TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by diddi Kmoet wel effe lachen met de reacties van The Freezzz en Dj Zetski. Jullie doen nu precies of die mixjes zijn niet goed. Hetgeen ik heb gehoord (en lees de andere reacties ook maar) zijn jullie mixjes wel van een hoog niveau... ![]() btw, draaien jullie ergens in een club? |
^ Je hebt blijkbaar wel talent. Als je zo ver raakt... Verder v������l oefenen en je komt er wel
iig succes gewenst! (voor de BETA-mix en de andere contests
)
| Originally posted by The Freezzz Nee, ik ben pas een kleine 1,5 jaar bezig achter de draaitafels (of iets wat ervoor door moet gaan, want t zijn niet echt goede dingen) op mn slaapkamer gewoon voor mn plezier, daarvoor heb ik wel wat gerommeld met Virtual DJ en dat soort progammatjes. Ik heb een keer kort gedraaid op n coctailparty van mn broer, maar dat stelde niet zoveel voor, verder heb ik geen club ervaring. Ik wilde nu eigenlijk wel weten wat andere mensen van mijn kunsten vonden, dus daarom had ik me eigenlijk opgegeven. Blijkbaar zijn die kunsten wel aangeslagen, terwijl ik zelf niet helemaal tevreden was over een aantal overgangen in mijn mix, waarvan ik zeker van ben dat ik die beter kan. Maar das nu eenmaal live mixen, daar horen ook fouten bij... Ik ga nu iig wel verder kijken naar andere DJ-contest en dat soort dingen om misschien ergens een keertje in n club kan draaien of ns een guest-mixje ergens te krijgen. Dat zou wel leuk zijn... |
)
| Originally posted by The Freezzz Nee, ik ben pas een kleine 1,5 jaar bezig achter de draaitafels (of iets wat ervoor door moet gaan, want t zijn niet echt goede dingen) op mn slaapkamer gewoon voor mn plezier, daarvoor heb ik wel wat gerommeld met Virtual DJ en dat soort progammatjes. Ik heb een keer kort gedraaid op n coctailparty van mn broer, maar dat stelde niet zoveel voor, verder heb ik geen club ervaring. Ik wilde nu eigenlijk wel weten wat andere mensen van mijn kunsten vonden, dus daarom had ik me eigenlijk opgegeven. Blijkbaar zijn die kunsten wel aangeslagen, terwijl ik zelf niet helemaal tevreden was over een aantal overgangen in mijn mix, waarvan ik zeker van ben dat ik die beter kan. Maar das nu eenmaal live mixen, daar horen ook fouten bij... Ik ga nu iig wel verder kijken naar andere DJ-contest en dat soort dingen om misschien ergens een keertje in n club kan draaien of ns een guest-mixje ergens te krijgen. Dat zou wel leuk zijn... |

Goed draaien = veel oefenen = veel tijd en energie insteken
| Originally posted by Push2005 hehe, ik herken me hier helemaal in ![]() Anderhalf jaar bezig en ervoor wat geprutst met Traktor Dj Studio 2.0 enzo. Kheb al 2x eens kort voor een publiek gespeeld maar het stelde niet zo heel erg veel voor ![]() Je staat blijkbaar wel al op een hoger niveau dan mij |
| Originally posted by Push2005 hehe, ik herken me hier helemaal in ![]() Anderhalf jaar bezig en ervoor wat geprutst met Traktor Dj Studio 2.0 enzo. Kheb al 2x eens kort voor een publiek gespeeld maar het stelde niet zo heel erg veel voor ![]() Je staat blijkbaar wel al op een hoger niveau dan mij |

| Originally posted by Bl@ckOut ik weet ook niet hoeveel jij oefent ![]() |
... toen ik de mix oppakte (in feb) was het vanaf begin december geleden, hehe
| Originally posted by Push2005 In het begin freakte ik erop; maar momenteel zit het wa minder en doek het maar 2 � 3x per maand meer ... toen ik de mix oppakte (in feb) was het vanaf begin december geleden, heheKzal pas vanaf de grote vakantie me er opnieuw op toeleggen |
| Originally posted by Real Zo zal je nooit de nieuwe Tiesto worden Luc. |
Idd, juist wel... Ik ga vor de gouden trackselectie en verwaarloos het technische 
Goed punt. 
Voor ge�nteresseerden heb ik mijn mix voor deze contest online gezwierd
extra commentaren zijn altijd welkom
veel plezier ermee
[[ LINK REMOVED ]]
Tracklist
01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix)
02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix)
03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix)
04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix)
05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix)
06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix)
07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix)
08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix)
09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix)
10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn (Instrumental Mix)
12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix)
13 James Benitez - Missing You (Original Mix)
| Originally posted by djcresto tussen live en live is een verschil he. Tis niet omdat je thuis een goed setje kan mixen dat je dit ook op locatie voor publiek kan. De omstandigheden zijn vaker moeilijker, ander materiaal en dergelijke... |
BETA DJ Contest - Mix diddi
1. Airwave - Lightspeed
2. Kuffdam And Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix)
3. Cloud 69 - Seventy Weeks
4. Randy Katana - In silence (txitarro mix)
5. Menno De Jong presents Sayla - Majestic (Arizona vs Passiva Remix)
6. Ferry Corsten - Fire (extended mix)
7. Ernesto vs Bastian - Dark Side of the Moon (Original Mix)
8. 4 Strings - Sunrise (original mix)
9. ID
10.Lange vs Gareth Emery - X Equals 69
11.Push - Universal Nation (Right and Exact Bootleg)
12.Phynn - Lucid
13.Tiesto - Adagio for strings (Phynn Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
Die nummer 8 vind ik niet direct terug en ik ben h��l slecht in het ID'en van nummers. 
^jammer dat ik die nooit heb mogen beoordelen, zoon vette tracklist 
| Originally posted by diddi BETA DJ Contest - Mix diddi 1. Airwave - Lightspeed 2. Kuffdam And Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix) 3. Cloud 69 - Seventy Weeks 4. Randy Katana - In silence (txitarro mix) 5. Menno De Jong presents Sayla - Majestic (Arizona vs Passiva Remix) 6. Ferry Corsten - Fire (extended mix) 7. Ernesto vs Bastian - Dark Side of the Moon (Original Mix) 8. ID 9. Lange vs Gareth Emery - X Equals 69 10.Push - Universal Nation (Right and Exact Bootleg) 11.Phynn - Lucid 12. Tiesto - Adagio for strings (Phynn Remix) |
Ziet er goed uit, kga em ook es afhalen 
damn, van zodra ik thuis ben ga ik die er toch ook wel afhalen 
Wanneer kunnen we beginnen met de laatste 4 mixen te downen/beoordelen trouwens?
Mag je nu al doen;
Download gewoon MIX 1, MIX 2, MIX 6 en MIX 7
da zijn de 4 finalisten...
Dit is de jury dus:
Push2005
Jasperovitsj
Bl@ckout
djcresto
diddi
Mike Vee
Speentje
ah, ok 
Wat is de deadline voor de jurybeoordeling nu? En naar wie moeten we de scores (zelfde puntensysteem trouwens?) doorsturen deze keer? 
| Originally posted by Jasperovitsj Wat is de deadline voor de jurybeoordeling nu? En naar wie moeten we de scores (zelfde puntensysteem trouwens?) doorsturen deze keer? |
Mochten er nog meer juryleden nodig zijn, ben ik ook nog steeds beschikbaar, al moet ik waarschuwen voor lage scores aangezien een aantal in mijn ogen minder geslaagde setjes doorgestoten zijn ten koste van mijn favorieten 
Feel free to join 
Gewoon Mix 1 2 6 en 7 downen