TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Msn
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by ADK hmmm ok.... maar terug naar t onderwerp: BA ik heb zn favoriete (en ongeveer enige) zinnetje eindelijk gevonden en hij is hier beneden bij mn sig te beluisteren!! veel luisterplezier.... ADK |
| Originally posted by Optimus Trance hahaha, cool man!!! ik kan er nie genoeg van krijgen... enne,,,die msn werpt zn vruchten af hoor, ik heb al gesproken met akira, lex en robvef en een stefan, die niet zoveel zei??? he lex, onder welke naam zit ie in dit forum?? |
ach menskes, voeg me dan ook even toe
[email protected]
ADK
| Originally posted by Akira hehehe ja met mij lekker over fitness lopen lullen gewelidg |
maar goed, ik kan toch nie lullen, ik ga slapen. Morgen is er weer een dag

slaapse 
| Originally posted by Akira slaapse |
... maybe kijk ik er nog wel ff is toch pas half 2 
bij mij staan nu:
ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in....
volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn
| Originally posted by Optimus Trance hahaha, cool man!!! ik kan er nie genoeg van krijgen... enne,,,die msn werpt zn vruchten af hoor, ik heb al gesproken met akira, lex en robvef en een stefan, die niet zoveel zei??? he lex, onder welke naam zit ie in dit forum?? |
| Originally posted by Blik bij mij staan nu: ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in.... volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn |
| Originally posted by Blik bij mij staan nu: ADK, WVG, Akira, Glanis, Robvef, Lex en DJ Siesta. oh ja....Starfox staat erbij mij ook in.... volgens mij, ik kan er eentje vergeten zijn |
Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall
| Originally posted by Robvef Ik heb ook al een rijtje staan. Maar dat kan ik hier op mijn werk niet zien. Die k*tpoort hebben ze dichtgegooid op de firewall |
| Originally posted by Dj Lex Vergeet ik toch helemaal jou he. Jezus |
basvh vergeten en Trancefool staat erbij mij ook nu ook in
| Originally posted by Robvef Het is je vergeven |
ff kijken wie staan er allemaal in mijn lijstje...
MISS P,DJ LEX,ROBEVF,TRANCEFOOL,Optimus Trance,glaniskanis,blikkie en denk nog wel een stel hoor
Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is.

| Originally posted by TranceFool Jep ik heb vandaag ook ff een aantal mensen toegevoegd, het irritante alleen is fat ik dan niet meer weet wie wie is. |
Ja das wel leuk, maar ik vind Dj Lex ook zo'n kutnaam eigelijk. Helemaal voor me vrienden
Nou ik heb nu dus (ff kijken):
ADK, WVG, Miss P, Robvef, Gekhous, Blikkie, Moogwai, Optimus Trance, Akira, DJ Iwan, TranceFool, DJ Lex
Jezus uuuh, ik ben een TA Collector zegmaar
Nou wie wil er TA email-adressen met me ruilen. Dan gaan we er om spelen.
Ik waarschuw jullie ik ben getraind in:
Shooting Stars, Flippo's, Knikkers, Pok�mon.... enz
Kijk maar uit, IK MAAK JE IN!!!
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Jezus uuuh, ik ben een TA Collector zegmaar Nou wie wil er TA email-adressen met me ruilen. Dan gaan we er om spelen. Ik waarschuw jullie ik ben getraind in: Shooting Stars, Flippo's, Knikkers, Pok�mon.... enz Kijk maar uit, IK MAAK JE IN!!! Greetz, Glaniskanis |
Yahoo???
| Originally posted by Henkie_henk [email protected] |

Re: Yahoo???
| Originally posted by Robvef Zeg Henkie, volgens mij gaat een Yahoo emailadres niet werken hoor!!! Je moet hier een hotmailaccount voor hebben. ![]() Dus doe je best!! |
Re: Re: Yahoo???
| Originally posted by -=WVG=- Nee hoor...Als je maar een msn-passport hebt... |
)