TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אילת...
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by Segev אהה וד"א רועי פגשתי שם משהי מרעננה היא אמרה שהיא מכירה אותך ושאתם ידידים טובים (מירב) |
חחחח
כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה...
| quote: |
| Originally posted by Segev חחחח כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה... |
| quote: |
| Originally posted by Segev שיקור |
לא זה הדיסקנתיות 
אהה ויש לי עוד משהו להוסים לפי דעתי אין כלום מה לעשות שאילת והמסיבות שם לא פחות מעפנות מאלה שפה
ואני מדבר על 16+
יכלתי רק לעבור ליד חוות היען לראות את השלט למרות שלא הייתה שם שום מסיבה אני חושב
קיצר עם יש לכם כסף בזבזו אותו על יוון או משהו כזה
| quote: |
| Originally posted by Segev לא זה הדיסקנתיות |
חחח
זה אמור להיות "הדסלקטיות"
אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה 
| quote: |
| Originally posted by Segev חחח זה אמור להיות "הדסלקטיות" אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה |
| quote: |
| פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות אווווווווו גבריאלה אמו טה קיארו אמורה |
יו חבר'ז
הרגע חזרתי מאילת, חייב להגיד לכם שהיה פיצוץ!
האכסנייה הייתה סבירה, מלאה בכוסיות מתל אביב
ובכלל אילת מפוצצת בכוסיות, אח אח
....
בכל אופן רועי צדק לגבי המסיבות ישר כשיצאנו מהאוטובוס קפצו עלינו איזה 1213.5 יחצנ"ים
משהו פחד, ויש את אלה שמציעים לך דירה, כל אחד ניראה כמו פושע נמלט
לא יודע איך אפשר לסמוך עליהם חחח..
קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי
הסקופ מועדון חזקקק, שווה ללכת אליו
אבל הדובדבן שבקצפת היה חוות היען
איזה מקום סוף הדרך
השבוע היו שם 3 דיג'ים
הפקת PLPבמסגרת
רק אחד הכרתי סהר זנגילוביץ, הוא היה קצת חלש תאמת
אבל לקראת הסוף היה איזה דיגי שניגן בגיטרה לייב משהוו בנ זונההה זה מה שהשאיר טעם טוב מהמקום!
לא צריך להזכיר שחרשנו על הים קניון והטיילת
לסיכום, נהנתי חבלז , חבל שנגמר
oh well 
החברה שלנו יורדים לאילת ב 10 \8
יובל אתה יורד אל תעצבן אותי !!#$%
קיצת תרשמו מי שבא בתאריך הזה אולי ניפגש שם..
אנחנו שם שבוע עד ה 17
ויש אולי איזה מסיבות טובות בתאריכים האלה ?! ...
תמליצו לי על מקומות ללכת, דברים לעשות ..
אל תשכחו שאני בן 15

חחח אני יורד ב17 לשבוע :]
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי |
אני כנראה יורד שוב ב 27 ...
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic יו חבר'ז הרגע חזרתי מאילת, חייב להגיד לכם שהיה פיצוץ! האכסנייה הייתה סבירה, מלאה בכוסיות מתל אביב ובכלל אילת מפוצצת בכוסיות, אח אח ....בכל אופן רועי צדק לגבי המסיבות ישר כשיצאנו מהאוטובוס קפצו עלינו איזה 1213.5 יחצנ"ים משהו פחד, ויש את אלה שמציעים לך דירה, כל אחד ניראה כמו פושע נמלט לא יודע איך אפשר לסמוך עליהם חחח.. קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי הסקופ מועדון חזקקק, שווה ללכת אליו אבל הדובדבן שבקצפת היה חוות היען איזה מקום סוף הדרך השבוע היו שם 3 דיג'ים הפקת PLPבמסגרת רק אחד הכרתי סהר זנגילוביץ, הוא היה קצת חלש תאמת אבל לקראת הסוף היה איזה דיגי שניגן בגיטרה לייב משהוו בנ זונההה זה מה שהשאיר טעם טוב מהמקום! לא צריך להזכיר שחרשנו על הים קניון והטיילת לסיכום, נהנתי חבלז , חבל שנגמר oh well |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אדיוט!!@$^@%^@#$% אמרתי לך לא להתקרב לחרא הזה!$!#$!@#$@#$ למה אתה לא מקשיב לי? |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic חחחחח אני יודע אחי!! שמע כשאתה 1 נגד 5 אז אין ברירה, אתה לא תישאר בבית כשאר החברים הולכים למסיבה ניסיתי להגיד להם אבל לא הקשיבו לי חחח הם אמרו שגם ככה אין משהו יותר טוב ... חפיף, מה היינו יושבים בגרין בי'ץ? |

איזה זין זה אצלי זה היה בדיוק ככה אני לא יכולתי וחברים שלי עוד נהנו אז הם הלכו לשם עוד פעם!@#!@!@
יכולתי להשתגע מרוב שהיה שם מגעיל...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.