TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat is er te zien op TV?
Pages (124): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik vond het eerste seizoen van The 4400 niet bijster indrukwekkend to be honest. Dan was Taken bijvoorbeeld een heel pak beter |
Maar zal door gebrek aan succes van het 1ste seizoen waarschijnlijk nooit op het vlaamse scherm verschijnen 
GO BIG BROTHER!!!!!!!!!!
(tis toch de laatste aflevering) Is er gene voetbal op Eurosport ofzo? 
Zehra, Nyah, wie gaat er winnen bij Big Brother?
| Originally posted by Jasperovitsj Maar zal door gebrek aan succes van het 1ste seizoen waarschijnlijk nooit op het vlaamse scherm verschijnen |
Nope, maar ik kan me toch herinneren dat ik ergens gelezen had dat de kijkcijfers redelijk tegenvielen.
Enfin, echt zekerheid heb ik niet dat het 2de seizoen nooit zal uitgezonden worden, maar zou het dan ondertussen al niet zover hebben moeten zijn? Seizoen 1 is toch al zeker een jaar geleden op het scherm verschenen? 
Yep, heb me al verscheidene malen afgevraagd waarom het tweede seizoen nog niet van start was gegaan. That would explain why. Hoewel ik niet inzie met welke serie Ka2 kan uitpakken om meer cijfers te halen, want uiteindelijk is hun aanbod momenteel ook niet bijster goed.
spuiten en slikken op NED2
3 presentators die compleet stoned van de weed en XTC zitten te presenteren.
En dan zaagden ze bij ons omdat ze dronken de laatste show presenteerden
TI uitsmijters
humo1.jpg
humo2.jpg
humo3.jpg
Vervolg
geweldig

wahahaha TI cartoons!!!!
| Originally posted by The_G0dfather spuiten en slikken op NED2 |
Gisteren de laatste 3 afleveringen van seizoen 1 van Prison Break gezien, en wat een einde
Ni echt in die zin van heel verrassend ofzo, maar wel f*cking spannend. Vooral aflevering 21 was verschrikkelijk goed.
Die serie is echt een zalige combinatie van spanning, actie en drama ten top (ik val in herhaling maar goed). Redelijk wat onverwachte gebeurtenissen en die dingen die ge wel verwacht zijn enorm goed uitgewerkt. Spijtig dat het nu wachten is tot de herfst.
btw: De scene uit de laatste aflevering in die schuur heerst.
Daarnet laatste episode van de Topmanager en het is Claudia geworden en niet Koen. Spijtig eigenlijk, ik had Koen gekozen, al van in de beginne. Claudia vind ik niet dynamisch genoeg en alhoewel dat Koen soms te flamboyante ideeen heeft zouden deze binnen een bedrijf misschien een beetje terug gedrongen worden als ze een beetje te riskant of extreem waren.
Anyways, leuke series
1 van de beste van de afgelopen jaren imo, heb wel veel episodes moeten missen :/ spijtig dat't gedaan is
Claude vond ik toch de sterkste kandidaat overall. Jammer dat hij de duimen moest leggen vanwege het menselijke aspect, vooral als je bedenkt dat hij na een tijdje toch volledig openbloeit.
Niettemin een verdiende overwinning voor Claudia, Koen heeft mijns inziens door zijn jonge leeftijd iets teveel fouten gemaakt en teveel dingen over het hoofd gezien gedurende de opdrachten.
Inderdaad een leuke serie, naast Lost de enige die ik nog volgde op de televisie. Nu blijft er niets meer over om naartoe te kijken 
Onder het motto "Wat is er NIET te zien op tv": de Dauphin� Lib�r�
Op nagenoeg elke zender zenden ze Roland Garros uit, maar de Dauphin� komt gewoon NERGENS aan bod. Terwijl dat na de Tour, Giro en Vuelta ��n van de grootste rondes is in het circuit. En what's the point van 5 zenders die tegelijk tennis uitzenden? In plaats dat ��n ervan de Dauphin� dan uitzendt, dan is iedereen content 
| Originally posted by Jasperovitsj Onder het motto "Wat is er NIET te zien op tv": de Dauphin� Lib�r� Op nagenoeg elke zender zenden ze Roland Garros uit, maar de Dauphin� komt gewoon NERGENS aan bod. Terwijl dat na de Tour, Giro en Vuelta ��n van de grootste rondes is in het circuit. |
Van 20 juni tot ergens eind september start vtm dus met een proefproject genaam vtmzomer. Een digitaal kanaal dat de belgacom-tv abonnee's er bij krijgen (telenet deed niet mee omwille van technische redenen ofzo). Op zich weinig interessant, behalve dan dit stuk vind ik:
Ook van buitenlandse reeksen, zoals bijvoorbeeld Prison Break, wordt op maandagavond een ,,sneak preview'' uitgezonden. Op woensdagavond krijg je bij VTMzomer programma�s voorgeschoteld die op VTM tijdens het daaropvolgende weekend te zien zijn. Ook voor Kanaaltwee-programma�s is er ruimte op VTMzomer.
Op vrijdagavond pakt de digitale zender uit met de volledige zesde jaargang van The Sopranos, op zondagavond is er telkens een dubbele aflevering voorzien van seizoen vijf van Twenty-Four (24).
| Originally posted by Jasperovitsj En what's the point van 5 zenders die tegelijk tennis uitzenden? |
| Originally posted by Shadowkid Ook van buitenlandse reeksen, zoals bijvoorbeeld Prison Break, wordt op maandagavond een ,,sneak preview'' uitgezonden. |
| Originally posted by Nabistai Ik vind da best nog wel fijn, aangezien Sporza er tegenwoordig een sport van maakt om in het midden van een wedstrijd over te schakelen naar Ketnet, Canvas of gewoon een andere match |
| Originally posted by Jasperovitsj Ook waar. Of met hun voorkeur voor de Belgische vrouwen! Olli is een geweldig spannende match aant spelen, maar toch maar even overschakelen naar Justine, die dan een �bersaaie match speelt |
Memento
ma al te veel gezien
Nieuwe reeks van Big Brother VIP's op KanaalTwee
De Vlaamse commerci�le zender KanaalTwee werkt aan een tweede reeks van 'Big Brother VIPs'. Dat maakte VTM-programmadirecteur Jan Segers donderdag bekend. In dat programma worden een tiental bekende Vlamingen een tijdlang opgesloten in het Big Brother-huis. Sam Gooris kwam bij de eerste reeks van het programma als winnaar uit het huis.
Expeditie Robinson
Daarnaast komt KanaalTwee dit najaar ook met nieuwe afleveringen van Expeditie Robinson. "Geen 'strijd der titanen', maar wel een strijd tussen Vlaamse mannen en Nederlandse vrouwen", verklapt Evi Hansen, die het programma presenteert. Verder zijn er nieuwe afleveringen van 'Trigger Happy' en 'Open en Bloot' en kan voetbalminnend Vlaanderen op KanaalTwee terecht voor de wedstrijden van de Champions League.
Series en films
Films en series blijven ook dit najaar een vaste waarde bij KanaalTwee. Bij de series vinden we oude bekenden als '24', 'The 4400' en 'Charmed', maar ook gloednieuwe reeksen als 'My Name is Earl', 'Bones' en 'Prison Break'. Wat het filmaanbod betreft, kiest KanaalTwee resoluut voor kassuccessen: 'Big Fish', 'Passion of the Christ' en 'Spider Man 2'. Eind oktober komt er voor de filmliefhebbers ook een nieuwe Cult Night en later op het seizoen een reeks 'betere films', waaronder 'Fahrenheit 9/11', 'Fargo' en 'Y tu mama tambien'.
Trigger Happy, My Name is Earl, Prison Break 
| Originally posted by MikeVee 'The 4400' 'Prison Break'. |
Ge vergeet de beste serie: 'The Sopranos', ze gaan eindelijk seizoen 5 uitzenden