TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Blik **valt stil** |
| Originally posted by Dj Lex nog meer Basisschool zat ik met cito 1 punt onder de beste tien van me stad |
| Originally posted by Blik bedoel je met 1 punt dat je als score 549 had?? of bedoel je 1 fout onder ik had als score 549, is best goed van mezelf |
| Originally posted by Dj Lex derde stond ik alleen maar negens om over eerste en tweede maar niet te spreken |
vandaag weer 3 proefwerken gehad, Wiskunde, Management en Organisatie en Duits. M&O en Duits waren echt moeilijk, Wiskunde was eigenlijk best makkie, ik heb die WVG nog ff geholpen zodat die dalijk een hoger punt dan mij heeft
maja, dan heb ik nog een 8 ofzo
Zo die preof waar ik zo voor aan het stresen was had ik gewoon een 7,5. Geweldig, ga ik toch nog over hehe
vandaag de laatste officiele proefwerkdag gehad, een paar van mijn vrienden hebben dus al vakantie
ik nog niet want morgen is herkansingsdag....en 3 keer raden wie daar 2 proefwerken voor moet leren.......???
ik dus, 11 bladzijden met zinnen Duits, hoe verzinnen ze het, en dan stomme kutteksten erbij, en dan nog geschiedenis, dat zou een eitje moeten zijn, maja, vorige proefwerk een 3.9 dus je weet het nooit
| Originally posted by Blik vandaag de laatste officiele proefwerkdag gehad, een paar van mijn vrienden hebben dus al vakantie ik nog niet want morgen is herkansingsdag....en 3 keer raden wie daar 2 proefwerken voor moet leren.......???ik dus, 11 bladzijden met zinnen Duits, hoe verzinnen ze het, en dan stomme kutteksten erbij, en dan nog geschiedenis, dat zou een eitje moeten zijn, maja, vorige proefwerk een 3.9 dus je weet het nooit |
Ik geloof dat deze kerel vakantie heeft...

CHEERZ !!! 
| Originally posted by -=WVG=- Ik geloof dat deze kerel vakantie heeft... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CHEERZ !!! |
| Originally posted by M5 ja geniet er maar van ....enne denk een beetje aan de TA'ers die nog geen vakantie hebben... |
Ik zal aan jullie denken...

| Originally posted by -=WVG=- Ik geloof dat deze kerel vakantie heeft... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CHEERZ !!! |

| Originally posted by Blik ah shaddap!!!!!!!!!! ik moet leren man, blz. 1 tm 6 zijn geleerd, nu nog 7 tm 11 ![]() en dan nog geschiedenis!! |
| Originally posted by -=WVG=- suc-zes |
Ja mensen het is weer flink stressen, ook voor mij
Ik heb wel niet zo'n zware toetsweek, maar wel HELE belangrijke sta echt op het randje, mn handelingsdelen zijn gelukkig al voldoende
Suc6 Iedereen
Haha ik ben gelukkig net van het randje af. Ik haal het wel
| Originally posted by Blik dankje, en het bier is trouwens pas donderdag jongeman |
| Originally posted by -=WVG=- ja, dat gele spul is FANTA lol |
| Originally posted by Blik jaja, en dat gele kraagje erboven is zeker schuim WVG, ken je deze zinnetjes nog: "iemand ongezouten de waarheid zeggen" "hij dweept met toneel" dat zijn dus de zinnetjes die we moeten leren, van dat soort crap!!!!!! snappen jullie die 2de zin??? |

)
| Originally posted by -=WVG=- Haha ja die zinnen zijn soms echt vaag... Oh Blik vergeet de achterkant niet deze keer... (ook ik was um vergeten maar ja ![]() ) |
| Originally posted by Blik dat gebeurt me deze keer niet, dat weet ik zeker!!!!!! ik check vijf keer de achterkant om er zeker van te zijn dat ik de achterkant niet vergeet en daardoor een 1 scoor voor de woordjes terwijl ik anders echt wel een 3 gescoord had |
| Originally posted by Dj Lex heh das wel een beetjke dom he. Lachuh |
| Originally posted by Blik als die lul zegt dat er 30 zinnetjes gevraagd worden en al;s er dan 30 op de voorkant staan en geen Z.O.Z. erbij, ga ik niet kijken hoor |
| Originally posted by Dj Lex heh VWO toch? jezus das toch dom Blikkie |
j/k