TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 21:19:

חחחחחחח איזה פדיחה
יחסית לסידרה שכל כך הרבה צופים בה..

באמת פדיחה לא הייתי רוצה להיות במצב כזה


Posted by Shahar on Jun-28-2003 22:02:

כן...... הם באו בעקרון לחתום רק על ספרים
אבל נראה לי אם היו הרבה אנשים הם היו חותמים גם בלי
שירן הבת זונה עושה לחבר שלי תקנה ספר
כדי לקבל חתימה..
תכלס ראו תביאוס עליהם..


Posted by -CosmicFire- on Jun-28-2003 22:33:

זה באמת מבאס


Posted by Shahar on Jun-28-2003 23:09:

כן
תקולט את יכול בלי החיוך..ושירן עצבנית כאילו זיו בגד בה....


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2003 11:36:

חחחחח
היו צריכים להכניס את זה פרק בסידרה


Posted by Hell_Copter on Jun-29-2003 12:25:

ציטוט היום מפי אפי:
"אני גם שונא מפלצות"


אללה קובי נראה לי הולך למות
עושים קיצוצים בסידרה ומפטרים אנשים


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2003 12:27:

חחחח
זה היום צריך לראות
ואללה אין אני אוהב את האלפסי הזה
אחלה גבר זה
שומר על חברים שלו גם אחרי שהם מתים
מעריך את זה..


Posted by Shahar on Jun-29-2003 12:34:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחח
זה היום צריך לראות
ואללה אין אני אוהב את האלפסי הזה
אחלה גבר זה
שומר על חברים שלו גם אחרי שהם מתים
מעריך את זה..


ככה צריך אחי

הוא בכלל משחק מצוין..... הוא שחקן טוב

[Edit]
ד"א אל דאגו קובי לא ימות
בדיוק יבואו לעצור אותו ו........................
גילו לי את זה אתמול כושילאחותם


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2003 12:41:

יענו יעצרו אותו במשטרה?


Posted by Shahar on Jun-29-2003 13:42:

אמ לא יודע איך זה יקרה אבל הם באו לצאת וכנראה בדיוק המשטרה יכנסו ויקחו את קובי ואלפסי לא יעשה בלאגן לידם.....


Posted by Hell_Copter on Jun-29-2003 15:06:

האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי
צחוקים חבל על הזמן
תומר וצח מכירים אותו...

קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו
אבל נראה כבר לבד


Posted by Scorchio on Jun-29-2003 15:23:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי
צחוקים חבל על הזמן
תומר וצח מכירים אותו...

קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו
אבל נראה כבר לבד


על מי אתה מדבר רועי?

אגב מדברים על דומה
יש אחד בבית ספר שלנו (שהיה שלנו) שנראה 100 אחוז כמו גנגנה
פשוט לא יאומן


Posted by Hell_Copter on Jun-29-2003 15:30:

quote:
Originally posted by Scorchio
על מי אתה מדבר רועי?

אגב מדברים על דומה
יש אחד בבית ספר שלנו (שהיה שלנו) שנראה 100 אחוז כמו גנגנה
פשוט לא יאומן


אני מדבר על ג'ניה
מזכיר אותו בדיבור כזה ובלבוש...

על מי אתה מדבר??
היה איתי באוטובוס לאילת בקיץ אחד מכפר סבא שדומה לגנגאנה
כל הטיול קראתי לו גנגאנה
ואם אני רואה אותו בדיסקוטקים אני קורא לו גנגאנה גם


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2003 16:20:

חחחחחחחחחח
יש לכם גנגנה ואלפסי
חסרות רק כמה כוסיות
ויש משחק החיים

הולכים מכות והאחרון שנשאר בחיים לוקח את הכוסיות


Posted by Shahar on Jun-29-2003 17:28:

מזה החרטא הזה...חשבתי ארז וענבר ידלקו ... אולי זה יקרה אחר כך..
הבנזונה הזה רק מחלים כבר מתחיל להסתלבט חחחחחחחחחחחח

[Edit]

ארררררררררררר ריקי ימפגרתתתתתתתתתתת!!!!!!!!1


Posted by nimrod levi on Jun-29-2003 19:44:

תשמעו אני אומר שצריך לצרף את ארז לפורום הזה....


Posted by Hell_Copter on Jun-29-2003 21:31:

הייתי שבוז תחת היום אז נרדמתי לפני משחק החיים
ני כזה קם לדקה רואה את קובי בחקירה ונרדם עוד פעם
נשלים את הפרק מחר


Posted by -CosmicFire- on Jun-29-2003 22:42:

הפסדתי היום בידיוק את ה2דקות האחרונות יא רבק
לא נורא נראה מחר

"יש לך טראנס,
טראנס?!?
כן טראנס מרגיע"
צריך להביא את ארז לפה


Posted by Scorchio on Jun-30-2003 07:36:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מדבר על ג'ניה
מזכיר אותו בדיבור כזה ובלבוש...

על מי אתה מדבר??
היה איתי באוטובוס לאילת בקיץ אחד מכפר סבא שדומה לגנגאנה
כל הטיול קראתי לו גנגאנה
ואם אני רואה אותו בדיסקוטקים אני קורא לו גנגאנה גם


אני לא יודע איך קוראים לילד אבל הוא דומה לו סוף
בקיצור ג'ניה
ואללה דומה לאלפסי בהתנהגות שלו הוא משחק אותה ערס משהו רציני

אבל יום שישי היינו אצל רז ואביחי בא והתחיל לקרוא לו גנגנה ודיברנו על משחק החיים
אז ג'ניה עושה כזה
"ריקי מושכת מה אתה מדבר"
אז אביחי בא לו ביציאה

"ואללה רק גנגנה חושב שריקי מושכת"

אביחי הזה שרוט
אחרי זה ראינו אגו היה חושפים את איביזה
אז כל בחורה שהוא רואה הוא אומר
"זאת כוס ארוך, זאת כוס כפל, זאת כוס מקופלת, זאת כוס מקומט"

אין הרג אותנו


Posted by -CosmicFire- on Jun-30-2003 10:20:

נראה לי צריך להביא אותו לפה שיקח את תואר השרוט משחר


Posted by Hell_Copter on Jun-30-2003 12:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני לא יודע איך קוראים לילד אבל הוא דומה לו סוף


אם הוא בכיתה י אז אני יודע מי זה
יש אחד מכיתה י אצלכם בחדר כושר איתי שהוא קופי
חבר של אח שלו כל הזמן קורא לו בחדר כושר גנגאנה


Posted by Shahar on Jun-30-2003 17:37:

מממממ... נראה לי שאפי מת

[Edit]
לאלא הוא לא ימות.... כי צריכים לגלות עליו משהו......
הוא ייפגע כנראה


Posted by Shahar on Jul-01-2003 17:55:

כן עכשיו יעני ירון יזהה את שאול
בבבבבבבבבבבבטח


Posted by MASTERsplinter on Jul-02-2003 01:08:

אני לא מאמין שהסדרה המסריחה הזאת שכולנו מכורים אליה סוגרת 9 דפים..


Posted by Rising on Jul-02-2003 01:54:

טוב אני לא מעודכן..

ממתי שחר שרוט????
ואיפה פלוצר???????
ולמה אתם ממשיכים לספר על מה יהיה בפרקים הבאים???? רוצים מתח!!!


Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.