TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »

Posted by reveal on May-04-2003 14:23:

quote:
Originally posted by dbl
det e piss pga att jag vill det... får inte kasta handgranat annars

hur bra förberedd man än är på det, så känns det jävligt nervöst när man precis osäkrar den skarpa se till att behålla sprinten!

Posted by mindshooter on May-05-2003 13:53:

Heh det här kan juh framstå som lite komiskt med tanke på att jag håller i det hela men jag kan tyvärr inte komma haha...

Jag har just fått jobb som Ledaraspirant på kollo i sommar (jag vet FETT me FETT me FETT kul ) och jag ska på utbildning som börjar lördag morgon till söndag kväll nånstans i tjottahejti.... :\

Men ni alla vet vad som gäller, ni kan köra utan mig....eller så skjuter vi på det till den 17:e maj....större odds för bra väder...men som sagt, vi hade knappast flyttat på picknicken p.ga att nån annan medlem inte kunde komma och samma regel gäller givetvis för mig

Posted by Vizay on May-05-2003 15:25:

mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra

Posted by AnD on May-05-2003 16:11:

quote:
Originally posted by Vizay
mind: vi gör helt enkelt så att vi anordnar en picknick igen om en månad eller något om den här lyckas bra

Det låter som en bra ide

Så vi som, av olika anledningar, inte kan komma den 10'e också får TA-picknicka!

Posted by mindshooter on May-05-2003 16:28:

jag tror dock att det kan bli svårt om ni tar det in på sommaren...alla drar åt olika håll...inklusive mig....det är nog inte många som är här samtidigt... under maj är nog det som gäller för att vara säker...

Posted by mindshooter on May-07-2003 23:42:

nu är det kanske bara vizay som sett detta eller? kan juh vara bra att alla vet....jag skulle juh trots allt stå för stereo och musik (och en hel del annat folk)...det måste ni fixa själva om vi inte skjuter på det...

Posted by Rikard on May-07-2003 23:45:

har själv också fått förhinder och kan med ganska stor säkerhet säga att jag inte kan komma eftersom jag inte kommer vara i sthlm på lördag

tråkigt men sant, får hoppas att det blir någon annan kväll

Posted by robstar on May-08-2003 00:02:

Ja kan inte heller komma, måste jobba i helgen.
Ska olja in utmöbler. :/ Massa utemöbler ere oxo...
Fast om de skulle börja regna på fredag å blir fint på lördag kan jag nog komma. Stolarna får ju inte va fuktiga när dom ska oljas.

Posted by mindshooter on May-08-2003 00:33:

ok men är det inte bättre att ta det nästa vecka då? det förhindrar juh givetvis inte en picknick denna helg...men just SWETA Pickick 2003 är det kanske fler som kan komma då nästa helg?

Posted by SteveTranz4ever on May-08-2003 05:26:

Ja de dog ju rätt rejält de här...

Ska man lyckas genomföra en sån här grejj får man sätta ett fast datum och sen följer alla det obönhörligen annars kommer man få skjuta på det varje gång... Jag förstår minds situation att han inte har nån annan chans med kollo grejjen...
Men utan dig så blir vi inte lika många, ingen boomblaster, inga poi.

Lika bra att skjuta det på framtiden då.

Posted by mindshooter on May-08-2003 10:06:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja de dog ju rätt rejält de här...

Ska man lyckas genomföra en sån här grejj får man sätta ett fast datum och sen följer alla det obönhörligen annars kommer man få skjuta på det varje gång... Jag förstår minds situation att han inte har nån annan chans med kollo grejjen...
Men utan dig så blir vi inte lika många, ingen boomblaster, inga poi.

Lika bra att skjuta det på framtiden då.

sant mannen...det är juh lite dumt när arrangören hoppar av Men som sagt, inget val hade jag....det är inte ens prioritering från min sida....det handlar om jobb...

Posted by Vizay on May-08-2003 14:37:

jag säger att vi skjuter på det hela en vecka...känns inte som vädrets makter e med oss eftersom det har regnat ganska mycket den här veckan också så de e nog varmare då

Posted by dj_hysterix on May-08-2003 14:43:

vi skjuter bara fram det då

Posted by fede on May-08-2003 16:14:

Va blir det då?
nu den 10e lr någong annan gång??

Posted by mindshooter on May-08-2003 17:09:

17:e maj är nytt datum

Posted by Aendy on May-12-2003 15:57:

AMEN!!! Nu kan jag inte hänga på detta heller. Skolan har beslutat att jag ska ut och vandra frdag-lördag. Kommer inte hem förrän lördag kväll... suger kraftigt!

Posted by mindshooter on May-12-2003 18:03:

quote:
Originally posted by Aendy
AMEN!!! Nu kan jag inte hänga på detta heller. Skolan har beslutat att jag ska ut och vandra frdag-lördag. Kommer inte hem förrän lördag kväll... suger kraftigt!

fan va synd :\ Får hoppas att allt blir bra så kör vi igen sen
vädret måste bli bättre alltså...ska vara mulet på fredag...

Posted by dbl on May-12-2003 18:16:

kan inte komma
va jobbiga ni e som inte kunde i helgen

blir nog troligtviss inget över huvudtaget i sthlm för min del pga att jag muckar v24 och sen e det inget mer sthlm för min del... NNÅÅGOOOOTTT dyrt att ta sig dit ToR också så njeee

synd

Posted by jake on May-12-2003 18:44:

nice! I am there! (även om det regnar, snöar eller är storm)

/jake

Posted by mindshooter on May-12-2003 18:47:

quote:
Originally posted by jake
nice! I am there! (även om det regnar, snöar eller är storm)

/jake

ahh soft tyvärr är nog ingen annan där om det regnar Men det blir sol right

Posted by Vizay on May-12-2003 19:55:

vette fan hur vädret blir men så länge det inte regnar så e jag nöjd...sol är ett plus men kan man vistas utomhus så funkar det ju

Posted by montana on May-13-2003 12:12:

om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller?

Posted by mindshooter on May-13-2003 22:11:

quote:
Originally posted by montana
om vädret blir ok, och om jag kan skaffa fram busskort, så kommer jag också, är det på plattan kl 12.30 man ska stå eller?

om du inte hittar till Rålis ja...mötet är 13.00 i rålis

Posted by mindshooter on May-14-2003 14:56:

Från aftonbladet.se

Lördag 17 Maj

Växlande molnighet och uppehållsväder

Helt ok va? ska blåsa 4m/s

Posted by Vizay on May-14-2003 17:16:

quote:
Originally posted by mindshooter
Från aftonbladet.se

Lördag 17 Maj

Växlande molnighet och uppehållsväder