TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אילת...
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]


Posted by Hell_Copter on Jul-27-2003 15:36:

quote:
Originally posted by Segev
אהה וד"א רועי פגשתי שם משהי מרעננה היא אמרה שהיא מכירה אותך ושאתם ידידים טובים (מירב)


כן אחי אני יודע...
התקשרתי אליה ביום שישי בערב והיא אמרה לי שהיא פגשה אותך...
היא עושה לי... אחד ליאור שגב... משהו עם טראנס
חחחחח
איזה אחלה היא אה?


Posted by Segev on Jul-27-2003 15:50:

חחחח

כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה...


Posted by Glenn-Holmes on Jul-27-2003 16:08:

quote:
Originally posted by Segev
חחחח

כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה...


ואני מבין שכשרשמת את הפוסט הזה היית שיכור פעם שניה....



quote:
Originally posted by Segev
שיקור



חחחחחחח


Posted by Segev on Jul-27-2003 16:25:

לא זה הדיסקנתיות


Posted by Segev on Jul-27-2003 16:32:

אהה ויש לי עוד משהו להוסים לפי דעתי אין כלום מה לעשות שאילת והמסיבות שם לא פחות מעפנות מאלה שפה
ואני מדבר על 16+

יכלתי רק לעבור ליד חוות היען לראות את השלט למרות שלא הייתה שם שום מסיבה אני חושב

קיצר עם יש לכם כסף בזבזו אותו על יוון או משהו כזה


Posted by Glenn-Holmes on Jul-27-2003 17:42:

quote:
Originally posted by Segev
לא זה הדיסקנתיות



תהרוג אותי מה ניסית כאילו לרשום פה...

אפילו התוכי של בזק בינלאומי לא הצליח להבין

ואם משרשמת זה דיאט אני לא יוצא יותר עם בחורות


Posted by Segev on Jul-27-2003 17:46:

חחח

זה אמור להיות "הדסלקטיות"
אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה


Posted by Glenn-Holmes on Jul-27-2003 17:50:

quote:
Originally posted by Segev
חחח

זה אמור להיות "הדסלקטיות"
אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה


אתה באמת מסוגל לצאת עוד יותר דביל..????


חחח... סתם בצחוק אחי...

quote:
פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות
אווווווווו גבריאלה אמו טה קיארו אמורה


Posted by EternalMusic on Jul-31-2003 20:59:

יו חבר'ז
הרגע חזרתי מאילת, חייב להגיד לכם שהיה פיצוץ!
האכסנייה הייתה סבירה, מלאה בכוסיות מתל אביב
ובכלל אילת מפוצצת בכוסיות, אח אח ....
בכל אופן רועי צדק לגבי המסיבות ישר כשיצאנו מהאוטובוס קפצו עלינו איזה 1213.5 יחצנ"ים
משהו פחד, ויש את אלה שמציעים לך דירה, כל אחד ניראה כמו פושע נמלט
לא יודע איך אפשר לסמוך עליהם חחח..
קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי
הסקופ מועדון חזקקק, שווה ללכת אליו
אבל הדובדבן שבקצפת היה חוות היען
איזה מקום סוף הדרך
השבוע היו שם 3 דיג'ים
הפקת PLPבמסגרת
רק אחד הכרתי סהר זנגילוביץ, הוא היה קצת חלש תאמת
אבל לקראת הסוף היה איזה דיגי שניגן בגיטרה לייב משהוו בנ זונההה זה מה שהשאיר טעם טוב מהמקום!
לא צריך להזכיר שחרשנו על הים קניון והטיילת
לסיכום, נהנתי חבלז , חבל שנגמר
oh well


Posted by coby on Jul-31-2003 21:41:

החברה שלנו יורדים לאילת ב 10 \8
יובל אתה יורד אל תעצבן אותי !!#$%

קיצת תרשמו מי שבא בתאריך הזה אולי ניפגש שם..
אנחנו שם שבוע עד ה 17


ויש אולי איזה מסיבות טובות בתאריכים האלה ?! ...
תמליצו לי על מקומות ללכת, דברים לעשות ..
אל תשכחו שאני בן 15


Posted by -CosmicFire- on Jul-31-2003 22:41:

חחח אני יורד ב17 לשבוע :]


Posted by Hell_Copter on Aug-01-2003 11:42:

quote:
Originally posted by EternalMusic
קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי


אדיוט!!@$^@%^@#$%
אמרתי לך לא להתקרב לחרא הזה!$!#$!@#$@#$
למה אתה לא מקשיב לי?


Posted by luckystrike on Aug-01-2003 11:47:

אני כנראה יורד שוב ב 27 ...


Posted by warpedd_ on Aug-01-2003 13:28:

quote:
Originally posted by EternalMusic
יו חבר'ז
הרגע חזרתי מאילת, חייב להגיד לכם שהיה פיצוץ!
האכסנייה הייתה סבירה, מלאה בכוסיות מתל אביב
ובכלל אילת מפוצצת בכוסיות, אח אח ....
בכל אופן רועי צדק לגבי המסיבות ישר כשיצאנו מהאוטובוס קפצו עלינו איזה 1213.5 יחצנ"ים
משהו פחד, ויש את אלה שמציעים לך דירה, כל אחד ניראה כמו פושע נמלט
לא יודע איך אפשר לסמוך עליהם חחח..
קיצקץ, האופירה מקום צ'יזי
הסקופ מועדון חזקקק, שווה ללכת אליו
אבל הדובדבן שבקצפת היה חוות היען
איזה מקום סוף הדרך
השבוע היו שם 3 דיג'ים
הפקת PLPבמסגרת
רק אחד הכרתי סהר זנגילוביץ, הוא היה קצת חלש תאמת
אבל לקראת הסוף היה איזה דיגי שניגן בגיטרה לייב משהוו בנ זונההה זה מה שהשאיר טעם טוב מהמקום!
לא צריך להזכיר שחרשנו על הים קניון והטיילת
לסיכום, נהנתי חבלז , חבל שנגמר
oh well


חחח איזה קטעים
אני הייתי לפני שבוע
בדיוק אותם מסיבות
אני לא יודע בן כמה אתה אבל לפי דעתי אילת מקום די מעפן לפני גיל 21
מילא בגיל 18 אפשר לשבת בפאבים אבל כמה כבר אפשר
המסיבות היו די מעפנות
הסקופ -ילדים בני 13 90 אחוז בנים שחורים בלעעע
האופירה אותו דבר רק שאין שמה אנשים
הליין של PLP לא רע
רק שגם יש שמה ילדים בני 14 אבל יחסית המצס די טוב
זה כמו משהו בין בלקוני ללימבו


Posted by EternalMusic on Aug-01-2003 16:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אדיוט!!@$^@%^@#$%
אמרתי לך לא להתקרב לחרא הזה!$!#$!@#$@#$
למה אתה לא מקשיב לי?


חחחחח אני יודע אחי!!
שמע כשאתה 1 נגד 5
אז אין ברירה, אתה לא תישאר בבית כשאר החברים הולכים למסיבה
ניסיתי להגיד להם אבל לא הקשיבו לי חחח
הם אמרו שגם ככה אין משהו יותר טוב ...
חפיף, מה היינו יושבים בגרין בי'ץ?


Posted by Hell_Copter on Aug-01-2003 17:33:

quote:
Originally posted by EternalMusic
חחחחח אני יודע אחי!!
שמע כשאתה 1 נגד 5
אז אין ברירה, אתה לא תישאר בבית כשאר החברים הולכים למסיבה
ניסיתי להגיד להם אבל לא הקשיבו לי חחח
הם אמרו שגם ככה אין משהו יותר טוב ...
חפיף, מה היינו יושבים בגרין בי'ץ?


אתה תגיד להם שזה מקום ממש מסריח וזה בדוק
אז חבל על הכסף

בטח אחרי המסיבה הם באו אליך ואמרו לך יוו איזה דפוקים אנחנו שנכנסנו ולא הקשבנו לך...
או שהם חברים פלצנים שלא יודו שהם טעו


Posted by Segev on Aug-01-2003 18:09:

איזה זין זה אצלי זה היה בדיוק ככה אני לא יכולתי וחברים שלי עוד נהנו אז הם הלכו לשם עוד פעם!@#!@!@

יכולתי להשתגע מרוב שהיה שם מגעיל...


Pages (5): « 1 2 3 4 [5]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.