by Push2005 De sleutel ligt bij zelfbevraging. |
Gelukkige verjaardag Luc
enige (zuip)plannen voor vandaag om uw 20 jarig bestaan te vieren? 
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic Gelukkige verjaardag Luc enige (zuig)plannen voor vandaag om uw 20 jarig bestaan te vieren? |
Ne gelukkigen Luc 
gelukkige verjaardag man, welkom op tram 2
Ne gelukkige!
gelukkige verjaardag 
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 Ne gelukkige! |
Nen gelukkige...
gelukkige verjaardag Blue Sky 
gelukkige verjaardag blue sky 
Ne gelukkige Blue Sky 
Bedankt allemaal 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.