TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor - Line up!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Whaha dat was ik vergeten en wilde ik er vandaag aan toevoegen :P Vond hem idd ook matigjes, want het was zkr het origineel niet, die is toch btr |
E�n woord: UNDERWORLD!!
Wat was dat gaaf zeg, fantastisch hoe die gasten zelf ook helemaal losgaan op de muziek. Kippevel bij Born Slippy en springen op Two Months Off... joewie!
Maar ff kort reportje: na vijf euro'tjes te hebben betaald om de auto op een plekkie in het gras te mogen parkeren waren we vlot binnen want nog geen lange rijen voor de ingang. Na een kort rondje en wat bonnen halen maar een tent binnen gelopen (bleek harddance -- we hadden geen kaartje dus was in begin ff puzzelen waar wat stond). Zeg nog tegen Engeltje "eigenlijk stom dat we geen meeting of zo hebben afgesproken, we vinden hier dus NOOIT iemand". Nog geen vijf minuten later komen Partyhardy, Lex en aanhang de tent binnengewandeld -- ontwikkelen TA'ers soms een zesde zintuig of zo? Echt cool!
S.H.O.K.K. opende net lekker met flink opgezweepte remixen van Nalin&Kane - Beachball en BBE - Seven days and one week maar daarna werd 't me allemaal toch een pietsie te hard. Dus togen we naar Cor Fijneman, zo wat was die weer lekker bezig zeg. In de Matrixx in november helemaal fan van 'm geworden, op Impulz Indoor vond ik 'm een beetje tegenvallen, maar dat heeft ie zaterdag weer helemaal goed gemaakt. Vond het echt jammer dat ik 'm moest gaan verlaten voor Underworld.
Tja, Underworld, "wat moet ik daar nou van zeggen? Het waren twee fantastische uurtjes!" Ondanks de verhalen van Partyhardy en Lex hebben we Graham Gold helaas niet meer gehoord, wel jammer, zeker nu ik lees dat ie de verwachtingen beslist heeft waargemaakt. Maar goed, we krijgen vast nog wel een keer een kans. Weer terug naar de mainstage waar na wat slap vuurwerk Michel de Hey begon. Op 4 elements was ie nog helemaal te gek maar op dat moment kreeg hij me niet warm. Het schijnt dat z'n set verderop nog beter werd maar ik ben na de eerste paar platen afgehaakt en terug naar de Matrixx-tent waar Alex Gold bezig was. Doing!!! Lekker! Die ga ik onthouden! Nog nooit gehoord maar als ik zijn naam weer eens ergens tegenkom op een line-up mag hij er zeker van zijn dat ik ff een bezoekje ga brengen. Partyhardy nog ge-sms't waar ze uithingen bleek die net naar de mainstage te zijn gegaan -- damn, we hebben jullie echt maar net gemist waarschijnlijk.
Helaas hield bij Alex Gold de avond ongepland voortijdig op, Engeltje was al een tijdje een beetje niet zo lekker, ze heeft 't nog even geprobeerd maar 't ging echt niet meer en aangezien we allebei voor zondag ook nog een lange dag voor de boeg hadden leek het ons verstandiger om dan maar geen risico te nemen en nog een paar korte uurtjes slaap mee te pikken. Jammer dan, volgende keer weer!
Kortom, Impulz: niet zo lang, maar desondanks toch wel lekker!!! 

Ja dat die Alex Gold goed was heb ik meer gelezen. Maar dacht dat nix zou worden aangezien zijn eigen plaat LA Today niet echt denderend is
Maar ja misschien voor de volgende keer dan 
voor mn uitgebreide report (geen zin om te copy pasten hiero).
http://trance.nu/v3/article_show.php?id=91
grtz,
ahp
Ik vond het echt een SUPERFEEST!! Underworld vond ik alleen DIK tegenvallen. Haalde bij lange na niet de Live set van The Chemical Brothers in de HMH. Maarja die was ook wel WERELDS! Ik vond het wel kut want ik had er echt veel van verwacht. Verder heb ik me ook super vermaakt bij Graham Gold. Daar was ik met Partyhardy en broertje van iemand en met nog een 1 of andere rukker.
Was super daar. Lekker tussen de boompjes genieten van een topset. Verder ook erg geslaagd allemaal alleen was Yoji ook een aanfluiting. Echt schraal dat Tom Harding er niet was want die had zeker niet zo gaan kutten als Yoji. Maarja het maakt ook allemaal niet meer uit want het was toch SUPER allemaal. 

| Originally posted by ahp2002 voor mn uitgebreide report (geen zin om te copy pasten hiero). http://trance.nu/v3/article_show.php?id=91 grtz, ahp |
haha kan hem ook wel hier copy pasten maar dan wordt het zooooo'n lange post en dat is met deze layout hier een beetje kut lezen vind ik dan 
Yoji was zijn platentas kwijtgeraakt ergens op een vliegveld 
Hij draaide met de platen van jp.
| Originally posted by ahp2002 haha kan hem ook wel hier copy pasten maar dan wordt het zooooo'n lange post en dat is met deze layout hier een beetje kut lezen vind ik dan |
Leuk stukkie wel hoor!
Ook van mij nog even een kort verslagje.
Rond klokslag 10 vertrokken we (ik en een paar maten) richting Impulz. Totaal geen last gehad en circa 1.5 a 2 uur verder waren we op het terein van busloo. Was er nog nooit geweest maar scheen een mooi terein tezijn. En dat was ook zeker waar. Maar al dat gras en zand en stof vond ik toch wat irritant.
Toen we aankwamen was Darren Price bezig met z'n laatste riedels. En moet zeggen klonk zeer goed. Vervolgens nam Underworld het over maar na een uurtje had ik het wel gehoord. Vind toch dat ze vaak dezelfde soort sets neerzetten. Toen maar naar de TECHNO en daar waren de Youngsters lekker bezig niet echt beuk techno maar zeker lekker. Rolando naam het na hun over en was ook zeer goed.
Nu hun even snel naar Saunderson gesloft maar vond het omdat moment niet de muziek die ik wilde horen dus naar een half uurtje weer terug gegaan naar de Techno. Hier tot een uur of 6 gebleven en toen wilde er iemand alweer naar huis. De terug reis volgde.
Vond het wel een aardig feest maar niet super. Muziek vond ik niet slecht maar ook niet top. Verder niet echt gekke dingen zien. Grootste minpunt was toch wel het bier. Hoe durven ze. 4 tering euro's. Maarja het zij zo.
Laters
| Originally posted by ahp2002 voor mn uitgebreide report (geen zin om te copy pasten hiero). http://trance.nu/v3/article_show.php?id=91 grtz, ahp |

Gespot op partyvibes.nl
http://www.partyvibes.nl/portal/mod...6-2003/0005.jpg
| Originally posted by ahp2002 voor mn uitgebreide report (geen zin om te copy pasten hiero). http://trance.nu/v3/article_show.php?id=91 |

) heb gemist... die waren zo te lezen wel goed bezig 
| Originally posted by Rinus Grootste minpunt was toch wel het bier. Hoe durven ze. 4 tering euro's. Maarja het zij zo. |
| Originally posted by M_Peror Nou vooruit dan maar... Leuk stukkie wel hoor!PS Bij "Tracks & Tracklist", ik vermoed dat het nummer van Underworld dat je "Crazy ?" hebt gedoopt, "Pearl's Girl" is geweest... mocht je dat nog interessant vinden... |

4 euro voor een flesje heineken was idd belachelijk maar ze waren wel lekker koud |
| Originally posted by moogwai En ze hadden ook wel van die piszuilen buiten de betaalde toiletten mogen zetten.... nu is het niet meer zo fris om in dat meer te gaan zwemmen |
| Originally posted by snitz Gespot op partyvibes.nl http://www.partyvibes.nl/portal/mod...6-2003/0005.jpg |
| Originally posted by M_Peror En op Budda productions: http://www.buddaproductions.com/IMP...ages/IMP259.jpg |
| Originally posted by magrec Yoji was zijn platentas kwijtgeraakt ergens op een vliegveld ![]() Hij draaide met de platen van jp. |
| Originally posted by magrec Yoji was zijn platentas kwijtgeraakt ergens op een vliegveld ![]() Hij draaide met de platen van jp. |
| Originally posted by magrec Lol dat was het zowiezo al nooit zo op sommige plekken in bussloo. |

Hehe trouwens tilt ging na afloop van hun set gewoon zelf feestvieren in de prog tenten die ze waren echt allemaal knetter stoned en hebben bijna hun vliegtuig zelfs daardoor gemist 
Dit is een copy past van iemand die met hun mee was:
Yeahhaa!!! That tent ROCKED 
My mate and top Space Cadet of the night John Graham (last seen on the back of a golf cart with his eyes closed humming Boogy Nights)
Then more home town boys-Parks&Wilson (Filtertastic!!!!)
Then CJ Mackintosh And Isis as the light came up over the beach and the laser blew across the crowd (BIG respect to the lifeguards checking the water all night for spaced out people )
Coventry-London-Amsterdam sound on the beach in Apledoorn=One hell of a party!!!
Really good freindly crowd too!!
Mark420
Toch vreemd dat ik hier (op een tranceforum) niemand hoor over de geweldige set die Les Hemstock bij de Eurogrooves heeft neergezet. Ik ben heel even tijdens zijn set bij Underworld gaan kijken, maar dat techno-achtige is niks voor mij, daarna meteen weer teruggegaan naar Hemstock, die echt alleen maar lekkere spacende tranceplaten heeft gedraaid (lang leve synthesizer riffs
)! Dit was zijn eerste keer in Nederland, hoop dat we meer van hem zullen zien hier!
| Originally posted by TranceHydra Toch vreemd dat ik hier (op een tranceforum) niemand hoor over de geweldige set die Les Hemstock bij de Eurogrooves heeft neergezet. Ik ben heel even tijdens zijn set bij Underworld gaan kijken, maar dat techno-achtige is niks voor mij, daarna meteen weer teruggegaan naar Hemstock, die echt alleen maar lekkere spacende tranceplaten heeft gedraaid (lang leve synthesizer riffs )! Dit was zijn eerste keer in Nederland, hoop dat we meer van hem zullen zien hier! |
Switch> Was wel jammer dat er niet zoveel mensen waren tijdens zijn set, maar degenen die er waren waren wel superenthousiast!
Wel jammer dat er trouwens weer erg weinig echte melodieuze trance werd gedraaid in de trance-zaal, maar misschien kwam ik steeds wel op de verkeerde momenten binnen...
Wat draaide Jean ONGELOFELIJK slecht trouwens... Op Trance Energy was ie wel aardig, maar hier was ie zowel mixtechnisch als qua platenkeuze echt heel slecht (hardstyle mixen met club-platen? :S)