TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
(@kramgo Dyk] ROFL! den posen stämmer verkligen 
mwehehe, den där flashen är rolig å gröta på, tävla vem som poppar alla fortast ^^
http://www.ananova.com/news/story/sm_957945.html
| quote: |
| Originally posted by montana http://www.ananova.com/news/story/sm_957945.html |
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Är Montanas avatar en kille??? |
| quote: |
| Originally posted by jofawe han är karl för guds skulll!! |
) så sant! 
| quote: |
| Originally posted by Steve http://www.viceking.net/bubblewrap.swf |
tog mig nåra sekunder att se vad det föreställde
| quote: |
| Originally posted by Aendy Antingen så beror det på det ELLER.... så är det Sipo fångad på film! |
personen i min avatar är tjej, det är tranceaki här på ta
| quote: |
| Originally posted by montana personen i min avatar är tjej, det är tranceaki här på ta |
Hon har Kay Tracid bilder i sin sig/avatar och är från grekland?
http://www.sportforum.se/shpl99/blocket_annons.jpg
Kolla spegeln till vänster 
| quote: |
| Originally posted by tobo99 http://www.sportforum.se/shpl99/blocket_annons.jpg Kolla spegeln till vänster |
| quote: |
| Originally posted by tobo99 http://www.sportforum.se/shpl99/blocket_annons.jpg Kolla spegeln till vänster |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Dagen efter så togs annonsen bort |
kul att killens namn och telefon står fortfarande med på bilden haha 
| quote: |
| Originally posted by P4z! kul att killens namn och telefon står fortfarande med på bilden haha |
| quote: |
| Originally posted by montana http://www.ananova.com/news/story/sm_957945.html |
| quote: |
| Originally posted by jofawe en vild gissníng om varför det är så är att det är en så kallad "skärmdump" på just den annonsen ... |
| quote: |
| Originally posted by P4z! jag minns att det fanns en "best of blocket" fullt med liknande annonser). |
| quote: |
| Originally posted by GyLLe men den finns inte kvar eller?? Vore kul å se! |
Hehehe... lajja med George W Bush face... hehe
http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/...abetterbush.htm
Kul i 2 minuter iaf. 
Roligt jobb?
http://www.vk.se/direkt/nyheter/sen...097809589.shtml
rad fem i notisen...
Undrar om det är sånt dom tvingar praktikanter att göra?
DUDE! o_O
En polare visade just sin chat på MSN med en annan polare...
Min polare kallar sig Dr Perry Cox.
Själva händelsen var i måndags... snacka om lurig ! 
Dr Perry Cox säger:
Fan! Gissa vem som just torskade dit för radiotjänst...
little_jo säger:
Jippppii
little_jo säger:
hur fan gick det till?
Dr Perry Cox säger:
Jävla piss...
Dr Perry Cox säger:
Trodde jag mötte en granne
Dr Perry Cox säger:
"Ahh, är det du som bor här?" sa han när jag mötte honom i korridoren
Dr Perry Cox säger:
"Jepp, det är jag"
Dr Perry Cox säger:
"Du har flyttat in rätt nyligt va?"
Dr Perry Cox säger:
"Njaee... I juni"
little_jo säger:
vilken luring
Dr Perry Cox säger:
"Jaha, jaja, jag har inte sett dig förut. Ska du se matchen?"
Dr Perry Cox säger:
"Jepp."
Dr Perry Cox säger:
"Då kanske du borde anmäla tv-innehav då..."
little_jo säger:
allvarligt?
Dr Perry Cox säger:
Mhmm... Killen gick fan i pikétröja. Inga ytterkläder
Dr Perry Cox säger:
Så nu ska man inte bara sluta öppna för främlingar. Nu ska man även sluta tala med sina grannar
little_jo säger:
så jävla surt
haha fy va bra 
hahahaha...roligt 
Kolla den här cracknegern då 
http://media.ebaumsworld.com/holdinitdown.wmv
Killen har nog lite problem 
EDIT 1:
haha, denna va cool 
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1159
EDIT 2:
haha, hittar en del kul ikväll 
http://www.laserp.com/chris_rockfp.htm
haha.. stampa med leroy
så jätterolig!
http://engan82.mine.nu/~jofawe/Stampa_Med_Leroy.avi
(Obs! 44mb på ganska slö server..)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,547886,00.html
Verkar ju lite små-coolt. Undrar hur det blir med införsel och sånt... ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.