TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 »
חחחחחחח איזה פדיחה
יחסית לסידרה שכל כך הרבה צופים בה..
באמת פדיחה לא הייתי רוצה להיות במצב כזה
כן...... הם באו בעקרון לחתום רק על ספרים
אבל נראה לי אם היו הרבה אנשים הם היו חותמים גם בלי
שירן הבת זונה עושה לחבר שלי תקנה ספר
כדי לקבל חתימה..
תכלס ראו תביאוס עליהם..
זה באמת מבאס
כן
תקולט את יכול בלי החיוך..ושירן עצבנית כאילו זיו בגד בה....
חחחחח
היו צריכים להכניס את זה פרק בסידרה
ציטוט היום מפי אפי:
"אני גם שונא מפלצות"
אללה קובי נראה לי הולך למות 
עושים קיצוצים בסידרה ומפטרים אנשים 
חחחח
זה היום צריך לראות
ואללה אין אני אוהב את האלפסי הזה
אחלה גבר זה
שומר על חברים שלו גם אחרי שהם מתים
מעריך את זה..
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- חחחח זה היום צריך לראות ואללה אין אני אוהב את האלפסי הזה אחלה גבר זה שומר על חברים שלו גם אחרי שהם מתים מעריך את זה.. |
יענו יעצרו אותו במשטרה?
אמ לא יודע איך זה יקרה אבל הם באו לצאת וכנראה בדיוק המשטרה יכנסו ויקחו את קובי ואלפסי לא יעשה בלאגן לידם.....
האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי
צחוקים חבל על הזמן 
תומר וצח מכירים אותו... 
קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו
אבל נראה כבר לבד 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter האלפסי הזה מזה מזכיר לי אחד מהשכבה שלי צחוקים חבל על הזמן ![]() תומר וצח מכירים אותו... ![]() קיצר... צפוי היה שזה יקרה... מה שאמרת יענו אבל נראה כבר לבד |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio על מי אתה מדבר רועי? אגב מדברים על דומה יש אחד בבית ספר שלנו (שהיה שלנו) שנראה 100 אחוז כמו גנגנה פשוט לא יאומן |

חחחחחחחחחח
יש לכם גנגנה ואלפסי
חסרות רק כמה כוסיות
ויש משחק החיים
הולכים מכות והאחרון שנשאר בחיים לוקח את הכוסיות
מזה החרטא הזה...חשבתי ארז וענבר ידלקו ... אולי זה יקרה אחר כך..
הבנזונה הזה רק מחלים כבר מתחיל להסתלבט חחחחחחחחחחחח
[Edit]
ארררררררררררר ריקי ימפגרתתתתתתתתתתת!!!!!!!!1
תשמעו אני אומר שצריך לצרף את ארז לפורום הזה....
הייתי שבוז תחת היום אז נרדמתי לפני משחק החיים
ני כזה קם לדקה רואה את קובי בחקירה ונרדם עוד פעם
נשלים את הפרק מחר 
הפסדתי היום בידיוק את ה2דקות האחרונות יא רבק
לא נורא נראה מחר
"יש לך טראנס,
טראנס?!?
כן טראנס מרגיע"
צריך להביא את ארז לפה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני מדבר על ג'ניה ![]() מזכיר אותו בדיבור כזה ובלבוש... על מי אתה מדבר?? היה איתי באוטובוס לאילת בקיץ אחד מכפר סבא שדומה לגנגאנה כל הטיול קראתי לו גנגאנה ואם אני רואה אותו בדיסקוטקים אני קורא לו גנגאנה גם |
נראה לי צריך להביא אותו לפה שיקח את תואר השרוט משחר
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני לא יודע איך קוראים לילד אבל הוא דומה לו סוף |
מממממ... נראה לי שאפי מת
[Edit]
לאלא הוא לא ימות.... כי צריכים לגלות עליו משהו......
הוא ייפגע כנראה
כן עכשיו יעני ירון יזהה את שאול
בבבבבבבבבבבבטח
אני לא מאמין שהסדרה המסריחה הזאת שכולנו מכורים אליה סוגרת 9 דפים..
טוב אני לא מעודכן..
ממתי שחר שרוט????
ואיפה פלוצר???????
ולמה אתם ממשיכים לספר על מה יהיה בפרקים הבאים???? רוצים מתח!!!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.