TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadje voor de Lexieman
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
tering, dan zit ik al in Salou man
| quote: |
| Originally posted by Blik tering, dan zit ik al in Salou man |
| Originally posted by Dj Lex akls je dat gvd nou nog 1 keer zeg wordt ik gek |
LOL
| Originally posted by Blik wat?? dat ik over 2 weken in Salou zit LOL |
lol wat een conversatie 
Julie misse volgens mij absolutely patty nu!! oH MY G!
Miss absolutely fake ass mislukt cilicoon hangtiet! OH my G
| Originally posted by Henkie_henk lol wat een conversatie ![]() Julie misse volgens mij absolutely patty nu!! oH MY G! Miss absolutely fake ass mislukt cilicoon hangtiet! OH my G |
| Originally posted by Henkie_henk lol wat een conversatie ![]() Julie misse volgens mij absolutely patty nu!! oH MY G! Miss absolutely fake ass mislukt cilicoon hangtiet! OH my G |
ah, patty brard, gek mens, denkt dat ze lekker is maar ze is gewoon plastic, stomme barbiegirl
| Originally posted by Blik ah, patty brard, gek mens, denkt dat ze lekker is maar ze is gewoon plastic, stomme barbiegirl |
| Originally posted by Dj Lex Zo ga jij is slapen, waar d8 je dan dat we het over hadden gvd |
lol, toen las ik het later nog een keer en toen las ik pas Patty
| Originally posted by Blik ik dacht dat er stond, jullie missen een absolute party........ lol, toen las ik het later nog een keer en toen las ik pas Patty |
Ja die blik betrap ik steeds vaker op fouten
nog maar op 2% van ze posts maar das toch algauw 46 foute posts 
En ik viind nog steeds dat die Patty een zilvere kogel verdient..
Ik blijf ook een keer een zaterdagje thuis.. en wat is er op tv.. geen ruk.. ja was er maar zoiets.. zelfs dat is er niet.. volgende keer ga ik lkkr naar milk inc
| Originally posted by Henkie_henk Ja die blik betrap ik steeds vaker op fouten nog maar op 2% van ze posts maar das toch algauw 46 foute posts ![]() En ik viind nog steeds dat die Patty een zilvere kogel verdient.. Ik blijf ook een keer een zaterdagje thuis.. en wat is er op tv.. geen ruk.. ja was er maar zoiets.. zelfs dat is er niet.. volgende keer ga ik lkkr naar milk inc |
(3 daagjes nog)
| Originally posted by Blik sorry ik ben aan vakantie toe (3 daagjes nog)was trouwens iets op TMF van de DJ's, waren o.a. de Klubbheads die justin & Dj K mixx draaiden, vet nummertje hoor |
| Originally posted by Dj Lex gvd nu weten we wel dat je binnen kort aan het bakken en neuken bent in Salou. Ik wordt GEK!!!!!!!!!!!! |
jezus wat is het zateravond inderdaad erg saai zeg...
| Originally posted by Akira jezus wat is het zateravond inderdaad erg saai zeg... |
Over je leuke vriendinnetjes en over mijn verontwikkelde exjes..!
| Originally posted by Henkie_henk Niet joh! We hebbe toch een lache chat gehad Over je leuke vriendinnetjes en over mijn verontwikkelde exjes..! |
| Originally posted by Henkie_henk Niet joh! We hebbe toch een lache chat gehad Over je leuke vriendinnetjes en over mijn verontwikkelde exjes..! |

| Originally posted by Glaniskanis Kunnen exen uberhaupt ontwikkeld zijn dan, vroeg ik me ff af ![]() Nou ja, mijne niet (denk ik) Niet dat ik nou zo ontwikkeld ben ![]() Greetz, Glaniskanis |