TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Posted by Kongo_kim on Mar-15-2004 18:23:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,447445,00.html
störd jävel..
nog fan kommer man ihåg Link Gaetz från NHL 93. bästa fightern i spelet
Posted by Kongo_kim on Mar-31-2004 09:33:
Sverige - England ikväll.
ingen ljungberg och ingen beckham.
England har ju inte vunnit över sverige på 38 år och den trenden ska fan fortsätta förlust ikväll och dom ska skämmas. plus att England möjligen är ett av dom mest överskattade landslaget i världen. dom är inte så bra som dom tror.
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den
Posted by SWE_TRANCE on Mar-31-2004 09:35:
| quote: |
Originally posted by Kongo_kim
Sverige - England ikväll.
ingen ljungberg och ingen beckham.
England har ju inte vunnit över sverige på 38 år och den trenden ska fan fortsätta förlust ikväll och dom ska skämmas. plus att England möjligen är ett av dom mest överskattade landslaget i världen. dom är inte så bra som dom tror.
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den |
Man kan alltid hoppas på svensk seger...
Men Blågult ställer ju upp med ett ganska reservbetonat lag ikväll tycker jag.
Hoppas värdet blir nice ikväll då jag kanske ska dit å kolla
Posted by Kongo_kim on Apr-01-2004 08:28:
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den |
just det
fan vilken grym andra halvlek. Linderoth, Källström ,Wilhelmson, Lucic och Zlatan. Fan världsklass igår.
Zlatans mål vilket artisteri. klackskarva in källströms inlägg.
Posted by Jeremy H on Apr-01-2004 11:58:
Ikväll gäller det! Final nr2
Hejjjjja Håååååååvéééééé! 
Posted by Kongo_kim on Apr-02-2004 08:37:
Originally posted by jeremy1984
Ikväll gäller det! Final nr2
Hejjjjja Håååååååvéééééé! |
gick ju inte så bra
Posted by Jeremy H on Apr-04-2004 00:49:
Gick inget vidare idag heller..

Posted by Kongo_kim on Apr-04-2004 10:26:
wieee allsvenskan har dragit igång!!

Posted by hustler on Apr-04-2004 15:24:
För oss gör den det imorrn måndag 
Imorrn bär det iväg till Trelleborg, kall öl, fotboll och 3 poäng.
Posted by Kongo_kim on Apr-05-2004 08:34:
Originally posted by hustler
För oss gör den det imorrn måndag 
Imorrn bär det iväg till Trelleborg, kall öl, fotboll och 3 poäng. |
man kan ju alltd hoppas. själv tror jag på oavgjort. vår form är skrämmande dålig för tillfället.
men men Super Geert Den Ouden gör mål
Posted by Smeagol on Apr-05-2004 10:30:
Juve, Juve, Juve....
Jag blir sa besviken....
Vilka sopor. loosa 3-2 mot Inter. Nar spelade de bra senast?
Jag blir sa trott.....
Posted by Kongo_kim on Apr-05-2004 11:16:
Originally posted by Smeagol
Juve, Juve, Juve....
Jag blir sa besviken....
Vilka sopor. loosa 3-2 mot Inter. Nar spelade de bra senast?
Jag blir sa trott..... |
Ja du juve är en gåta. det var mitt tips till och ta scudetton men dom spelar inte som ett lag. något som jag tycker känneteckanr juve jämfört med inter, roma och Lazio. Milan spelar som ett lag och därför är dom etta och troligen vinnare av scudetton.
Nedved är inte lika outstanding som förra säsongen. det är väl också en anledning att det inte funkar.
Posted by Aendy on Apr-05-2004 22:48:
gick ju inte så bra |
Hmm... Zoran sa ju att det bara var att hämta sex poäng av TFF, gör ont när man biter sig själv i baken!
Posted by Kongo_kim on Apr-06-2004 07:33:
Originally posted by Aendy
Hmm... Zoran sa ju att det bara var att hämta sex poäng av TFF, gör ont när man biter sig själv i baken! |
Skulle säkert kunna gått om inte Barsom blivit utvisad efter 10 min
Posted by Xplorer76 on Apr-06-2004 07:36:
Hahaha... så skönt att jurgårn kryssa.....
I kväll visar Bajen vart skåpet ska stå...
Posted by Amnezia on Apr-06-2004 08:07:
ujuj va HV leker me k-stad tomtarna...
va najs avslutning på matchen iaf me 9 peepz i utvisningsbåsen
spel 3-3 hur länge som helst...=)
gick bra för vårt kära hemmalag ösk oxå igår...stryk me 5-2...yay kommer bli en lyckad säsong som vanligt detta

Posted by Laszlo on Apr-06-2004 23:40:
Om mindre än ett dygn, mina kära vänner, börjar allvaret - nämligen NHL slutspelet! Detta är vad man ser fram emot hela den mörka kalla vintern.
Canadiens får ta sig an Bruins i conference kvarten. Då kommer det se ut såhär:
Och så har vi ju givetvis en av ligans bästa målvakter:

GO HABS GO!
Dessvärre är jag en vidskeplig mo-fo, så därför säger jag att Bruins tar hem serien med 4-1 i matcher. 
Posted by AC. on Apr-07-2004 03:05:
Idag var jag tvungen att ha på mig en äkta matchtröja från Zlatan 
Posted by Kongo_kim on Apr-07-2004 09:11:
OMG CHELSEA SLÅR ARSENAL!!!!!!!!!!!!!
fy fan vad glad jag är mitt kära chelsea spöade arsenal för första gången på 20 försök och nu är vi i semifinal i Champions League
RANIERI ÄR GUD!!!!!!!!!!!
Posted by Kongo_kim on Apr-07-2004 09:13:
Originally posted by Laszlo
Om mindre än ett dygn, mina kära vänner, börjar allvaret - nämligen NHL slutspelet! Detta är vad man ser fram emot hela den mörka kalla vintern.
Canadiens får ta sig an Bruins i conference kvarten. Då kommer det se ut såhär:
Och så har vi ju givetvis en av ligans bästa målvakter:

GO HABS GO!
Dessvärre är jag en vidskeplig mo-fo, så därför säger jag att Bruins tar hem serien med 4-1 i matcher. |
Jose Theodore?... njaaee han är duktig men nu ska vi inte överdriva.
mitt San Jose Sharks ställs mot St Louis BLues. jag tror vi tar det 4-2. Evgeni Nabokov där snackar vi grym målis
Posted by Laszlo on Apr-07-2004 10:45:
Jose Theodore?... njaaee han är duktig men nu ska vi inte överdriva.
mitt San Jose Sharks ställs mot St Louis BLues. jag tror vi tar det 4-2. Evgeni Nabokov där snackar vi grym målis |
Inte överdriva? Han tillhör utan tvekan toppskiktet av ligans målvakter. End of story. För två år sedan vann hann både priset som årets mest värdefulla spelare och årets målvakt för minst insläppta mål per match. Något som inte hänt sedan Haseks tid. Förra säsongen hade han en ganska mediåker säsong - men mycket av det berodde på personliga problem, då hans far var inblandad i någon svarta-pengar-härva.
Han är en målvakt av typen som ensam kan vinna en match åt sitt lag. Statistiken talar väl också sitt tydliga språk - han har i år 33 vinster - ligger på femte plats bland alla målvakter. Dock har han bara spelat 67 matcher. Förutom Belfour har resten av målvakterna som har fler vinster än Theodore också spelat 10 matcher mer. Han ligger 9:a i ligan på sina .919 i räddningsprocent - dock har 6 av dessa målvakter spelat mindre än 60 matcher, vilket givetvis talar för deras favör.
Och lägg också därtill det faktum att backlinjen framför honom inte ens tillhör övre halvan av ligan. Det är bara Floridas, Colombus, Nashvilles och Washingtons förstamålvakter som har fått fler skott på sig.
I could go on for ever 
Problemet med Montreal är att de inte får den publicitet som amerikanska lag får. Sätt Theodore i Devils, och Saku i Colorado så ska du se på fan. Hade Koivu inte producerat i samma klass som Forsberg eller Näslund nu gör i ett sådant lag med de spelarna brevid sig så svär jag på att jag hade käkat upp min Canadiens-tröja - men det är ingen som nämner det för amerikanerna är jävla kapitalistsvin som vill ge de kanadensiska lagen så lite publicitet som möjligt för att i den mån det är möjligt försöka förhindra att förlora supportrar till de kanadensiska lagen. Koivu är en av ligans allra minsta spelare, men jag har aldrig sett någon spelare spela med ett så stort hjärta - match efter match, och han viker inte undan för de stora grabbarna. Det är också därför han aldrig är skadefri en hel säsong. ESPN och Fox visar väldigt sällan hel-kanadensiska matcher, förutom då det är några av original-six lagen som möts. Gary Bettman är en jävla hycklare - jag lider med Edmonton för att de inte gick vidare till slutspelet - hade de gjort detta så hade det varit första gången på närmare 40 år som alla kanadensiska lag tagit sig till slutspel i NHL - vilket hade varit hans mardröm. Med dessa fem lagen från Kanada redan i slutspel ligger han utan tvekan sömnlös om nätterna. Det är bara ruttet att två kanadensiska lag direkt kommer att åka ut då Ottawa - Toronto ställs mot varandra första rundan i East och Calgary - Vancouver i West. Jag hoppas och hoppas att två kanadensiska lag ställs mot varandra i finalen. Detta skulle ge Bettman magsår så det bara sjunger om det.
Posted by Kongo_kim on Apr-07-2004 10:56:
ok jag ger mig om theodore grejen
men Koivo är skit därmed basta. inget du säger kan få mig ändra på det.
Posted by Laszlo on Apr-07-2004 11:00:
ok jag ger mig om theodore grejen
men Koivo är skit därmed basta. inget du säger kan få mig ändra på det. |
haha - jag kan skriva en doktorsavhandlig om honom också, om du önskar
Posted by Kongo_kim on Apr-07-2004 11:03:
Originally posted by Laszlo
haha - jag kan skriva en doktorsavhandlig om honom också, om du önskar |
spar det. skriv en om Andreas Dackell istället. er bäste forward
Posted by SWE_TRANCE on Apr-07-2004 22:04:
Fan vad gött!
Deportivo La Coruna spöade skiten ur AC Milan i Champions League nyss!
Nu fattas det bara att dom loosar "scodettun" i ligan också, så är jag helnöjd 
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »