TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie ingen kommentar jag tog ovanstående som du skrev (och jag citerade först) seriöst och _inte_ ironiskt. men det e ju visserligen inte lätt att fatta folks ironi över nätet. därmed basta. |
. men som de brukar säga "there is a little truth to every joke" eller nått i den stilen.
| Originally posted by Glorie dizzy |
jäkligt lurig för ögonen!
| Originally posted by Glorie dizzy |
Svår fråga
Hur lyckas man?
Känner du igen en datanörd?? Weee, ja fick 7/10 :P
| Originally posted by Glorie Svår fråga |
| Originally posted by Glorie Svår fråga Hur lyckas man? Känner du igen en datanörd?? Weee, ja fick 7/10 :P |

| Originally posted by Glorie Svår fråga Hur lyckas man? Känner du igen en datanörd?? Weee, ja fick 7/10 :P |
7/10
| Originally posted by ShyTrance jag fick 8/10.. jag tror faktiskt att den där "vem vill bli miljonär" är redigerad.., jag menar jag som in kan tyska kunde svara på den frågan :S |
8/10 och 9/10
hoho... ja tyckte 7/10 var väldigt bra 
http://w1.589.telia.com/~u58906107/hehe.jpg 
| Originally posted by Glorie Svår fråga |

| Känner du igen en datanörd?? Weee, ja fick 7/10 :P |
Snacka om klockren rubrik från Aftonbladet
stackars gube me 
| Originally posted by Glorie Snacka om klockren rubrik från Aftonbladet stackars gube me |
| Originally posted by Glorie Snacka om klockren rubrik från Aftonbladet stackars gube me |
Man får ju se till att inte gifta sig med en som har ett sånt här efternamn!!!!

| Originally posted by Glorie Man får ju se till att inte gifta sig med en som har ett sånt här efternamn!!!! |
| Originally posted by St_Andrew hehe, vart får du allt ifrån... =) |
ja ska avslöja min hemlighet för dig Andrew 

| Originally posted by Glorie hehe ja ska avslöja min hemlighet för dig Andrew ![]() HÄR Shhhh, säg inte till nån ![]() (den bästa länksamlingen på nätet... lägg till i favoriter |
nån som ville dra hem den varannan sekund, 18,5 meg stor (nåt sånt) 
den var topic på kanaler på irc, och folk skickade tom mail till mig och efterfrågade filmen
| Originally posted by reveal ni kommer kanske ihåg den där videon med en grym grabb som gjorde "feta moves", gouryella - gouryella som bakgrundsmusik, som jag tipsade om (Crazy_matrix_moves_guy.asf) jag lade den på skolans server, och postade länken här (och ingen annanstans)... efter en dag fick jag ett mail från dataavsvarig på skolan, där det stod att han hade ändrat namn på filen så att folk inte kunde dra hem den längre... tydligen hade den genererat 80 gig trafik på en dag nån som ville dra hem den varannan sekund, 18,5 meg stor (nåt sånt) ![]() sökte lite på nätet, och det visade sig bland annat att den var "dagens länktips" på sidan som Glorie tipsar om den var topic på kanaler på irc, och folk skickade tom mail till mig och efterfrågade filmen |
| Originally posted by Glorie hehe ja ska avslöja min hemlighet för dig Andrew ![]() HÄR Shhhh, säg inte till nån ![]() (den bästa länksamlingen på nätet... lägg till i favoriter |
| Originally posted by Aendy Allt sprider sig så jäla snabbt på nätet. Tänk då de stackars (korkade?) tjejer som låter sig fotas av sina pojkvänner på mer eller mindre utmanande sätt. Det räcker att en bild slinker ut någonstans sen finns den på hela nätet! |
| Originally posted by Glorie Man får ju se till att inte gifta sig med en som har ett sånt här efternamn!!!! |
| Originally posted by St_Andrew *kollar runt mig så ingen ser, lägger till i min hemliga mapp i mina favoriter* |

å så var du den enda som hade den filmen? Hummm 
hahahahaha, fy satan vilka fula kläder, hoppas han fick bra betalt för att ta den där bilden...