TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto Voor de DJ's is de DJM-600 voorzien en we hebben ook nog 2 pioneer rmx1000 gehuurd. |
Precies geen taakverdeling-thread te bespeuren dit jaar. Ik neem aan dat alles door Rector zelf wordt geregeld? 
Ik dacht dat de opkuis achteraf door Kevin gedaan moest worden? 
| Originally posted by TOR Precies geen taakverdeling-thread te bespeuren dit jaar. Ik neem aan dat alles door Rector zelf wordt geregeld? |
1euro80? amai, das behoorlijk duur
maar allez, we zullen de beta-spaarkas maar wat sponsoren zeker?
| Originally posted by Bertn 1euro80? amai, das behoorlijk duur |
| Originally posted by Bertn 1euro80? amai, das behoorlijk duur |
Dan ben je duidelijk nog niet vaak in Brugge geweest.
Originally posted by TOR Dan ben je duidelijk nog niet vaak in Brugge geweest. |

Naar Nederlandse maatstaven is 1,80 nie zo veel 
dat kan, maar toen ik 16 was - dat is een 6tal jaar terug - was het nog overal 1 tot 1.20 euro voor een pintje. De laatste jaren is de prijs echt omhoog geschoten...
Daar kan Gert ook niet aan doen. 
| Originally posted by djcresto De fuif mag ook doorgaan zolang er volk is (zolang er consumptie is). |
| Originally posted by Jasperovitsj Das ook goed nieuws Dus Ei, neem zeker genoeg plaatjes en cd's mee, zodat je zeker tot 8u kan doorgaan |
Als jullie genoeg drinken (ik moet rijden
), neem ik met plezier genoeg plaatjes mee 
| Originally posted by djcresto Mensen moeten vooral blijven drinken |
| Originally posted by Den Backer Geen probleem!! |
Originally posted by Devilex |
het leven zoals het is: entreekotsers 
heb het ook al meegemaakt, alleen speelde ik dan nie voor vloermat
'k Zie da heel erg zitten om te komen, ik verlang er al naar. Er zouden normaal gezien 2 maten meewillen, ik hoop echt da ze meegaan ook, want als zij nie gaan weet ik nie wat ik daar moet gaan zoeken behalve goeie muziek. Ik doe er alles aan om ze te overtuigen! Enig probleem is dat den enen wel allene maar Goatrance graag hoort - dien doet niets anders dan naar zo'n illegale feestjes gaan.
ik zal ze dan maar moeten heel den avond trakteren om ze mee te krijgen zeker
Je maakt zo nieuwe vriendjes hoor als ze niet mee willen 
Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk?
| Originally posted by DJ Zetski Er moet toevallig niemand de trein nemen vanuit Kortrijk? |
| Originally posted by Dark Apostle Nee maar wel vanuit Antwaarpen, treinfriendjes die mij willen opwachten?... |
Ik ben volop bezig enkele mensen te overtuigen om te komen. Als we zouden gaan zullen we sowieso niet met veel zijn en is er bij ons mss ook nog wel een plaatsje vrij in den auto moest da nodig zijn.
Treintje Aalst - Gent voor den deze