TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis GODSKITCHEN GLOBAL GATHERING (26/07/2003)
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Homelands. Helemaal vergeten.
Iemand recensies, foto's, andere zaken van Homelands gehoord? Ben wel benieuwd namelijk.
En, wat is de definitieve uitslag kwa deelnamers geworden? Zit de bus helemaal vol? 
EN?????
ja ikke ook willen weten
49 deelnemers
IK ZIT NAAST JOSTAAAA!!! WOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE!!!!

Ik heb toch een partij zin in dit feessie je wil niet weten! 49 deelnemers wtf dit wordt echt super!
Ik heeft ook zin 
Handoekje enzo mee. JIPPIE!
KAREL KAREL!
Niemand wil naast mij zitten?
Wanneer krijgen we meer info?
Klopt het dat je drinken enzo zelf mee kunt nemen (flesjes water
)
| quote: |
| Originally posted by magrec Niemand wil naast mij zitten? Wanneer krijgen we meer info? Klopt het dat je drinken enzo zelf mee kunt nemen (flesjes water ) |

hehe plek zat bij mij haha zolang ik maar beenruimte heb 
| Originally posted by magrec Niemand wil naast mij zitten? Wanneer krijgen we meer info? Klopt het dat je drinken enzo zelf mee kunt nemen (flesjes water ) |

heb mijn ticket geboekt 
.
ja, ik vraag mij ook af hoe het zit?
Wanneer krijgen we bericht cq bevestiging dat je hebt betaald. Wanneer mogen we de kaarten verwachten en verdere info over hoe/wat/etc. 
Alles loopt op rolletjes hoor
Meer info en bevestiging van betaling komen na 14 juli! Dan namelijk weer terug van vakantie 
Kaarten worden overgens in de bus overhandigd!
Grtz...
Hehe ik kwam op impulz een zo kerel tegen die ook mee gaat.
Een wat oudere gozer met allemaal van die lichtjes bij zijn handen enzo haha wierd maar wel relaxt voor de rest.
| Originally posted by Bouma-Bros Alles loopt op rolletjes hoor Meer info en bevestiging van betaling komen na 14 juli! Dan namelijk weer terug van vakantie ![]() Kaarten worden overgens in de bus overhandigd! Grtz... |