TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Poll of belgian Beers
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »
ya, 2$ here, and we still complain the beer's expensive 
hehe we're spoiled lil' rats
| quote: |
| Kwist bvb ni da palm zo geliefd was bij de jeugd |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Frown upon? Maybe in Lille :P. Stella Artois isn't that bad, but paying 7 dollars for it is a big NONO Poor thing 7 dollar for something that should only cost about 2,00 |
| quote: |
| Originally posted by djkeenetik why only in Lille??? |
| quote: |
| Originally posted by cyberia maar ook als je naar fuiven gaat,zieje der maar heel weinig me palm rondlopen. |

mijn gemiddelde leeftijd is 16.5 en ik dink palm 
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 mijn gemiddelde leeftijd is 16.5 en ik dink palm |
ja, maar ik sta nu op een dieet dat overmorgen afloopt... Het examendieet : Geen palm, geen bacardi, geen whatsoever da alkool bevat en vanaf overmorgen, ga ik terug verdikke...
HE ZEG, WIE NOEMDE GIJ HIER DIK HE?
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 HE ZEG, WIE NOEMDE GIJ HIER DIK HE? |
Al een bierbuikske aan't krijgt van al die palm of wa? 
Amai manne,
Kan da hier echt niet geloven. Mijn eerste indruk hier is dat de helft palm drinkt op feestjes
. Als ge heel den avond palm ( of een ander donker bier) drinkt zijt ge toch ongelooflijk mottig de dag daarop. Zeg dat uit ondervinding
, of als ge nen ongelooflijken truuk weet om dien kater weg te krijgen vertel het dan ook ineens maar (kunnen msschn ineens een nieuwe poll starten).
In de lijst Zijn jullie denkik "de konink" vergeten, shame on you
. Nu niet dat ik daarop gestemd had hoor, ik vind dat je dat niet zo kunt zeggen wat je het lekkerste vind, het is net hetzelfste als met muziek. Iedere " emotionele stemming " brengt zijn eigen bier mee, hehe.
Ah, ja, Ik heb op Stella gestemd, want hoewel ik bijna alle pilsmerken lust, drink ik toch het meeste stella, uit gewoonte denkik.
Een bierliefhebber,
Drink, maar drink met maten ;
jep, klopt, elke mood heeft een smaak 
Da van die katers, daar hadden we ooit es nen toppic over... 
| quote: |
| Originally posted by ZoriNn Drink |
| quote: |
| Originally posted by ZoriNn maar drink met maten |
met maten

Daar kunde ni tege zijn... Alleen drinke is ni leuk... verwerpelijk zelfs.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 met maten ![]() Daar kunde ni tege zijn... Alleen drinke is ni leuk... verwerpelijk zelfs. |
verkeerd gelezen, ach tis weer tegen den tienen zenne, alle rare trekjes nemen weer de bovenhand
tis bijna slaaptijd he
ALLE rare trektjes?
Tja, bier is volgens mij gewoon niet gemaakt om er na een pintje mee op te houden. En het fleurt de gesprekken ietske meer op dan ne cola
Daarom dus met maten
| quote: |
| En het fleurt de gesprekken ietske meer op dan ne cola |
| quote: |
| bier is volgens mij gewoon niet gemaakt om er na een pintje mee op te houden |
. (en de ochtenden zijn der ook ni beter op). GE begint me ene, voor ge het weet hedde nen 2e binnen, en ge zijt vertrokke... Eens boven de 6 begint het zen werk te doen. En als ge dan ni de dicipline hebt om te stoppe zijde aan't werke aan ne nieuwe kater...
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Hoegaarden! |
Ik zou alle krieken in 2 grote categorien steken. De commerciele en de authentieke.
De commerciele is vooral herkenbaar aan de ZOETEGE smaak. (denken we bvb aan die van Lindemans). Dit is eigelijk een dood bier. Alle gist is dood en de gas op het bier is kunstmatig toegevoegd CO2-gas.
De authentieke krieken verkrijgt men door krieken 6 maand in Lambic bier te laten trekken. De authentieke krieken zijn levende bieren. De gas in het bier wordt gemaakt door nog levende gistcellen. Deze wordt nog maar gebrouwen in enkele brouwerij'en (Ikzelf ken er maar 1'ntje) om de simpele reden dat die niet goed verkoopt (hoewel ik hem VEEL beter vind)
Erges tussen deze categorien zit Belle vue. Ik vind hem redelijk zoet (ik ben een hele zure van de lokale brouwerij gewoon
)
Ik was eerst een kriekfan, maar na 11 krieken en een enorme kater, lust ik ze niet meer
Even geen bier voor mij.
Groetjes
TatanaGirl
hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe.
Da straf van god? 
| quote: |
| Klopt ook, maar daar qworden de gesprekken soms iets te fleurig van . (en de ochtenden zijn der ook ni beter op). GE begint me ene, voor ge het weet hedde nen 2e binnen, en ge zijt vertrokke... Eens boven de 6 begint het zen werk te doen. En als ge dan ni de dicipline hebt om te stoppe zijde aan't werke aan ne nieuwe kater... |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 hehe. ik heb da ook, als ik nen kater heb gehad van iets moe'k der voor nen helen tijd nemeer van hebbe. Da straf van god? |
| quote: |
| Originally posted by TatanaGirl Dan heeft God me toch ferm gestraft! Groetjes TatanaGirl |
| quote: |
| zat worden met een hoop vrienden gewoon een van de gezelligste dingen is, die er te doen zijn. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.