TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mocht iemand de nood voelen om...
Pages (16): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Ik kan mij al voorstellen welk gezicht mijn pa zou trekken... Ik mag denken dan voor 59 jaar nemeer buiten...
Ma dan zou ik nog 's nachts langs de achterdeur ontsnappen 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Ik kan mij al voorstellen welk gezicht mijn pa zou trekken... Ik mag denken dan voor 59 jaar nemeer buiten... Ma dan zou ik nog 's nachts langs de achterdeur ontsnappen |
| Originally posted by ryo Vorig jaar in Spanje gemaakt, Armin wilde perse met me op de foto dus heb ik em maar dat plezier gedaan. Tegenwoordig is m'n kapsel een stuk korter (en normaler)... |
Yep
Effe eens een oude thread vanonder het stof halen, met een foto van TatanaGirl en mij, van op een (lokale) fuif afgelopen zaterdag :

Och nee, weer zo van die BeTA's die ergens de boel op stelten gingen zetten

| Originally posted by CygnusX Effe eens een oude thread vanonder het stof halen, met een foto van TatanaGirl en mij, van op een (lokale) fuif afgelopen zaterdag : |
.
...en dat ze nog lang mogen blijven 
| Originally posted by Gladius looking good! =) wat een schoon TA-koppeltje toch h� .cheers! -Glad |
Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen
geloof jij dat maar jongen

Dank u!
Jullie mogen ook allemaal foto's beginnen posten, dat was de bedoeling van mijn post toch allessinds 
| Originally posted by Nabistai Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen |
| Originally posted by CygnusX Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA. |
)
vertel gerust maar wat meer over haar 
| Originally posted by Ashelon Mijn bakkes staat al online, op www.innercircle.be. Linksonder, dus... lees er maar op los mocht het u interesseren, is mijn site over mijn verblijf hier. |
just kidding bro
| Originally posted by cyberia Voor degenen da mijne kop ne keer willen zien,click op onderstaande link,maar wees gewaarschuwd ![]() oh ja btw mijn mokke staat er ook op ![]() http://groups.msn.com/seabke/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1 |
| Originally posted by Tiger777 vertel gerust maar wat meer over haar |
Als ze van trance houdt... ja 
en daar is niks op tegen 
ZO iemand zoek ik, een coole griet da naar trance - techno - house luisterd
Kzen die boere alternatieve - commerci�le milk inc fuiven fameus beu ze
En als ik wegga ist meestal me gasten
boehoe
ween ween 
ochottekes toch
offtopic: is da een eend in uw siggy pooley, valt me nu ineens op ? 
Tis een kuikentje van een kip !
wrijf het der nog maar is in 
voila
fotoke van mij:

^^^^ Ziet er tof meisje uit ^^^^ 
| Originally posted by BEACHBOY ^^^^ Ziet er tof meisje uit ^^^^ |