TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is Burning Line Up :o
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »
ik neem de trein van 20u05, dat betekent dat ik omstreeks 21u30 in Antwerpen ben, dus dat komt goed uit!
lap tzit weer tegen den enigste da zou kunnen meegaan van vrienden heeft geen geld meer voor ticket en de rest heeft herexames in september
Wordt weer alleen gaan 
ik kom met de fiets dus voor mij maakt het niet echt uit waar en wanneer we afspreken...
(kmoet nog wel m'n ticket gaan halen)
-Glad
Ik verheug me echt op aib en ik kan niet wachten om mijn mede beta's te ontmoeten. Gaat er nog een vrouwelijke beta mee?
Groetjes
TatanaGirl
| quote: |
| Originally posted by Eagle` lap tzit weer tegen den enigste da zou kunnen meegaan van vrienden heeft geen geld meer voor ticket en de rest heeft herexames in september Wordt weer alleen gaan |
Ik ga ook zeker naar die TA meeting komen.
<@hydra-> ik had eerst geen goesting, maten van mij halen me daarna over. nu gaan zij ni gaan en ik heb een vrijkaart 
Heb niet heel deze thread gelezen om eerlijk te zijn. Is er al afgesproken waar/wanneer de meeting plaatsvindt?
en wa is dan de meetingplace want buiten Cygnusx en Taty van die foto ken ik ni echt iemand van zien, misschien best die pic nog afprinten 
amai dit begint al aardig op te lopen h� =).
jah ik stel voor dat we dan inderdaad -om het gemakkelijk te maken voor de mensen die met den trein komen- ergens in het station afspreken en dan van daaruit met den tram/metro gaan ofzow.
misschien voor de gemakkelijkheid nog rap ergens fotos uploaden van iedereen? iemand ftpke? cygnus?
we zouden ten laatste de vrijdag iets moeten afspreken eh.
looking forward!
-Glad
Ik heb ook wel een ftp, maar die valt dikwijls uit. Ik heb namelijk problemem met mijn internet.
Groetjes
TatanaGirl
Ik wil mijn ruimte wel ter beschikking stellen, mailt mij maar een foto'ke en ik zal een pagina geven en jullie mooie kopjes daar allemaal overzichtelijk rangschikken
([email protected] liefst, want men hotmails puilen zo al uit.)
| quote: |
| Originally posted by Gladius jah ik stel voor dat we dan inderdaad -om het gemakkelijk te maken voor de mensen die met den trein komen- ergens in het station afspreken en dan van daaruit met den tram/metro gaan ofzow. misschien voor de gemakkelijkheid nog rap ergens fotos uploaden van iedereen? iemand ftpke? cygnus? we zouden ten laatste de vrijdag iets moeten afspreken eh. looking forward! -Glad |
wat is jou ftp Cygnus heb hier foto ma ni echt duidelijk
soit ik ben de rechtse zal proberen tzelfde aandoen dak hier aanhad :b

Belgen het wordt een Nederlandse invasie! Want ik heb net kaarten gewonnen 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Belgen het wordt een Nederlandse invasie! |

crap, ik heb nergens een foto van mij op pc..
zal proberen tegen morgenavond..
Hier kunt ge de foto's die ik tot nu toe toegestuurd gekrege heb bekijken
http://users.pandora.be/Tiger777/aib.htm
Misschien een hele stomme vraag maar is er een garderobe op het terrein? Ik kon er geen info over vinden op de site.
Ik weet nog niet hoe laat ik in Antwerpen arriveer maar ik denk dat het vroeg is omdat vrienden van mij Technoboy willen zien.
Alvast bedankt
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Belgen het wordt een Nederlandse invasie! Want ik heb net kaarten gewonnen |

tees ben ik dus
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Wij (TatanaGirl, Pier, Xcape, Buoyant, ik, ...) arriveren om 21u41 in Antwerpen-Centraal. Spreken we rond dat uur af aan't station? |
| quote: |
| Originally posted by djcresto tees ben ik dus [/img] |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Voorstel : Afspreken aan 't station, onderaan bij de inkomhal, waar ge ook kunt gaan zitten. We wachten dan tot 22u, dan zal iedereen wel gearriveerd zeker? |
okaaaaaayy.... I will depart from Brussels, Central at something like 15 or 16 o'clock. Then a lil bit of getting started in the city and then coming to AiB. One of my friends is coming too.
So, where is gonna be the meeting? I suggest right in front of armin in the beginning of his set
hopefully CU all there
(p.s. ik spreek niet goed nederlands...because I'm from Germany but live in Brussels(longstory...)...i can be recognized by my redhair...
)
| quote: |
| Originally posted by Dj Tilo So, where is gonna be the meeting? I suggest right in front of armin in the beginning of his set |


| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ok, we zullen eens een lijstje opmaken voor de meeting. Tot nu toe : BeTA's : tor8024, Eagle`, dj cresto, pooley, CygnusX, Gladius (?), DJ Tilo, [BE]FusioN`--, Pumaz (?), Olju, Nabistai(?), camzicaze, Steve-Austin (?), Pier, Buoyant FrTA's : Transa E.P., stanymi NlTA's : ambs, Menno Pas het lijstje maar aan als ik u er niet bij heb gezet of als ge er ten onrechte bijstaat. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.