TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tom Harding LIVE @ de <<0>>
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]
| quote: |
| Originally posted by raoel Dank je Swamper is er niet blij mee he Deze onzinnige threads En zeker als ze niet over TRANCE oid gaan |
| Originally posted by Jukx Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh! ... toch?? En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!! |

) maar als ze er niet blij mee zijn ???
| Originally posted by Jukx Ah joh, dat kan die toch niet lezen joh! ... toch?? En niet alles hier hoeft over trance (of welke vorm van muziek dan ook) te gaan!! |
| Originally posted by Dj Lex Als ik bij me pa op de zaak verdien ik gelijk best goed. Ik denk ook niet dat ik het ga doen. misschien na een paar jaar gewerkt te hebben een avondstudie rechten. Zie ik wel zitten |
| Originally posted by Miss Proximus Sorry dat ik dit weer opgraaf...en mischien is het ook al gezged..maar Lex...een NORMALE studie rechten duurt al ruim 6 jaar..mot je nagaan hoe lang een avondstudie duurt!!! |

| Originally posted by Henkie_henk Damn heb je alweer gelijk MiSs p ... Vage avond zeg .. beetje twilight zone achtig |
)
| Originally posted by Blik je bent gewoon een zatlap, je zit nog terug te denken aan de lekkere lippen en ass van Lotte (en ook van de vriendin van haar ) |
| Originally posted by Miss Proximus Je h�d ook gewon kunnen zeggen dat t door mij kwam |
| Originally posted by Blik had ik kunnen doen ja, maar ik hou niet zo van liegen |

lol.. zielugge miss p..
Jaaa die vriendin was ook niet verkeerd joh!.. ik zou alleen al trouwen met die kont alleen.. ze had ook zon poppe koppie.. vooral aan het eind van de avond..
Haha.. ow ja.. we gingen ook nog laten zien hoe sommige meisjes erbijliepen/uitzagen... komt er zon surfplankje aan.. doe ik zo "kijk ik heb meer dan haar" haha.. bots ik zo tegen haar aan haha..gelukkig had ze het gewoon dik wel door haha lol.. oeps.. haha ik ben echt een lul haha.. Shit dit moek helemaal niet vertelle
Het was wel dikke lache joh! Echt zon kakker hockey trut.. Wel gek ze keek de hele tijd niet meer naar me...
ach ja.. het leven is hard..
| Originally posted by Henkie_henk lol.. zielugge miss p.. Jaaa die vriendin was ook niet verkeerd joh!.. ik zou alleen al trouwen met die kont alleen.. ze had ook zon poppe koppie.. vooral aan het eind van de avond.. Haha.. ow ja.. we gingen ook nog laten zien hoe sommige meisjes erbijliepen/uitzagen... komt er zon surfplankje aan.. doe ik zo "kijk ik heb meer dan haar" haha.. bots ik zo tegen haar aan haha..gelukkig had ze het gewoon dik wel door haha lol.. oeps.. haha ik ben echt een lul haha.. Shit dit moek helemaal niet vertelle Het was wel dikke lache joh! Echt zon kakker hockey trut.. Wel gek ze keek de hele tijd niet meer naar me... ach ja.. het leven is hard.. |

MAAAAASSSSSTERRRRRR......player ALERT! OMG!! ik own jonge! heeeel zwaar! jammer dat er gewoon niemand online is.. t is 4 uur gek man!