TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »


Posted by Tiger777 on Jun-10-2003 07:58:

ya, 2$ here, and we still complain the beer's expensive


Posted by cyberia on Jun-10-2003 20:18:

hehe we're spoiled lil' rats

quote:
Kwist bvb ni da palm zo geliefd was bij de jeugd

wel da begint meer en meer populair te worden,ma toch maar 2 stemmen hier in de poll
maar ook als je naar fuiven gaat,zieje der maar heel weinig me palm rondlopen.
Sharpsider ge woont daar dan ergens in de buurt van dendermonde en al?


Posted by djkeenetik on Jun-10-2003 23:35:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Frown upon? Maybe in Lille :P. Stella Artois isn't that bad, but paying 7 dollars for it is a big NONO

Poor thing 7 dollar for something that should only cost about 2,00


why only in Lille???


Posted by Dark Apostle on Jun-12-2003 12:27:

quote:
Originally posted by djkeenetik
why only in Lille???


Dunno. Ask your g/f from Lille.


Posted by Dark Apostle on Jun-12-2003 12:29:

quote:
Originally posted by cyberia

maar ook als je naar fuiven gaat,zieje der maar heel weinig me palm rondlopen.


a) dat zijn dan fuiven waar ik niet kom
b) Palm is geen hip bier
c) gemiddelde leeftijd van fuifgangertjes is 16 en die drinken meestal witbier of pils.


Posted by Tiger777 on Jun-17-2003 17:24:

mijn gemiddelde leeftijd is 16.5 en ik dink palm


Posted by Dark Apostle on Jun-17-2003 17:45:

quote:
Originally posted by Tiger777
mijn gemiddelde leeftijd is 16.5 en ik dink palm


DAMN

Ik wist niet dat jij zo dik bent dat men een gemiddelde kan afleiden voor u leeftijd per oppervlak die je inneemt


Posted by Tiger777 on Jun-17-2003 19:05:

ja, maar ik sta nu op een dieet dat overmorgen afloopt... Het examendieet : Geen palm, geen bacardi, geen whatsoever da alkool bevat en vanaf overmorgen, ga ik terug verdikke...
HE ZEG, WIE NOEMDE GIJ HIER DIK HE?


Posted by Dark Apostle on Jun-17-2003 20:06:

quote:
Originally posted by Tiger777

HE ZEG, WIE NOEMDE GIJ HIER DIK HE?


Mezelf onderander, maar ik zou toch niet durven zeggen dat mijn gemiddelde leeftijd 21 is


Posted by Tiger777 on Jun-25-2003 15:21:

Al een bierbuikske aan't krijgt van al die palm of wa?


Posted by ZoriNn on Oct-08-2003 19:40:

Amai manne,
Kan da hier echt niet geloven. Mijn eerste indruk hier is dat de helft palm drinkt op feestjes . Als ge heel den avond palm ( of een ander donker bier) drinkt zijt ge toch ongelooflijk mottig de dag daarop. Zeg dat uit ondervinding , of als ge nen ongelooflijken truuk weet om dien kater weg te krijgen vertel het dan ook ineens maar (kunnen msschn ineens een nieuwe poll starten).
In de lijst Zijn jullie denkik "de konink" vergeten, shame on you . Nu niet dat ik daarop gestemd had hoor, ik vind dat je dat niet zo kunt zeggen wat je het lekkerste vind, het is net hetzelfste als met muziek. Iedere " emotionele stemming " brengt zijn eigen bier mee, hehe.

Ah, ja, Ik heb op Stella gestemd, want hoewel ik bijna alle pilsmerken lust, drink ik toch het meeste stella, uit gewoonte denkik.

Een bierliefhebber,
Drink, maar drink met maten ;


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 19:44:

jep, klopt, elke mood heeft een smaak

Da van die katers, daar hadden we ooit es nen toppic over...


Posted by Nabistai on Oct-08-2003 19:44:

quote:
Originally posted by ZoriNn
Drink

YAY YAY YAY !!!


quote:
Originally posted by ZoriNn
maar drink met maten




BOE BOE BOE !!!


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 19:45:

met maten

Daar kunde ni tege zijn... Alleen drinke is ni leuk... verwerpelijk zelfs.


Posted by Nabistai on Oct-08-2003 19:47:

quote:
Originally posted by Tiger777
met maten

Daar kunde ni tege zijn... Alleen drinke is ni leuk... verwerpelijk zelfs.


Azo verkeerd gelezen, ach tis weer tegen den tienen zenne, alle rare trekjes nemen weer de bovenhand


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 19:48:

tis bijna slaaptijd he

ALLE rare trektjes?


Posted by ZoriNn on Oct-08-2003 20:02:

Tja, bier is volgens mij gewoon niet gemaakt om er na een pintje mee op te houden. En het fleurt de gesprekken ietske meer op dan ne cola

Daarom dus met maten


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 20:10:

quote:
En het fleurt de gesprekken ietske meer op dan ne cola

da's een vaststaand feit.

quote:
bier is volgens mij gewoon niet gemaakt om er na een pintje mee op te houden

Klopt ook, maar daar qworden de gesprekken soms iets te fleurig van . (en de ochtenden zijn der ook ni beter op). GE begint me ene, voor ge het weet hedde nen 2e binnen, en ge zijt vertrokke... Eens boven de 6 begint het zen werk te doen. En als ge dan ni de dicipline hebt om te stoppe zijde aan't werke aan ne nieuwe kater...


Posted by CygnusX on Oct-08-2003 20:21:

quote:
Originally posted by CygnusX
Hoegaarden!


Sindsdien ben ik Kriek meer en meer aan't appreci�ren. Drek, gij als kriekspecialist, kunt ge aub eens rap de soorten omschrijven? Ik ben nog maar een krieknewbie


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 20:26:

Ik zou alle krieken in 2 grote categorien steken. De commerciele en de authentieke.

De commerciele is vooral herkenbaar aan de ZOETEGE smaak. (denken we bvb aan die van Lindemans). Dit is eigelijk een dood bier. Alle gist is dood en de gas op het bier is kunstmatig toegevoegd CO2-gas.

De authentieke krieken verkrijgt men door krieken 6 maand in Lambic bier te laten trekken. De authentieke krieken zijn levende bieren. De gas in het bier wordt gemaakt door nog levende gistcellen. Deze wordt nog maar gebrouwen in enkele brouwerij'en (Ikzelf ken er maar 1'ntje) om de simpele reden dat die niet goed verkoopt (hoewel ik hem VEEL beter vind)

Erges tussen deze categorien zit Belle vue. Ik vind hem redelijk zoet (ik ben een hele zure van de lokale brouwerij gewoon )


Posted by TatanaGirl on Oct-08-2003 20:26:

Ik was eerst een kriekfan, maar na 11 krieken en een enorme kater, lust ik ze niet meer Even geen bier voor mij.

Groetjes

TatanaGirl


Posted by Tiger777 on Oct-08-2003 20:28:

hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe. Da straf van god?


Posted by ZoriNn on Oct-08-2003 20:30:

quote:
Klopt ook, maar daar qworden de gesprekken soms iets te fleurig van . (en de ochtenden zijn der ook ni beter op). GE begint me ene, voor ge het weet hedde nen 2e binnen, en ge zijt vertrokke... Eens boven de 6 begint het zen werk te doen. En als ge dan ni de dicipline hebt om te stoppe zijde aan't werke aan ne nieuwe kater...


Haha, know the feeling. 6 zegt ge, weet ge wat ik echt grappig vind, zijn die mannekes die beweren dat ze 40 pinten opkunnen, om stoer te doen dan, de persoon die dat kan zonder een ziekenhuisbezoekske, wens ik een dikke proficiat. Ik las het daarvoor ook al, je hebt altijd mensen die zeggen," jullie drinken dat alleen om zat te zijn ", terwijl dat nooit (meestal toch niet) de oorspronkelijke bedoeling is, het komt er gewoon van, omdat zat worden met een hoop vrienden gewoon een van de gezelligste dingen is, die er te doen zijn.


Posted by TatanaGirl on Oct-08-2003 20:31:

quote:
Originally posted by Tiger777
hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe. Da straf van god?


Dan heeft God me toch ferm gestraft!

Groetjes

TatanaGirl


Posted by Tiger777 on Oct-09-2003 15:15:

quote:
Originally posted by TatanaGirl
Dan heeft God me toch ferm gestraft!

Groetjes

TatanaGirl


dan zal het een ferme doodzonde geweest zijn


quote:
zat worden met een hoop vrienden gewoon een van de gezelligste dingen is, die er te doen zijn.

ja, maar toch probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden...


Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.