TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 »
Done 
Thanx voor de reacties... Hopelijk klinkt ie nog goed ook 
Als er nog iemand die nr. 8 vindt...![]()
da's raar, ik hoor 4 Strings, maar er is er nog ene tussen; die ken ik nie.
*bump*
Het einde nadert. 
| quote: |
| Originally posted by Real *bump* Het einde nadert. |
Begrijpelijk, 3 vd 4 finalisten geven toe dat hun mixje vol fouten zit, en de 4e heb ik nog nooit iets zien posten op TA, mor die zal wel winnen, I guess. 
| Originally posted by Real Begrijpelijk, 3 vd 4 finalisten geven toe dat hun mixje vol fouten zit, en de 4e heb ik nog nooit iets zien posten op TA, mor die zal wel winnen, I guess. |
thx diddi 
Beoordeling verstuurd! Ik ben eens benieuwd naar de uitslag, want voor mij waren er 3 mixes erg aan elkaar gewaagd. 
Zeg, hadden wij hier al een deadline vooropgesteld ?
Ik vind da precies nie terug :s
Is paasmaandag goed ?
| Originally posted by Push2005 Zend maar alles terug naar mij, en ik stel voor als deadline paasmaandag... De meesten hebben toch al 1 of 2 mixes gehoord dus er blijven er zoveel niet meer over h� |
Lol, OEF
Kwist het zelf niemeer, hehe !
Thx 
Amateur.
| Originally posted by Real Amateur. |
zegget em ze jongen
allemaal oep de Luc!

Bring it on...
Luc forever!
Zo, de laatste set aan het beoordelen nu.
Ik moet zeggen, de kwaliteit is nettement sup�rieure in vgl met de vorige rondes. Maar dat moet wel zeker? 
waar zijn de rest van de comments gebleven van vorige ronde trouwens, Got like 1 comment van Mikevee and that was about it ...
| Originally posted by Eagle` waar zijn de rest van de comments gebleven van vorige ronde trouwens, Got like 1 comment van Mikevee and that was about it ... |
| Originally posted by MikeVee Doet er mij aan denken dat ik nog 3 vd 4 finalesetjes moet beluisteren tegen overmorgen. |
* BUMP *
Judgement Day
Eens beginnen luisteren naar de laatste 3 setjes ![]()
Jij bent de zwakste schakel!
Tijd genoeg toch, immers maar 1 setje tussen dat ik nog niet gehoord heb.