TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 »

Posted by The Freezzz on Apr-04-2006 09:59:

quote:
Originally posted by diddi
Kmoet wel effe lachen met de reacties van The Freezzz en Dj Zetski.

Jullie doen nu precies of die mixjes zijn niet goed. Hetgeen ik heb gehoord (en lees de andere reacties ook maar) zijn jullie mixjes wel van een hoog niveau...

btw, draaien jullie ergens in een club?

Nee, ik ben pas een kleine 1,5 jaar bezig achter de draaitafels (of iets wat ervoor door moet gaan, want t zijn niet echt goede dingen) op mn slaapkamer gewoon voor mn plezier, daarvoor heb ik wel wat gerommeld met Virtual DJ en dat soort progammatjes. Ik heb een keer kort gedraaid op n coctailparty van mn broer, maar dat stelde niet zoveel voor, verder heb ik geen club ervaring.

Ik wilde nu eigenlijk wel weten wat andere mensen van mijn kunsten vonden, dus daarom had ik me eigenlijk opgegeven. Blijkbaar zijn die kunsten wel aangeslagen, terwijl ik zelf niet helemaal tevreden was over een aantal overgangen in mijn mix, waarvan ik zeker van ben dat ik die beter kan. Maar das nu eenmaal live mixen, daar horen ook fouten bij...

Ik ga nu iig wel verder kijken naar andere DJ-contest en dat soort dingen om misschien ergens een keertje in n club kan draaien of ns een guest-mixje ergens te krijgen. Dat zou wel leuk zijn...

Posted by diddi on Apr-04-2006 10:05:

^ Je hebt blijkbaar wel talent. Als je zo ver raakt... Verder v������l oefenen en je komt er wel

iig succes gewenst! (voor de BETA-mix en de andere contests )

Posted by DJ Zetski on Apr-04-2006 10:42:

quote:
Originally posted by The Freezzz
Nee, ik ben pas een kleine 1,5 jaar bezig achter de draaitafels (of iets wat ervoor door moet gaan, want t zijn niet echt goede dingen) op mn slaapkamer gewoon voor mn plezier, daarvoor heb ik wel wat gerommeld met Virtual DJ en dat soort progammatjes. Ik heb een keer kort gedraaid op n coctailparty van mn broer, maar dat stelde niet zoveel voor, verder heb ik geen club ervaring.

Ik wilde nu eigenlijk wel weten wat andere mensen van mijn kunsten vonden, dus daarom had ik me eigenlijk opgegeven. Blijkbaar zijn die kunsten wel aangeslagen, terwijl ik zelf niet helemaal tevreden was over een aantal overgangen in mijn mix, waarvan ik zeker van ben dat ik die beter kan. Maar das nu eenmaal live mixen, daar horen ook fouten bij...

Ik ga nu iig wel verder kijken naar andere DJ-contest en dat soort dingen om misschien ergens een keertje in n club kan draaien of ns een guest-mixje ergens te krijgen. Dat zou wel leuk zijn...

Bij mij is het eigenlijk ongeveer hetzelfde verhaal. Ik ben ongeveer 3 jaar bezig en heb nog steeds dezelfde simpele installatie als in het begin.
Ik probeerde daarvoor te mixen met gewone cassettes (omdat ik het geld niet had om draaitafel of cd-spelers te kopen). Dat was in de tijd van 2 Unlimited e.d. Ik probeerde dan telkens 2 liedjes van 't zelfde tempo te vinden, en op 't juiste moment op play te duwen. Daarna begon ik hetzelfde te doen met 2 draagbare cdspelers. Hierbij heb ik wel leren het "goeie moment" te vinden om een overgang te maken (alhoevel die overgangen logischerwijze op niets trokken )

Aangezien mijn tweelingbroer ook graag DJ't (wel een ander genre, drum & bass), hebben we dan beslist om een goedkope installatie te kopen.
Ondertussen begon mijn interesse helemaal naar trance te gaan (vooral toen ik Seven days and one week hoorde!!)
Nu draai ik soms eens op een klein feestje; een kotfuif ofzo, maar dan meestal niet veel trance, maar 80's, 90's en disco.

Posted by Push2005 on Apr-04-2006 11:08:

quote:
Originally posted by The Freezzz

hehe, ik herken me hier helemaal in

Anderhalf jaar bezig en ervoor wat geprutst met Traktor Dj Studio 2.0 enzo. Kheb al 2x eens kort voor een publiek gespeeld maar het stelde niet zo heel erg veel voor

Je staat blijkbaar wel al op een hoger niveau dan mij

Posted by diddi on Apr-04-2006 11:10:

Goed draaien = veel oefenen = veel tijd en energie insteken

Posted by The Freezzz on Apr-04-2006 11:14:

quote:
Originally posted by Push2005

Anderhalf jaar bezig en ervoor wat geprutst met Traktor Dj Studio 2.0 enzo. Kheb al 2x eens kort voor een publiek gespeeld maar het stelde niet zo heel erg veel voor

Jouw mix was anders zeker niet slecht hoor...

Posted by Bl@ckOut on Apr-04-2006 13:21:

quote:

Ik ben ook anderhalf jaar bezig maar jij staat qua mixtechniek toch duidelijk een stuk verder dan ik. Nu ja, er waren wel periodes dat ik geen tijd had om er iets aan te doen en zo, ik weet ook niet hoeveel jij oefent
En 2 keer kort voor publiek, zelfs al stelt het niet veel voor, ik denk dat je daar nog altijd wel wat van leert. Ik heb die gelegenheid nog niet gehad, is voorlopig mss maar goed ook

Posted by Push2005 on Apr-04-2006 15:44:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
ik weet ook niet hoeveel jij oefent

In het begin freakte ik erop; maar momenteel zit het wa minder en doek het maar 2 � 3x per maand meer ... toen ik de mix oppakte (in feb) was het vanaf begin december geleden, hehe

Kzal pas vanaf de grote vakantie me er opnieuw op toeleggen

Posted by Real on Apr-04-2006 16:14:

quote:
In het begin freakte ik erop; maar momenteel zit het wa minder en doek het maar 2 � 3x per maand meer ... toen ik de mix oppakte (in feb) was het vanaf begin december geleden, hehe

Kzal pas vanaf de grote vakantie me er opnieuw op toeleggen

Zo zal je nooit de nieuwe Tiesto worden Luc.

Posted by The Freezzz on Apr-04-2006 16:15:

quote:
Originally posted by Real
Zo zal je nooit de nieuwe Tiesto worden Luc.

of juist wel

Posted by Push2005 on Apr-04-2006 16:16:

Idd, juist wel... Ik ga vor de gouden trackselectie en verwaarloos het technische

Posted by Real on Apr-04-2006 16:16:

Goed punt.

Posted by dj Zevan on Apr-04-2006 16:55:

Voor ge�nteresseerden heb ik mijn mix voor deze contest online gezwierd
extra commentaren zijn altijd welkom
veel plezier ermee

[[ LINK REMOVED ]]

Tracklist

01 Terry Grant feat. Jeniffer Horne - I'll Kill You (Original Mix)
02 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Original Mix)
03 Digital Witchcraft - Fingerpaint (R. & M. Remix)
04 V-Sag & Andrew K. - Fossil (Kosmas Epsilon Remix)
05 Jono Fernandez - Deliver Me (Digital Witchcraft Remix)
06 Depeche Mode - Precious (Sasha's Spooky Mix)
07 Joel Armstrong - Serenity (Original Mix)
08 Derek Howell - Yah Yah (DJ Remy Remix)
09 Jaytech - Music 101 (Flash Brothers Remix)
10 Derek Howell - Yah Yah (Original Mix)
11 Mike Hiratzka & Kazell - Venice Dawn (Instrumental Mix)
12 Bent - As You Fall (Micah's Swollen Booty Remix)
13 James Benitez - Missing You (Original Mix)

Posted by Moondust on Apr-04-2006 17:34:

quote:
Originally posted by djcresto
tussen live en live is een verschil he. Tis niet omdat je thuis een goed setje kan mixen dat je dit ook op locatie voor publiek kan. De omstandigheden zijn vaker moeilijker, ander materiaal en dergelijke...

...en niet te vergeten IMPROVISATIE...JUISTE TRACK DRAAIEN OP JUISTE MOMENT en afwisseling

Posted by diddi on Apr-05-2006 08:21:

BETA DJ Contest - Mix diddi

1. Airwave - Lightspeed
2. Kuffdam And Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix)
3. Cloud 69 - Seventy Weeks
4. Randy Katana - In silence (txitarro mix)
5. Menno De Jong presents Sayla - Majestic (Arizona vs Passiva Remix)
6. Ferry Corsten - Fire (extended mix)
7. Ernesto vs Bastian - Dark Side of the Moon (Original Mix)
8. 4 Strings - Sunrise (original mix)
9. ID
10.Lange vs Gareth Emery - X Equals 69
11.Push - Universal Nation (Right and Exact Bootleg)
12.Phynn - Lucid
13.Tiesto - Adagio for strings (Phynn Remix)

[[ LINK REMOVED ]]

Die nummer 8 vind ik niet direct terug en ik ben h��l slecht in het ID'en van nummers.

Posted by Magistrate on Apr-05-2006 08:32:

^jammer dat ik die nooit heb mogen beoordelen, zoon vette tracklist

Posted by Tiger777 on Apr-05-2006 08:47:

quote:
Originally posted by diddi
BETA DJ Contest - Mix diddi

1. Airwave - Lightspeed
2. Kuffdam And Plant - Summerdream (Paul Van Dyk Remix)
3. Cloud 69 - Seventy Weeks
4. Randy Katana - In silence (txitarro mix)
5. Menno De Jong presents Sayla - Majestic (Arizona vs Passiva Remix)
6. Ferry Corsten - Fire (extended mix)
7. Ernesto vs Bastian - Dark Side of the Moon (Original Mix)
8. ID
9. Lange vs Gareth Emery - X Equals 69
10.Push - Universal Nation (Right and Exact Bootleg)
11.Phynn - Lucid
12. Tiesto - Adagio for strings (Phynn Remix)

mijn god... Hier bestaan geen woorden voor

Downloading this baby

Posted by Push2005 on Apr-05-2006 09:10:

Ziet er goed uit, kga em ook es afhalen

Posted by Bl@ckOut on Apr-05-2006 10:35:

damn, van zodra ik thuis ben ga ik die er toch ook wel afhalen

Wanneer kunnen we beginnen met de laatste 4 mixen te downen/beoordelen trouwens?

Posted by Push2005 on Apr-05-2006 10:38:

Mag je nu al doen;

Download gewoon MIX 1, MIX 2, MIX 6 en MIX 7

da zijn de 4 finalisten...

Dit is de jury dus:

Push2005
Jasperovitsj
Bl@ckout
djcresto
diddi
Mike Vee
Speentje

Posted by Bl@ckOut on Apr-05-2006 10:39:

ah, ok

Posted by Jasperovitsj on Apr-05-2006 15:19:

Wat is de deadline voor de jurybeoordeling nu? En naar wie moeten we de scores (zelfde puntensysteem trouwens?) doorsturen deze keer?

Posted by Push2005 on Apr-05-2006 15:50:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wat is de deadline voor de jurybeoordeling nu? En naar wie moeten we de scores (zelfde puntensysteem trouwens?) doorsturen deze keer?

Zend maar alles terug naar mij, en ik stel voor als deadline paasmaandag... De meesten hebben toch al 1 of 2 mixes gehoord dus er blijven er zoveel niet meer over h�

Posted by TOR on Apr-05-2006 17:41:

Mochten er nog meer juryleden nodig zijn, ben ik ook nog steeds beschikbaar, al moet ik waarschuwen voor lage scores aangezien een aantal in mijn ogen minder geslaagde setjes doorgestoten zijn ten koste van mijn favorieten

Posted by Push2005 on Apr-05-2006 17:43:

Feel free to join

Gewoon Mix 1 2 6 en 7 downen

Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 »