TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn....
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
| quote: |
| Originally posted by DJ_Massive godverre! check die 2 wijven dan, daar slaapt een mens goed van ik ben ook weg, laterz |
BETOR
| quote: |
| Originally posted by Jappio t gaat de goede kant op |
ik ga ook tukken..
en ik ben lid van de dierenbescherming dussuh god kan de pot op (A)
| quote: |
Date Registered: Nov-12-2001 Status: -={ ID&T Radio }=- Total Posts: 1189 +1 nu (2.11 posts per day) Last Post: Today 00:42 Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn.... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Wet wat? je ppd? |
ik ben lid van rukvereniging "Het Lamme Handje"

| quote: |
| Originally posted by Jappio mja eigenlijke doel was 3000 posts vannacht maar dat ga ik toch niet meer halen geloof ik |
:
wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een fucking hete zomernacht nog posten
spemmerdespem...
Status: Dance Valley #09
Total Posts: 2147 (4.35 posts per day)
Last Post: Today 01:47
Om maar weer EENS vreselijk irritant te zijn....
| quote: |
| Originally posted by Chicane wat een nurtz zijn we ook zeg, om kwart voor 2 midden in een fucking hete zomernacht nog posten |
jeumig Ei, jij hebt er zin in.. 
laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei 
| quote: |
| Originally posted by Chicane jeumig Ei, jij hebt er zin in.. ![]() laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei |
Laat ik dan ook maar nog een steentje bijdragen aan deze zinlooste draad van 2003....
Burp
/me gaat slapen, atjow
ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT
(L)
| quote: |
| Originally posted by Chicane jeumig Ei, jij hebt er zin in.. ![]() laten we een AA-meeting-spelletje doen, laten we beginnen met.. WAAR HAAL IK IN GODSNAAM ME FORUMNICKNAME vandaan.. jij begint Ei |
)... Toen kwam er iemand langs die zei "De Paashaas? Eiere gooie!"
Happened to be dat die nick altijd en overal nog niet in gebruik is... (gek he?) Dus hij's nog handig ook
| quote: |
| Originally posted by Jappio ik ben slapen.. ff die dreamdate van vanavond nog een x beleven.. GOD DAM MIT (L) |
Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo...

| quote: |
| Originally posted by Chicane Jappio, stuur nou effe die foto van je date in pm oke? Ik ga hem heus niet op internet zetten ofzo... |
Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Idd Jasper... Paul is VOLLEDIG te vertrouwen |
LOL 
jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden 
en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad 
| quote: |
| Originally posted by Jappio jongens.. dit heeft potentieel wel een bodem om wat te worden ![]() en laat het nou al zeker een jaar geleden zijn dat ik dat heb gehad |
Geldt ook voor MSN, ik zal der niet in me nieuwe l33t MSN 6.0 Beta zetten hoor 
AAAHHH TOEEEE NOUUUU JAPPIEWAPPIEFLAPPIE...
Anders ga ik je zus stalken hoor, met het mierenliedje enzo 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.