TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Xtc Info
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
Ik lees deze thread nu voor het eerst ma ik vat 1 ding nie
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Waarschuw de EHBO of een arts als je het niet vertrouwt. In ieder geval direct medische hulp inschakelen bij bewusteloosheid |

)
| Originally posted by Remy D Dat je je PIK moet wassen. Stuk verdriet |
quote die T.H.C. naar me stuurde (private message)
T.H.C. wrote on Today 18:41: Zou je alstjeblieft op willen zouten met dat soort kinderachtige opmerkingen, hier raak ik zwaar van in de zeik.. Die thread over xtc geeft informatie....zo'n opmerking kan ik dan niet plaatsen, en je bent naief bezig, je hebt het zelf ook geprobeerd sukkel... dat jij dan toevallig iemand kent die eraan dood is gegaan wil nog niet zeggen dat we het allemaal onveilig doen(ik laat ze bijvoorbeeld testen) en ik ken ook mensen die er zware hersenletsel aan over hebben gehouden, maar daarom kan ik zelf mijn eigen risico's en grenzen wel bepalen, Zwaar irritant van je, helemaal omdat je het zelf ook hebt gebruikt.... |
Als je er in geinteresseerd bent dan kan je er zo meer over te weten komen en als iemand niks te maken wilt hebben met/lezen over XTC sla je deze topic toch lekker over?
Ik denk dat een topic goed te verantwoorden is, het is naar mijn mening beter om er wat over te lezen dan onvoorbereid iets te slikken op een feest als je bijvoorbeeld iets aangeboden krijgt.
Haha, en smokkeltechnieken zijn altijd leuk om te lezen 
| Originally posted by TranceSeeker quote die T.H.C. naar me stuurde (private message) wou het maar eventjes duidelijk maken aan mensen die het nog NIET hebben gedaan, ze het ook niet moeten proberen. Deze thread geeft duidelijk aansporing om het wel te doen, als je dit doet en als je dat doet kan er niets gebeuren. Je bent waarsch. een xtc gebruiker ik heb het ook geprobeert en het is echt rotzooi, het speelt wel degelijk met je onderbewustzijn, ok, fijn gevoel maar denk ook eens verder dan alleen het plezier... Wil maar zeggen dat deze thread meer aansporing geeft dan het de mensen afraad. Als je een beetje nadenkt (niet om het genot maar om de gezondheid) zal je me nog gelijk geven ook, dus alles een beetje rationalizeren en niet zo vlug op de tenen getrapt zijn omdat ik zeg dat het voor kids is. Kinderen weten niet wat het is, ze proberen het uit en sterven er later misschien aan, dan heb ge iets bereikt in u leven! Ik hoop dat jullie wel goed beseffen dat het geen speelgoed is en er niet zo mee moeten rondstrooien in public. Ik hoop dat jullie allemaal eens even nadenken, de gezonde mensen en slimme zullen het wel met me eens zijn greetz TC |
Beetje kinderachtig (alweer) als iemand je een PM stuurt om m dan te posten op een forum. Dit gaat tegen alle regels in en ik zal dit ook melden aan de MODs.
Ectreem KINDERACHTIG!!!!!!!
| Originally posted by TranceSeeker quote die T.H.C. naar me stuurde (private message) wou het maar eventjes duidelijk maken aan mensen die het nog NIET hebben gedaan, ze het ook niet moeten proberen. Deze thread geeft duidelijk aansporing om het wel te doen, als je dit doet en als je dat doet kan er niets gebeuren. Je bent waarsch. een xtc gebruiker ik heb het ook geprobeert en het is echt rotzooi, het speelt wel degelijk met je onderbewustzijn, ok, fijn gevoel maar denk ook eens verder dan alleen het plezier... Wil maar zeggen dat deze thread meer aansporing geeft dan het de mensen afraad. Als je een beetje nadenkt (niet om het genot maar om de gezondheid) zal je me nog gelijk geven ook, dus alles een beetje rationalizeren en niet zo vlug op de tenen getrapt zijn omdat ik zeg dat het voor kids is. Kinderen weten niet wat het is, ze proberen het uit en sterven er later misschien aan, dan heb ge iets bereikt in u leven! Ik hoop dat jullie wel goed beseffen dat het geen speelgoed is en er niet zo mee moeten rondstrooien in public. Ik hoop dat jullie allemaal eens even nadenken, de gezonde mensen en slimme zullen het wel met me eens zijn greetz TC |
) maar ik heb niet de behoefte om mensen aan te sporen het te gebruiken, hey ieder zijn feesje, respect
FACE THE TRUTH
dit was men laatste post hier in het holland forum, dacht dat jullie wat meer verstand hadden, blijkbaar niet.
en btw who the fuck cares of ik symphatiek ben dit is een forum, right!!!
There's a real world waiting outside...
Goed, dan speciaal voor TranceSeeker een reply van een "niet-slikker".
Ik vind het goed van je dat je je mening uit tegenover harddrugs, en dat je liever niet ziet dat er hier over gepraat wordt. Daar heb ik bewondering voor. Maar ik vind wel dat tranceaddicthollandforum een plek is waar je op een normale manier over dit soort dingen kan worden gepraat. Als je het er niet mee eens bent; of als je je aangevallen voelt, schiet dan niet meteen de verdediging in.
Er wordt op een normale en redelijke manier aan je duidelijk gemaakt via pm dat het gewaardeerd wordt als je je mening ook op een andere manier weer zou geven.
Even over het feit dat je iemand kent die eraan overleden is: Mijn beide opa's en een aantal oom's en tante's (4) zijn overleden aan longkanker. Dan is het behoorlijk hypocriet om dan te zeggen ik stop met roken; er sterven tenslotte dagelijks mensen aan longkanker, en omdat het dan toevallig familie is ga ik dan stoppen.
Daarom vind ik het geen goed argument om zo boos te worden.
Ook waarop je de argumenten verweert van de anderen vind ik nogal zwak. Meer met een "dit is mijn mening punt uit" attitude kom je binnenvallen, en ik krijg niet de indruk dat je goed hebt gekeken naar alle argumenten die gegeven zijn voor het slikken en tegen jou.
Verder kiezen de slikkers er helemaal zelf voor. Als je dan toch wil proberen die keuze te beinvloeden, pak het dan op zijn minst wat subtieler aan.
De reden dat ik deze reply in de thread post is omdat een pm klaarblijkelijk toch hierheen gequote wordt.
Je laatste reply vind ik eerlijkgezegd erg zwak. Je houdt de eer aan je zelf (althans dat probeer je), door zeggen dat je weggaat. Dit is en blijft nog steeds de makkelijkste manier om een discussie te beindigen zonder verder in nadeel te worden gebracht.
Nu hoop ik wel dat je hier geen aanstoot van neemt want het is ook maar een mening, laat dat wel duidelijk zijn. Ga je daarom alsjeblieft niet verweren tegenover mij en probeer de argumenten die ik je geef te begrijpen, ik neem ook speciaal de moeite om je dit duidelijk te maken.
Datgene wat ik hiermee wil bereiken: kijk beter naar de reply's, respecteer elkaar (voor sommigen heel moeilijk ja)
en, hoe moeilijk het ook is, probeer niet meteen in tegenaanval te gaan maar behandel eerst goed de gegeven informatie voordat je je statement trekt.
Ik dank u.
| Originally posted by TranceSeeker en btw who the fuck cares of ik symphatiek ben dit is een forum, right!!! There's a real world waiting outside... |
amen brother!
| Originally posted by TranceSeeker FACE THE TRUTH dit was men laatste post hier in het holland forum, dacht dat jullie wat meer verstand hadden, blijkbaar niet. |
en btw who the fuck cares of ik symphatiek ben dit is een forum, right!!! There's a real world waiting outside... |
| Originally posted by TranceSeeker LOL ik ben een meisje, tis maar dat je het weet |
Leuk zeg. Maar kom maar op met de foto's. Kan ik ff zien hoe zo'n belgisch trancetrutje er uit ziet.
En misschien kunnen er dan nog wat rukken weggegeven worden ook.
En toen was de rust wedergekeerd!