TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- de officiële examensthread
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
grondwettelijk gezien moet het onderwijs gratis zijn.. maar dat is onmogelijk in de praktijk te brengen..
en bij mijn weten was het een beslissing van vanderpoorten om het systeem van herexamens af te schaffen.. alleen in uitzonderlijke gevallen kan dat nog worden toegestaan, maar vraag me niet welke.. 
| quote: |
| Originally posted by tor8024 grondwettelijk gezien moet het onderwijs gratis zijn.. maar dat is onmogelijk in de praktijk te brengen.. |
| Originally posted by tor8024 en bij mijn weten was het een beslissing van vanderpoorten om het systeem van herexamens af te schaffen.. alleen in uitzonderlijke gevallen kan dat nog worden toegestaan, maar vraag me niet welke.. |
| Originally posted by Gladius geluidsingenieur, wa moet ik mij daar bij voorstelle?? |
lijkt me eerlek gezegd bijzonder interessant... Veel wiskunde zeker?
| Originally posted by Dark Apostle Onmogelijk? In Franrijk, Denemarken en ik denk zelfs in Nederland is het perfect mogelijk. En ze moeten niet afkomen met, maar die hebben meer belastingbetalers (inwoners), want die hebben ook een pak meer studenten. Gratis onderwijs bestaat in België niet doordat ze er hier graag een elitair standpunt op na houden. |
percies nog duurder als bij ons
hmm, morgen is het zover... Dag des oordeels, veel geluk aan iederen die morgen zijn resultaten gaat ophalen!
het zit er eindelijk op!!
over precies een week woon ik het congres van niet-geslaagden bij, waarvan ik ook voorzitter ben.. de proclamatie dus! 
| Originally posted by Tiger777 lijkt me eerlek gezegd bijzonder interessant... Veel wiskunde zeker? |
| Originally posted by tor8024 over precies een week woon ik het congres van niet-geslaagden bij, waarvan ik ook voorzitter ben.. |
WIEEEEE ZAAAAALIG RAPPORT! GEEN ENKELE BUIS! 1E VAN DE KLAS! EEN MOOIE A
Mijn verlof kan nemeer kapot! Morgen gaan we da vieren 
*cheers* for tiger!! nice nice
kben morge aan de beurt...
-Glad
inderdaad, proficiat!!
ik heb nog geen officiële resultaten, maar ik kon vandaag een aantal examens gaan inkijken.. er stond geen score op, maar aan het (weinige) rood dat op de examenbladen te zien was, kon ik opmaken dat het er vrij goed uitziet voor mij! allez, dat denk ik toch..
wiee, we gaan der allemaal door zijn! proficiat voorzitter van het niet geslaagden congres 
ik vond dat de tijd gekomen was om ontslag te nemen.. 
BIER!!! 
VODKA!
hmm.. toch geslaagd! hoe heb ik dat gedaan?! 3 maanden vakantie nu, misschien moet ik me maar eens op mijn rijbewijs gaan toespitsen.. 
maar eerst.. BIER! 
ik heb eerst hetzelfde gedaan, tot ik een enorme kater gekregen heb... nu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENEVER! 
Woohoo, onderscheiding!
amai, proficiat
Ik heb mijn puntjes ook eindelijk gekregen. 2 herexamens, waaronder eentje van een vak dat ik door het jaar heb overgeslagen, omdat ik toen nog vakken moest doen van het eerste jaar. Mijn ander herexamen is een (nipte) buis op meetkunde. Het project zal volgend jaar moeten.