TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
Pittige discussies hier...
Ik geef toe dat ik er vaak ook wel voor kies om een beetje te dollen i.p.v. serieus antwoorden, maar ja ik voeg soms toch ook wel iets toe...
Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren
Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg. Nou ja lijkt me sterk, maar ja ik vind het een beetje zwak van jullie. Ik ben niet trots op me posts als jullie dat denken. Daar beoordelen jullie me allemaal op.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg. |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Waz ik da ? Dat was niet de bedoeling van mijn reply... maar ja lama... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren |
Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen fuck met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten.
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen fuck met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten. Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Ik heb het gezien ja, dan denk ik van tja...doe je het alleen voor het aantal posts....?? |
Ejh mensen, ik denk dat de message nu wel overgekomen is......okee?
Ja, het moet duidelijk zijn...
Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...)
btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking...

| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Ja, het moet duidelijk zijn... Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...) btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking... |
Ja nou ik ben niet weg denk ik, Proximus, maar de boodschap is zeker overgekomen ok. Ik doe het niet voor de posts echt niet, maar ik geef toe dat ik niet altijd alles lees. Sommige threads wel en sommige niet
lol niemand wil je weg hebbe hoor
alleen je kan idd weles de topic leze hehe 
Meestal ist wel chill met lexie player.. wel handig als er niemand op ta is
in dutch section.. zorgt lex er toch weer voor dat overal een replytje staat.. zo kan ik ook weer verder 
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???
opluchting zeg
oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Blik dus deze discussie is ook weer voorbij.....??? opluchting zeg oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by Blik dus deze discussie is ook weer voorbij.....??? opluchting zeg oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by Jukx Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo! ![]() Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??) Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo?? |

we zitten inderdaad bij elkaar in de klas en waarom ADK hier nooit meer komt.......
.....echt geen flauw idee (heeft pas geleden nog wel wat gepost trouwens)
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Nog ff de 3000 hale van tevoren he... |
| quote: |
| Originally posted by Blik WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie |
| quote: |
| Originally posted by Blik nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja dat zal er wel van komen hoogstwaarschijnlijk. Zal ik wel weer commentaar krijgen van sommige mensen |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op |
NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk.......
de groeten
Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL 
DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien.
Groeten
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.