TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Goeie films
Pages (142): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 »
the green mile was inderdaad een zeer goeie film! hoewel john coffey gaven bezit waar ik absoluut niet in geloof, de film zelf zit heel goed in elkaar.. een aantal ontroerende elementen ook.. heb ervan genoten!
eigenlijk had ik het zelfde toen ik the sixth sense voor het eerst zag.. een film over iets waar ik in geen honderd jaar zou in geloven, maar het verhaal zelf is goed uitgewerkt.
vanavond is er op canvas 'fucking amal', het schijnt dat die ook wel vrij goed is (heb hem zelf nog niet gezien)..
ik zal u na vanavond laten weten of hij goe is 
Tis ne schitterende film, kheb hem zeker al 5 keer gezien.
Echt, omg !

Enjoy
ik herinner mij dat iemand 'finding nemo' ooit vermeld heeft.
kheb hem vandaag gezien en ik vond hem supergoed, zelfs beter dan shrek!
echt megagrappig, zien gewoon!
-Glad
| quote: |
| Originally posted by Gladius ik herinner mij dat iemand 'finding nemo' ooit vermeld heeft. kheb hem vandaag gezien en ik vond hem supergoed, zelfs beter dan shrek! echt megagrappig, zien gewoon! -Glad |

| Originally posted by CygnusX Gisteren nog een dijk van een film gezien : Finding Nemo (2003) Echt een aanrader; het gebeurt zelden dat ik een film zo grappig vind. Het is een tekenfilm over een clownvisje dat zijn zoontje kwijt is en ernaar op zoek gaat. De film is (imo) terecht zo'n groot kassucces in Amerika en nummer 117 in de top 250 bij IMDB. Ik heb bijna gans de film (en erna) platgelegen van het lachen Ik geef hem : 8.5/10. IMDB Score : 8.3/10. (Hij komt eind november hier in de cinema)(imdb link) |
| Originally posted by TatanaGirl Ik heb samen met mijn schatje finding nemo gekeken en hij overdrijft niet. Het is echt een megafilm, er zitten hilarische elementen in voor jong en oud! Echt mensen als je je ziek wilt lachen dan moet je naar deze film kijken. groetjes TatanaGirl |
fucking amal vond ik niet zo goed.. het verhaal eindigt wanneer het nog moet beginnen. er werd wel goed geacteerd..
The Negotiator (1999)
Ik ben niet zo'n fan van politie-actiefilms, maar van deze heb ik echt genoten. Geweldige acteerprestaties van Samuel L Jackson en Kevin Spacey. De film boeide me van het begin tot het eind. Een aanrader als je hem nog niet gezien hebt! Mijn score : 8/10. IMDB Score : 7.2/10.
(imdb link)
heb juist 'Scarface' gezien, ook wel de moeite.
is wel al van '83, met Al Pacino en Michelle Pfeifer in hun jonge dagen. De film is wel SUPERgewelddadig, ben der ffkes ni goe van =).
mijn score 6.5/10, imdb 7.7/10
Scarface rules!
'Say hello to my little friend' is nog steeds woordgebruik hier bij mij en andere rare kwibussen, aka my friends
(Vergeet niet dat ik in de stad woon met een vierdaagse feest die eigenlijk een excuus is om nog meer te drinken)
Oh en nog iets erover (met mijn typische mentaliteit van 'ik zal het maar zeggen voor het geval ze het niet wisten') :
De Nederlandse Dj Montana heeft de inspiratie voor zijn naam gehaald bij Tony Montana, Al Pacino's rol in Scarface. Het gebeurde toen een zekere Tijs Verwest
in een videotheek werkte en zei tegen hem dat hij er een beetje op lijkt (verre van imo)
Dit klinkt misschien zoals het soort verhaal dat uw nonkel-die-teveel-op-heeft zou vertellen, maar ik zweer op het graf van Armin dat het waar is!
| Originally posted by Pumaz maar ik zweer op het graf van Armin dat het waar is! |
| Originally posted by CygnusX Geweldige acteerprestaties van Samuel L Jackson |
| Originally posted by Buoyant also alsoo alsoooooooooooooooooooooooo, laat hem nog wel ff lezen please, tzou zonde zijn |
haha giere pumaz, dat uitgerekend tiesto een bron van inspiratie was voor dien dj =).
mor kom ik geloof u
edit: owja kheb gisteren 'citizen kane' gezien, van de jaren '40. krijgt 8.8 op imdb, maar zoooooooo goed vond ik hem nu ook weer niet. voor mij een 7.
Ik denk da ik vandaag eindelijk
is de matrix gaan zien
Scarface is inderdaad een vete film (Ik heb hem wel maar op pc gezien, asap kopen op dvd)
Negotiator valt goe mee (alhoewe lzo'n typische Hollywood film)
Aanraders, Captain Corellis mandolin, ook een zeer goeie film. Daarna hebt ge gewoon terug zin in vakantie met zo'n uitzichten 
Ik hoop dat ik binnenkort naar Kill Bill ga (mega fan van martial arts movies (non commerciele maar deze zal er wel doorkunnen)
| Originally posted by pooley Ik hoop dat ik binnenkort naar Kill Bill ga (mega fan van martial arts movies (non commerciele maar deze zal er wel doorkunnen) |
shock horror 
Uma is inderdaad niet het soort mens om deze soort films te maken.
Ik ben grote fan van Tarantino en ook van de 'hong-kong actie' soort films, en ben benieuwd wat het zal worden. (Ook al is hij nu in 2 stukken geknipt weges te lang
)
Edit : bijna vergeten : vanavond is Evil Dead op tv!
| Originally posted by Pumaz Edit : bijna vergeten : vanavond is Evil Dead op tv! |

| Originally posted by Pumaz bijna vergeten : vanavond is Evil Dead op tv! |
| al de zogenoemde "Horror" films vind ik echt maar domme films |
| Originally posted by TranceSeeker Saving Private Ryan (1998) |
| Originally posted by CygnusX Hij is gisteren op vt4 geweest. Is en blijft een superfilm, vooral die beginscene |
| Originally posted by tor8024 idd, goeie film. voorspelbaar einde, maar de beelden zijn schitterend! maandag is er Jackie Brown op VT4. zalige film, echte aanrader. Samuel L. Jackson opnieuw in een meesterlijke rol! |
| Originally posted by CygnusX Hij is gisteren op vt4 geweest. Is en blijft een superfilm, vooral die beginscene |
Je mag hem van mij eens lenen pooley
Mensen, voor het geval jullie het nog niet wisten:
WOENSDAG MATRIX REVOLTIONS!!!!!!!!
Kga mij ni gaan moemaken den eerste dag 1 of meer uur vroeger aa nde kassas te staan en in een overvolle zaal te zitten :-)