TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by dbl det e piss pga att jag vill det... får inte kasta handgranat annars ![]() |
se till att behålla sprinten!
Heh det här kan juh framstå som lite komiskt med tanke på att jag håller i det hela men jag kan tyvärr inte komma haha...
Jag har just fått jobb som Ledaraspirant på kollo i sommar (jag vet FETT me FETT me FETT kul
) och jag ska på utbildning som börjar lördag morgon till söndag kväll nånstans i tjottahejti.... :\
Men ni alla vet vad som gäller, ni kan köra utan mig....eller så skjuter vi på det till den 17:e maj....större odds för bra väder...men som sagt, vi hade knappast flyttat på picknicken p.ga att nån annan medlem inte kunde komma och samma regel gäller givetvis för mig 
mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra 
| Originally posted by Vizay mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra |

jag tror dock att det kan bli svårt om ni tar det in på sommaren...alla drar åt olika håll...inklusive mig....det är nog inte många som är här samtidigt... under maj är nog det som gäller för att vara säker...
nu är det kanske bara vizay som sett detta eller? kan juh vara bra att alla vet....jag skulle juh trots allt stå för stereo och musik (och en hel del annat folk)...det måste ni fixa själva om vi inte skjuter på det...
har själv också fått förhinder
och kan med ganska stor säkerhet säga att jag inte kan komma eftersom jag inte kommer vara i sthlm på lördag 
tråkigt men sant, får hoppas att det blir någon annan kväll
Ja kan inte heller komma, måste jobba i helgen.
Ska olja in utmöbler. :/ Massa utemöbler ere oxo...
Fast om de skulle börja regna på fredag å blir fint på lördag kan jag nog komma. Stolarna får ju inte va fuktiga när dom ska oljas.
ok men är det inte bättre att ta det nästa vecka då? det förhindrar juh givetvis inte en picknick denna helg...men just SWETA Pickick 2003
är det kanske fler som kan komma då nästa helg?
Ja de dog ju rätt rejält de här...
Ska man lyckas genomföra en sån här grejj får man sätta ett fast datum och sen följer alla det obönhörligen annars kommer man få skjuta på det varje gång... Jag förstår minds situation att han inte har nån annan chans med kollo grejjen...
Men utan dig så blir vi inte lika många, ingen boomblaster, inga poi.
Lika bra att skjuta det på framtiden då. 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja de dog ju rätt rejält de här... Ska man lyckas genomföra en sån här grejj får man sätta ett fast datum och sen följer alla det obönhörligen annars kommer man få skjuta på det varje gång... Jag förstår minds situation att han inte har nån annan chans med kollo grejjen... Men utan dig så blir vi inte lika många, ingen boomblaster, inga poi. Lika bra att skjuta det på framtiden då. |
Men som sagt, inget val hade jag....det är inte ens prioritering från min sida....det handlar om jobb...
jag säger att vi skjuter på det hela en vecka...känns inte som vädrets makter e med oss eftersom det har regnat ganska mycket den här veckan också så de e nog varmare då 
vi skjuter bara fram det då 
Va blir det då?
nu den 10e lr någong annan gång??
17:e maj är nytt datum
AMEN!!! Nu kan jag inte hänga på detta heller. Skolan har beslutat att jag ska ut och vandra frdag-lördag. Kommer inte hem förrän lördag kväll... suger kraftigt!
| Originally posted by Aendy AMEN!!! Nu kan jag inte hänga på detta heller. Skolan har beslutat att jag ska ut och vandra frdag-lördag. Kommer inte hem förrän lördag kväll... suger kraftigt! |

kan inte komma 
va jobbiga ni e som inte kunde i helgen
blir nog troligtviss inget över huvudtaget i sthlm för min del pga att jag muckar v24 och sen e det inget mer sthlm för min del... NNÅÅGOOOOTTT dyrt att ta sig dit ToR också så njeee 
synd
nice! I am there! (även om det regnar, snöar eller är storm)
/jake
| Originally posted by jake nice! I am there! (även om det regnar, snöar eller är storm) /jake |
tyvärr är nog ingen annan där om det regnar
Men det blir sol right
vette fan hur vädret blir men så länge det inte regnar så e jag nöjd...sol är ett plus men kan man vistas utomhus så funkar det ju 
om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller?
| Originally posted by montana om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller? |
Från aftonbladet.se
Lördag 17 Maj

Växlande molnighet och uppehållsväder
Helt ok va?
ska blåsa 4m/s
| Originally posted by mindshooter Från aftonbladet.se Lördag 17 Maj ![]() Växlande molnighet och uppehållsväder Helt ok va? ska blåsa 4m/s |