TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 17:23:

Pittige discussies hier...

Ik geef toe dat ik er vaak ook wel voor kies om een beetje te dollen i.p.v. serieus antwoorden, maar ja ik voeg soms toch ook wel iets toe...


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 17:25:

Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 17:27:

Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg. Nou ja lijkt me sterk, maar ja ik vind het een beetje zwak van jullie. Ik ben niet trots op me posts als jullie dat denken. Daar beoordelen jullie me allemaal op.


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 17:35:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg.


Waz ik da ? Dat was niet de bedoeling van mijn reply...
maar ja lama...


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 17:37:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Waz ik da ? Dat was niet de bedoeling van mijn reply...
maar ja lama...


Nee WVG dat was jij niet het was Jukx die zei dat ik bijzonder weinig toevoeg, nou dat zal dan wel. Ik zal er vannacht niet wakker van liggen.


Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 17:49:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren


Wij zouden niets liever willen dan dat jij plezier hebt op dit forum, maar ik vind dat je wel een beetje meer je best kunt doen om wat kwaliteit te brengen..als je immers tijd hebt om 30 nutteloze posts te produceren van 3 woorden lang...dan heb je toch ook tijd om 3 zinvolle posts te maken..met een goeie inhoud? Het zou gewoon een stuk leuker zijn als je adt voortaan zou doen Lex!


Posted by Dwingo on Jun-29-2001 18:19:

Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen fuck met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten.

Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 18:22:

quote:
Originally posted by Dwingo
Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen fuck met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten.

Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden

Ik heb het gezien ja, dan denk ik van tja...doe je het alleen voor het aantal posts....??


Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 18:46:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ik heb het gezien ja, dan denk ik van tja...doe je het alleen voor het aantal posts....??


dat dachten wij dus de hele tijd al!


Posted by New Wave on Jun-29-2001 19:01:

Ejh mensen, ik denk dat de message nu wel overgekomen is......okee?


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 19:10:

Ja, het moet duidelijk zijn...
Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...)

btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking...


Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 19:48:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ja, het moet duidelijk zijn...
Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...)

btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking...


neej..jij toch niet Mr. (Sportsforum)Hooligan!!

idd...de boodschap is geloof ik duidelijk want Lex lijkt weg te zijn...


Posted by Dj Lex on Jun-30-2001 10:16:

Ja nou ik ben niet weg denk ik, Proximus, maar de boodschap is zeker overgekomen ok. Ik doe het niet voor de posts echt niet, maar ik geef toe dat ik niet altijd alles lees. Sommige threads wel en sommige niet


Posted by Henkie_henk on Jun-30-2001 13:21:

lol niemand wil je weg hebbe hoor

alleen je kan idd weles de topic leze hehe

Meestal ist wel chill met lexie player.. wel handig als er niemand op ta is in dutch section.. zorgt lex er toch weer voor dat overal een replytje staat.. zo kan ik ook weer verder


Posted by Blik on Jun-30-2001 13:25:

dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 13:39:

quote:
Originally posted by Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nog ff de 3000 hale van tevoren he...


Posted by Jukx on Jun-30-2001 13:42:

quote:
Originally posted by Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo!

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??


Posted by Blik on Jun-30-2001 13:49:

quote:
Originally posted by Jukx


Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo!

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??


ADK gaat wel mee, WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie op dat moment we zitten inderdaad bij elkaar in de klas en waarom ADK hier nooit meer komt....... .....echt geen flauw idee (heeft pas geleden nog wel wat gepost trouwens)

zit me trouwens zorgen te maken over het moderaten, aangezien Henkie over is en dus elke dag zat is, kan hij rare dingen doen, niemand kan dat corrigeren behalve ik, maar aangezien ik er niet ben gaan jullie een zware tijd tegemoet


Posted by Blik on Jun-30-2001 13:51:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Nog ff de 3000 hale van tevoren he...


nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post

hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden


Posted by -=WVG=- on Jun-30-2001 13:51:

quote:
Originally posted by Blik


WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie

zou gaan...maar ja...

We gaan inderdaad een rommelige tijd tegemoet en ik kijk er niet van op als het Holland forum over een weekje dicht is


Posted by Dj Lex on Jun-30-2001 16:26:

quote:
Originally posted by Blik


nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post

hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden


Ja dat zal er wel van komen hoogstwaarschijnlijk. Zal ik wel weer commentaar krijgen van sommige mensen


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2001 09:00:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Ja dat zal er wel van komen hoogstwaarschijnlijk. Zal ik wel weer commentaar krijgen van sommige mensen


zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op


Posted by Blik on Jul-01-2001 09:51:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op


*dubbel zucht*

ik dacht toch echt dat dat gedoe over was, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen.......


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 11:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op


Ach miss p zal wel vaker zo zijn.. waarschijnlijk 1 keer per maand he..


Posted by New Wave on Jul-01-2001 11:55:

NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk.......

de groeten

Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL
DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien.

Groeten


Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.